Ministru Varank: Avemu cuncentratu nantu à a realizazione di una ricuperazione permanente

U ministru varank hà cuncintratu à ottene una ricuperazione durabile
U ministru varank hà cuncintratu à ottene una ricuperazione durabile

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia, Mustafa Varank, hà dichjaratu chì e misure duveranu esse determinate cum'è un stile di vita in a "nova normale" passata in u scopu di u novu tipu di misure epidemiche di coronavirus (Kovid-19), è hà dettu: "Vulemu minimizzà l'estensione. di u dannu è fate u megliu usu di l'uppurtunità offerte da stu periodu. Per questu mutivu, avemu focu annantu à a realizazione di una ricuperazione permanente in u fronte di produzzione, dicendu a salute prima ". disse.

A riunione di i cumitati cumuni di a Camera di Cummerciu è Industria di Bursa (BTSO) hè stata cun u sistema di videoconferenza cù a participazione di u Ministru Varank.

In u so discorsu quì, Varank hà ricurdatu chì ci sò stati scossa di offerta è dumanda in l'ecunumia glubale per via di Kovid-19, è hà dettu chì u prucessu indicava u principiu di una nova era.

Enfatizendu chì Turchia hà datu una prova di successu in a lotta contru Kovid-19, Varank spiegò e misure implementate tenendu in contu a sustenibilità ecunomica.

Varank hà dichjaratu chì l'industria turca hà dimustratu a so capacità di produzzione è a capacità di adattà rapidamente à i cambiamenti durante l'epidemie, è hà dichjaratu chì i prughjetti in u campu di u kit di diagnosticu è i sistemi di diagnosticu cuntinueghjanu cù studii di sviluppu di vaccini è droghe.

Indittendu chì i passi di nurmalizazione sò stati fatti cù u cambiamentu di u cursu di l'epidemie, Varank hà dettu: "Avemu bisognu di determinà e nostre misure cum'è u nostru novu stilu di vita in a nova normale. Vulemu minimizzà l'estensione di u dannu è sfruttà a maiò parte di l'opportunità chì stu periodu offre. Per questu mutivu, avemu focu annantu à a realizazione di una ricuperazione permanente in u fronte di produzzione, dicendu a salute prima ". disse.

Esprimendu chì i signali pusitivi sò stati ricivuti da u settore reale in l'ultimi dui simani, Varank hà infurmatu chì u cunsumu di l'electricità in i zoni industriali organizzati (OSB) hà cuminciatu à aumentà da u principiu di maghju.

Enfatizendu chì seguitanu ancu attentamente i dati in Bursa, Varank hà dettu chì u cunsumu di l'electricità in Demirtaş, Bursa, İnegöl, Nilüfer, Kestel è Hasanağa OIZs hè aumentatu di 32 per centu in media in e prime duie settimane di maghju paragunatu à u listessu periodu di u mese precedente.

Varank hà dettu chì u 90 per centu di a prima è a seconda parte di i travaglii di l'infrastruttura di TEKNOSAB OIZ sò stati cumpletati è chì i primi investimenti cumincianu quì in u periodu di lugliu-aostu.

"U SETTORE REALE SI VOGLIA LAVORARE"

Dichjarà chì tutte e fabbriche principali di l'automobile travaglianu in tuttu u paese è ci sò cumpagnie chì riproducenu in tessili, Varank hà dichjaratu chì i rapprisentanti di u settore è i dirigenti OIZ sò disposti à travaglià.

Espristendu chì i codici di u periodu chì vivemu seranu furmatu da definizioni cum'è a pruduzzione sicura, u cummerciu è u turismu, Varank hà ricurdatu chì e regule di produzzione sana sò determinate in questu cuntestu.

Enfatizendu chì e misure introdutte prutegge a salute di l'impiegati in l'imprese industriali, Varank hà nutatu chì e misure rinfurzà a competitività di l'imprese à pocu costu.

Nutendu chì elli, cum'è Turchia, volenu esse un pioniere in questu campu induve ùn ci hè micca standard in u mondu, Varank hà dumandatu à l'imprese per ottene documenti di produzzione sicura in u rispettu di sti reguli. U Ministru Varank hà dettu: "Se e regule sò seguite, l'effettu di l'epidemie nantu à a produzzione diminuirà è sparirà. A vostra resilienza contr'à a pandemia aumenterà è cù a migliione di a dumanda straniera, sarete capace di avanzà i vostri cuncurrenti in u periodu post-Kovid-19 ". hà fattu a so valutazione.

Apuntendu à a riformulazione di e catene di furnimentu glubale in a transizione à a "nova nurmale", Varank hà dettu chì i novi centri di produzzione cumincianu à furmà in l'ecunumia mundiale è chì ci hè una opportunità impurtante davanti à Turchia à questu puntu, è chì Bursa. pò ancu diventà u mira di parechji investitori stranieri cù i vantaghji chì hà. .

Dichjarà chì l'industriali duveranu esse attenti à sta situazione è spinghje e pussibulità di a cooperazione internaziunale, Varank hà dettu: "Contattate e cumpagnie internaziunali chì operanu in u vostru settore è cercate modi per fà affari cumuni. Pigliate a capacità chì avete in l'approvvigionamentu à e zone di valore aghjuntu cù tali cullaburazioni ". disse.

"A NOVA CHIAMATA SARÀ RILASCIATA IN LUGLIU"

Nutendu chì anu da annunzià i risultati di a chjama fatta in u settore di a machina u mese prossimu in u Programma di Movimentu di l'Industria Orientata à a Tecnulugia, chì hà cuminciatu à esse implementatu l'annu passatu, Varank hà infurmatu chì novi chjamati seranu aperti in u lugliu.

Varank hà dichjaratu ch'ellu hà u scopu di pruvà novi metudi in a pruduzzione cù u prugramma è di fà u megliu usu di e risorse domestiche, è ricumandò chì i chjami sò seguiti strettamente.

In riferimentu à a "fabbrica di mudelli" in Bursa, Varank hà dettu: "A furmazione magra è a furmazione di trasfurmazioni digitale di l'imprese cuntinueghjanu cù successu. Sò chì a fabbrica di mudelli hà visitatori da Mersin, Gaziantep, Konya, Kayseri, Tarsus, Ardahan, Balıkesir, Bilecik è Eskişehir oltre i cunfini di Bursa. Questu hè assai piacevule in quantu à dimustrà a cuscenza in l'industria ". usatu e frasi.

Puntendu l'impurtanza di u novu mecanismu di supportu di KOSGEB, chì hè stata annunziata a semana passata, Varank hà ricurdatu chì e PMI chì trasfurmanu e so imprese ricevendu furmazione in fabbriche di mudelli copreranu finu à 70 mila lire di spese di furmazione. Varank hà dettu:

"I furmazioni chì riceverete in fabbriche di mudelli torneranu à voi cum'è un aumentu di a produtividade è a cumpetizione. Eru piacè chì l'imprese chì anu ricivutu furmazione in fabbriche mudelli in Ankara è trasfurmavanu e so imprese parlanu di tassi di produtividade di 100-150 per centu. Cridemu chì stu travagliu serà assai efficace in a trasfurmazioni di l'industria turca ".

Varank hà dichjaratu chì l'industria di Bursa, a basa di produzzione domestica di Turchia, avarà assai più impieghi in u periodu à vene è aghjunse chì daranu ogni tipu di sustegnu cum'è u Ministeru.

İbrahim Burkay, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di BTSO, hà assistitu ancu à a riunione. (Fonte: industry.gov.tr)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*