Pekcan invita u Cunsigliu Turcu à piglià azzione cumuna per aduprà a linea BTK in modu efficace

una chjama da pekcan à u cunsigliu turcu per agisce inseme per aduprà a linea btk in modu efficace
una chjama da pekcan à u cunsigliu turcu per agisce inseme per aduprà a linea btk in modu efficace

U Ministru di u Cummerciu Ruhsar Pekcan hà dichjaratu chì u cummerciu in valute naziunali facilita u cummerciu internaziunale è hà dettu: "Ampliendu u cummerciu in valute lucali trà i paesi membri di u Cunsigliu Turcu durante u novu tipu di epidemia di coronavirus (Covid-19) è in u periodu dopu, preveneremu u prublema di u mondu di l'affari in truvà munita straniera è "Puderemu aumentà u voluminu di u cummerciu più veloce". disse.

U Ministru Pekcan, in a riunione tenuta via videoconferenza cù i ministri di l'ecunumia, u cummerciu è e dogane di i paesi membri di u Cunsigliu Turcu, hà toccu l'effetti di l'epidemie di Covid-19 nantu à l'ecunumia glubale è hà dettu: "In quantu membri di u Cunsigliu Turcu, duvemu fà u nostru megliu per passà stu periodu cù u minimu dannu è maximizà a nostra cooperazione in questu prucessu. " "Avemu da elevà à u livellu". disse.

Dichjarà chì u cummerciu trà i membri di u Cunsigliu Turcu l'annu passatu currisponde à u 2,1 per centu di u cummerciu di i membri cù u mondu sanu, Pekcan hà dettu ch'ella crede chì l'opinioni è i suggerimenti espressi in a riunione permettenu à u Cunsigliu Turcu di diventà ancu. più forte.

Pekcan hà dettu chì anu lanciatu l'applicazione cummerciale senza cuntattu per minimizzà l'effetti di Covid-19 nantu à u cummerciu è hà parlatu di u travagliu fattu in questu cuntestu.

Indittendu chì e precauzioni duveranu esse pigliate per impediscenu chì e misure pigliate da i paesi si trasformissinu in pruibizioni, Pekcan hà dettu: "E decisioni di pruibizione di certi paesi in u trasportu di transitu ponenu un arrestu di u cummerciu esteru è ponu causà disturbi in risponde à i bisogni. I passi necessarii devenu esse fatti u più prestu pussibule per impedisce chì e misure pigliate per luttà contra l'epidemie di Covid-19 si trasformissi in interdizioni ". hà fattu a so valutazione.

Pekcan hà dichjaratu ch'elli attachenu impurtanza à a determinazione di una strada di strada cumuna trà i paesi membri à traversu u Cunsigliu Turcu durante a lotta contru l'epidemie, è chì sò pronti à furnisce tuttu u sustegnu necessariu à u Segretariatu di u Cunsigliu Turcu per preparà un realistu, Pianu d'azzione applicabile è seguitu, è chì u travagliu da fà in questa direzzione cuntribuisce ancu à u flussu di u cummerciu dopu à l'epidemie.

Dichjarà chì furnisce una struttura più sana à i passaghji di u Caspiu aumenterà a dumanda di u Corridor Centrale è permetterà à i paesi membri di u Cunsigliu Turcu di fà un passu avanti in u campu di u trasportu, Pekcan hà dettu: "Continueremu à furnisce tuttu u sustegnu necessariu per u trasportu efficace. usu di u passaghju Caspianu, cum'è avemu fattu finu à avà ". disse.

L'impurtanza di e Ferrovie

Dichjarà chì l'epidemie di Covid-19 hà revelatu una volta di più l'impurtanza di diversificà i modi di trasportu è l'usu di e ferrovie in u cummerciu esteru, Pekcan hà dettu: "Durante u periodu quandu a minaccia Covid-19 hà cuntinuatu è dopu chì u prucessu di normalizazione hà iniziatu dopu à l'epidemie, e ferrovie. (Line BTK) hè diventatu un strumentu assai più efficace in u nostru cummerciu esteru. "Avemu da agisce inseme per assicurà chì hè aduprata bè. disse.

Indittendu chì l'epidemie di Covid-19 hà rializatu e piattaforme digitale, Pekcan hà dettu chì Turchia hà fattu passi impurtanti versu a digitalizazione in l'ultimi anni, è chì, cum'è u ministeru, u "Prughjettu Doganale Digitale", "Sistema di Finestra unica" è "E- cumerciu Sistema di Dichjarazione Doganale" è e prucedure doganali sò state realizate. Ricorda chì hè stata spustata à e plataforme digitale.

Ricordendu chì e fiere è e delegazioni sò state postponate per via di l'epidemie di Covid-19, Pekcan hà spiegatu chì e piattaforme virtuali simili à u cummerciu duveranu ancu esse stabilite trà i mondi di l'affari di i membri di u Cunsigliu Turcu per mezu di a Camera di Cummerciu è di l'Industria Turca.

Pekcan hà dichjaratu chì l'istituzione di accordi bilaterali o regiunale trà i membri di u Cunsigliu Turcu facilitarà u funziunamentu di u cummerciu internaziunale in u settore di i servizii è hà cuntinuatu cusì:

"Cum'è membri di u Cunsigliu Turcu, duvemu dà priorità à l'accordi bilaterali è regiunale di u cummerciu di servizii, d'investimentu è di e-commerce in u periodu à vene. Cum'è Turchia, implementemu un prugramma cumpletu di incentivazione d'investimentu basatu annantu à e differenze regiunale, l'impurtanza strategica è u livellu di priorità. Semu pronti à sustene a pruposta di l'Ungheria per urganizà un novu prugramma di prumuzione d'investimentu per i paesi di u Cunsigliu Turcu cù tutta a nostra sperienza. "Seremu piacè di vedevi cum'è investitore in u nostru paese".

Chjama per Trading cù valute lucali

Dichjarà chì anu pigliatu tutte e misure necessarie per impediscenu u cummerciu di beni essenziali, cumpresi i medicini è i suminimi medichi, da esse disturbati durante l'epidemie di Covid-19, Pekcan hà dettu chì se una lista unica di prudutti essenziali hè preparata trà i membri di u Turcu. Cunsigliu, i Stati membri furnisceranu ogni tipu di cunvenzione in u trasportu è e prucedure doganali di i prudutti in questa lista, hà nutatu chì era necessariu.

Pekcan hà dettu chì u cummerciu in valute naziunali facilita u cummerciu internaziunale è hà dettu: "Ampliendu u cummerciu in valute lucali trà i paesi membri di u Cunsigliu Turcu durante l'epidemie di Covid-19 è in u periodu dopu, preveneremu u prublema di u mondu cummerciale in truvà. valuta straniera è puderemu aumentà u voluminu cummerciale trà noi più veloce ". disse.

In riferimentu à u "Documentu di Strategia di Facilitazione di u Cummerciu di u Cunsigliu Turcu", chì hè statu apertu à a valutazione di i paesi membri l'annu passatu, Pekcan hà dettu: "Stu pianu d'azzione, chì identifica l'ostaculi à u cummerciu è include suggerimenti concreti per sguassà questi ostaculi, deve esse evaluatu. è accettatu da i paesi membri, aghjunghje forza à u vostru putere. hà cunclusu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*