A Ferrovia di Baku Tbilisi Kars deve esse usata più intensivamente

ferrovia di baku tbilisi kars
ferrovia di baku tbilisi kars

I Ministri di Trasportu di u Cunsigliu Turcu Sottulineanu in a Videoconferenza chì u Corridor di Trasportu Multimodale Karakalpakya-Aktau-Baku-Tbilisi-Kars-Istanbul duverebbe diventà più attivu partendu da Tashkent, in particulare a Ferrovia Baku-Tbilisi-Kars.

À a riunione di u Cunsigliu di i Membri di u Cunsigliu Turcu è di i Ministri di i Trasporti di i Stati Osservatori, à a quale u Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu, i ministri di i trasporti di Azerbaijan, Kirghizistan, Uzbekistan, Kazakistan è Turkmenistan anu evaluatu a situazione attuale di l'operazioni di trasportu trà i paesi in u quadru di prublemi causati da l'epidemie.

E misure chì devenu esse aduttate per assicurà u flussu senza ostaculi di e merchenzie essenziali cum'è i prudutti alimentari, i medicinali è i dispositi medichi durante l'epidemie è u funziunamentu ininterrottu di a catena di fornitura longu u Corridor Caspian Crossing sò stati ancu discututi.

A creazione di una "task force" trà i ministeri hè stata discussa per risolve rapidamente i prublemi chì emergenu in questu periodu è per coordinà i trasporti è a logistica in modu efficace. À a riunione, una pruposta hè stata fatta per stabilisce un "corredor verde" per u trasportu di l'alimentariu, i prudutti medichi è altri beni essenziali.

BTK deve esse usatu più intensivamente

Mentre a necessità di utilizà a Linea Ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars più intensivamente hè stata revelata, a creazione di un sistema di notificazione remota è a simplificazione di e so prucedure sò state discusse in u scopu di a pruposta. In più, un accordu hè statu ghjuntu nantu à u sviluppu di u cummerciu esteru senza cuntattu è sistemi di trasportu multi-modale in u Corridor Caspian, mentri a Ferrovia Baku-Tbilisi-Kars, partendu da Tashkent, Karakalpakya-Aktau-Baku-Tbilisi-Kars-Istanbul. U corridore di trasportu multimodale serà più attivu, hà sottolineatu chì deve esse

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*