Başakşehir Çam è Sakura City Hospital sò aperti à u serviziu

Basaksehir glass and sakura city hospital hè statu messu in serviziu
Basaksehir glass and sakura city hospital hè statu messu in serviziu

Prima di a ceremonia, u presidente Erdoğan hà fattu esami in Başakşehir Çam è l'Hospital Sakura City. Erdogan, chì hà ricevutu infurmazioni da l'autorità, u Ministru di a Salute Dr. Fahrettin Koca era accumpagnatu da altre parti interessate.

In u so discorsu à a ceremonia d'apertura, Erdoğan chì vulia chì l'uspidale, chì hè statu messu in serviziu cù u primu ministru giapponese Shinzo Abe, sia benefica per u paese, a nazione è a bella Istanbul, hà dettu: "Oghje, aghjustemu un novu anellu à l'amicizia turca-giapponese radicata è multidimensionale. Avemu determinatu u nome di u nostru ospedale cum'è Başakşehir Çam è Sakura City Hospital, adattatu à a cooperazione di i dui paesi. Cù a so infrastruttura tecnologica, dependances, locu, facilità è altre caratteristiche, avemu purtatu un altru travagliu in u nostru paese chì serà unu di i monumenti fieri di Istanbul ".

Dichjarà chì l'ospitale ecologicu è energeticu hè unu di i migliori esempi di partenariatu publicu-privatu, Erdoğan hà dettu chì stu travagliu avarà un rolu criticu in a lotta contru l'epidemie di Kovid-456, cù 2 mila 682 letti, 725 di i quali. sò unità di terapia intensiva, 90 stanze policliniche è 19 tavule di sala operatoria.

"Istanbul hè diventatu un centru di salute internaziunale"

U presidente Recep Tayyip Erdoğan hà dichjaratu chì quandu a piena capacità di l'uspidale, chì servirà in un totale di 107 filiali, hè ghjunta, hè previstu di piglià 35 mila ambulatori ogni ghjornu è di fà 500 interventi chirurgici di specialità, è hà cuntinuatu cusì:

"U nostru ospedale, chì hà 8 helipads è un parcheghju per 134 mila 3 veiculi, servirà a nostra nazione è i nostri ospiti stranieri cù a so vicinanza à l'aeroportu di Istanbul. In altre parolle, Istanbul hè diventatu un centru di salute internaziunale à u stessu tempu ".

"Avemu mandatu pruvisti medichi è maschere in 82 paesi"

Esprimendu chì, durante u prucessu di pandemia, a Turchia hà da cuntinuà à mandà aiutu à i paesi amiche è fraterni chì anu una carenza di pruvisti sanitari, è ancu di risponde à i so bisogni, Erdoğan hà dettu: "Avemu mandatu forniture mediche è maschere in 82 paesi. Cù a cunvinzione chì u nostru destinu è u nostru dulore sò spartuti, continueremu à mubilizà i mezi à a nostra disposizione per tutta l'umanità contr'à l'epidemie ".

"Vogliu chì l'uspidale porta salute è benessiri à a ghjente di Istanbul"

Facendu un discorsu in a ceremonia d'apertura, à a quale hà assistitu via videoconferenza, u primu ministru giapponese Shinzo Abe hà dettu: "Vogliu chì questu hospitalu, chì porta u nome di u pinu chì ricorda a salute è l'energia, è u simbulu di u Giappone, sakura, vale à dì, fiori di ciliegia, per purtà salute è benessiri à a ghjente di Istanbul per sempre ".

In u so discorsu à a ceremonia, u Ministru di a Salute Fahrettin Koca hà dettu chì avanzanu passu à passu versu una Turchia induve u dirittu di tutti à a salute hè prutettu è tutti quelli chì anu bisognu ponu accede facilmente à i servizii di salute di qualità à tempu.

"L'uspidale, chì hè statu apertu, hè unu di i più grandi ospedali in u mondu. Dicendu chì stu cumplessu di salute ùn hè micca solu un ospedale, Koca hà dettu: "Hè una cità di ospedali custituita da 8 ospedali, chì ognunu hè specializatu in u so campu. Havi un totale di 426 letti, di i quali 2 sò letti di terapia intensiva. Ci sò 682 sale d'esame di i pazienti. Hà 725 teatri operatori cumpletamente equipati, 3 di i quali sò ibridi. Ci sò 90 sale di consegna è 28 unità di brusgiate cù letti. Stu ospedale hà a capacità di serve 16 pazienti à ghjornu. Cù 35 isolanti sismici, hà a distinzione di esse u più grande edifiziu di u mondu cù isolanti sismici. In questu modu, tutti i servizii, cumpresi i cirurgii, cuntinueghjanu senza interruzzione durante u terrimotu.

Turchia hà guadagnatu a capacità di 18 letti in 87 anni

Rimarchendu chì 18 edifici spitali sò stati custruiti in cunfurmità cù l'istruzzioni è u sustegnu di u presidente Erdoğan in l'ultimi 636 anni, è una capacità di 87 mila 512 letti hè stata aghjunta in Turchia, u Ministru Koca hà dettu: "U numeru tutale di strutture sanitarie custruite durante stu periodu hà righjuntu 3 mila 345. Dapoi u 2016, i nostri 10 ospedali di cità sò operativi. Inseme cù l'Hospital Başakşehir, cumissionimu u nostru 11u ospedale di a cità. A custruzzione di i nostri 6 ospedali di cità cuntinueghja ".

U Ministru Koca hà dichjaratu chì miranu à l'uspitali di a cità cum'è l'ultimu puntu induve i servizii di salute ponu esse ottenuti in a Turchia putente, chì marchja versu u so scopu 2023.

"A Turchia scriverà u so nome cum'è un paese di salute in u XXI seculu"

Enfatizendu chì un altru passu impurtante hè statu fattu per fà a Turchia una destinazione impurtante di u turismu sanitariu internaziunale è l'educazione sanitaria cù i so servizii di salute di qualità è specializati, u Ministru Koca hà dettu:

"L'ospitali di a cità aiuterà u nostru paese à apre u so potenziale à u mondu. Avemu una infrastruttura megliu cà quasi tutti i paesi principali in u turismu di salute. Comu dicemu sempre, i nostri ospedali di a cità sò l'ultime tappe ghjunte in u campu di a gestione di l'ospitale cù l'ultime tecnulugia muderna è cunfortu fisicu. In ogni casu, hè u nostru persunale di salute qualificatu chì servirà in questi edifici chì facenu questi edifici vivaci. U nostru sistema di salute, chì diventa più forte ghjornu per ghjornu, farà u nome di Turchia cum'è u paese di salute in u mondu di u XXI seculu ".

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*