Circulare di misure di trafficu di a stagione estiva publicata

A circular di misure di trafficu d'estate hè stata publicata
A circular di misure di trafficu d'estate hè stata publicata

In a circular mandata à i guvernatori da u Ministeru di l'Interior, hè statu dichjaratu chì ci era una diminuzione di a perdita di vita per via di l'accidenti di trafficu durante i periodi in cui l'ispezioni anu aumentatu, è chì a perdita di vita aumentava durante i periodi. quandu l'ispezioni diminuinu. In a circular, hè statu dichjaratu chì hè estremamente impurtante per e squadre di trafficu per esse visibili cum'è squadre è pedoni, in particulare in l'autostrade interurbani è e rotte principali di l'internu di a cità, è per operare per u cuntrollu di u trafficu.

In a circular, in e misure di trafficu d'estate di u 1, chì saranu implementate trà u 1 di ghjugnu è u 2020 d'ottobre, à u cuntrariu di l'anni precedenti; Hè statu enfatizatu chì e misure di trafficu destinate à mantene a diffusione di u novu tipu di epidemia di coronavirus (Covid-19), chì hà affettatu a Turchia è u mondu sanu, deve esse cunsideratu cum'è un sanu, cù a diminuzione di a rata di diffusione di l'epidemie, è ancu u cursu di l'azzione versu a vita normale.

In a circular, e misure di u trafficu d'estate da esse implementate trà u 1 di ghjugnu è u 1 d'ottobre nantu à l'autostrade sò listate cusì:

A distanza suciale serà cunsiderata durante l'ispezioni

Cunsiderendu chì, per via di e misure pigliate per assicurà l'isolamentu suciale, a diminuzione di u numeru di veiculi chì viaghjanu nantu à e rotte principali di l'internu di a cità è l'autostrade interurbani pò causà un aumentu di a velocità media; I cuntrolli di u trafficu efficaci, intensi è sustinibili seranu focu annantu à e regule, pruibizioni è restrizioni cum'è cuntrolli di velocità, purtendu cinture di sicurezza, micca aduprà telefoni cellulari, lasciandu u passaghju à i pedoni à i passaghji per i pedoni, l'usu di corsie è i turni sbagliati. A distanza sociale serà osservata durante l'ispezioni.

In u trasportu urbanu è extraurbanu, i criteri di occupazione di u 50% per i veiculi / autobus di trasportu publicu è e pratiche in quantu à l'usu di maschere seranu seguiti meticulosamente.

E squadre miste seranu formate

Da u tempu à u tempu, e pussibulità è e capacità di e unità di trafficu di a Pulizia è di a Gendarmeria in tuttu u paese è a pruvincia seranu cumminate per scopi specifichi di cuntrollu di u trafficu (in particulare in e strade interurbane). In questu modu, serà destinatu à surviglià un gran numaru di veiculi è cunduttori per mezu di e squadre miste opzionali, chì saranu stabilite quandu hè necessariu, per surviglià l'utilizatori di strada in modu continuu, efficace è intensivu.

A cuntinuità serà assicurata nantu à e strade di cità, interurbani è di paesi, chì sò realizati inseme da e squadre di a polizia di u trafficu è di a squadre di u trafficu di a gendarmeria.

E squadre di trafficu seranu visibili

Serà assicuratu chì e squadre di trafficu sò visibili per migliurà u Riscu Percivutu di Sensu Catturatu, in particulare in rotte induve l'accidenti sò cumuni. Inoltre, per questu scopu, i veiculi ufficiali chì appartenenu à e unità amministrative seranu stazionati in punti impurtanti cù u so persunale in u weekend.

L'ispezioni da esse aumentate in lugliu è aostu

Ispezioni di u trafficu per tutti i passageri è i cunduttori, destinati à minimizzà i pussibuli accidenti, soprattuttu in lugliu è agostu, tenendu in contu chì "a durata è a distanza di viaghji cù veiculi privati ​​​​aumentanu" durante a stagione di vacanze, cù a diminuzione di l'effettu di cuntrollu di u tassu di diffusione di l'epidemie / contagiosa di coronavirus (Covid-19). Cù l'ispezioni, a cumunicazione faccia à faccia serà stabilita attentendu à a distanza suciale in i punti di cuntrollu di u trafficu, è i cunduttori cù "difficultà o insomnia" seranu furniti per riposu.

Cù a diminuzione di u ritmu di diffusione di l'epidemie di coronavirus (Covid-19), u trasportu di passageri interurbani pianificatu è ancu u trasportu di passageri micca pianificatu (trasportu TUR) è urganizatu da organizzazioni individuali o non governamentali, associazioni, cumpagnie di tour, viaghji. , tours, sports In cunsiderà chì ci pò esse un aumentu significativu di trasportu per attività culturali è culturali, l'ispezioni di trafficu efficaci, intensivi è cuntinui seranu pianificati è implementati per i veiculi chì realizanu queste attività.

I cunduttori contr'à l'insomnia è a distrazione seranu invitati fora di u veiculu trà 05.00-07.00

Quandu l'accidenti di trafficu fatali è feriti chì implicanu autobus di passageri in tuttu u paese sò stati analizati, hè statu vistu chì u ghjornu era più intensu trà 02.00:08.00 è 05.00:07.00. In più di a perdita di l'attenzione per l'insomnia è a fatigue, per via di a sonnula causata da i primi luci di u ghjornu nantu à i cunduttori, chì aumenta u risicu di accidenti, i cunduttori seranu invitati fora di u veiculu, soprattuttu trà XNUMX è XNUMX. XNUMX, è i cuntrolli è l'infurmazioni necessarii seranu fatti.

Una considerazione speciale serà data à l'ispezioni di i cinture di sicurezza

Un'attenzione particulare serà data à l'ispezioni in quantu à l'usu di cinture di sicurezza. L'attività di furmazione è di ispezione seranu realizate inseme in u scopu di a campagna "Semu tutti inseme nantu à sta strada" per sensibilizà l'impurtanza vitale di l'usu di cinture di sicurezza in u paese. accidenti di trafficu. In stazioni d'autobus, i cunduttori di l'autobus è i passageri seranu infurmati nantu à l'usu di cinture di sicurezza.

Inoltre, in 2019, 45.742 2018 veiculi di motocicletta sò stati implicati in accidenti di trafficu fatali / ferite, sta tarifa diminuite da 2% in paragunà à XNUMX. attività di auditu seranu realizate inseme.

A densità di u trafficu serà inspeccionata da l'aria

Elicotteri, droni è UAV seranu aduprati in attività di regulazione di u trafficu è di ispezione quandu a densità di trafficu aumenta.

In e regioni induve l'attività agricula hè intensa; nantu à l'autostrada veiculi agriculi agriculi, trattori, combina, etc. ùn saranu micca permessi di fighjà in u trafficu inappropriatamente. Per fà i viaghji di i travagliadori agriculi più sicuri, i cuntrolli di u trafficu seranu aumentati trà i lochi di l'immigrazione è l'immigrazione.

I veiculi stradali chì portanu travagliadori agriculi staghjunali ùn saranu micca permessi di viaghjà trà e cità trà 24.00 è 06.00, è l'ispezioni seranu previste, in particulare nantu à e strade laterali.

Inoltre, in l'ispezioni di i veiculi agriculi; E misure seranu pigliate per assicurà chì a pruduzzione agricula hè realizata senza interruzzione, in una manera chì ùn limita micca l'accessu di l'agricultori à a zona di produzzione è ùn impedisce micca l'accessu di i prudutti di a cugliera è di l'inputs agriculi à u mercatu.

L'accidenti di i pedoni seranu analizati

In a circular, hè statu nutatu chì in u 2019, u 18% di l'accidenti di trafficu fatali è feriti sò accaduti in forma di collisioni di pedoni, è u 23,2% di i morti totali, cumprese i morti di l'ospitale, eranu pedoni. Per quessa, u locu, u ghjornu, l'ora, u clima è e cundizioni stradali, a manera di questi accidenti, è i difetti di i pedoni è di i cunduttori seranu analizati, e rivisioni necessarie è e misure di rinfurzà a sicurezza seranu implementate in i punti di l'accidenti. Finu à a fine di e scontri di veiculi / pedoni in questi punti, u prublema serà messu à l'agenda di a Cummissione di Traffic UKOME / İ1, è e raccomandazioni saranu riportate stabilendu gruppi di travagliu custituiti da esperti.

L'imaghjini "PEDESTRIAN FIRST" serà disegnata nantu à tutti i Passi Pedoni è Scolari Illuminati

2019 hè statu dichjaratu l'Annu di u Trafficu di Priorità Pedestriana, è l'imaghjini "pedestrian first" hè stata disegnata nantu à l'autostrada, enfatizendu a priorità di i pedoni, per aumentà l'attenzione di i cunduttori, per rallentà è per dà à i pedoni u primu. dritta di strada avvistendu i cunduttori prima di i passaghji pedonali è scolastici senza luci.

Sti imaghjini seranu disegnati in a direzzione di avvicinamentu di i veiculi, in tutti i passaghji di scola è pedestri senza illuminatu. I marcati cù visibilità ridotta seranu rinnuvati. Per dimustrà à i cunduttori è i pedoni chì u prublema hè seguitu constantemente è persistente, i travaglii in u scopu di a priorità / a sicurità di i pedoni continuanu in 2020 cù a stessa determinazione. In questu cuntestu, l'attività d'infurmazione è di sensibilizazione di altu livellu seranu realizate in tutte e pruvince in quantu à a priurità / a sicurità di i pedoni.

A furmazione di u trafficu per i cunduttori è i passageri serà datu impurtanza

In pruvince cù un Tunnel di Vita creatu cù u slogan di A Short Break for Life, i cunduttori di veiculi / passageri in questi spazii; Inseme à a priorità / a sicurità di i pedoni, temi cum'è l'usu di i telefuni mobili è a guida rapida riducenu l'attenzione è a percepzione, facendu chì i pedoni sò nutati tardi o passanu inosservati, seranu spiegati cù brevi video / slide shows.

E misure necessarie seranu pigliate per mustrà i filmi di sicurezza di i pedoni nantu à a pagina Polnet di a Direzzione Generale di Sicurezza, Dipartimentu di Traffic, in furmazione, è per ghjunghje à u più altu numeru di utilizatori di strada.

I filmati di l'accidenti ottenuti da i sistemi di registrazione video cum'è KGYS, EDS è PTS seranu spartuti cù u publicu utilizendu i media suciali / scritti è visuali in modu chì i nomi è e targhe di a persona / veiculu ùn sò micca visibili. Durante a spartera, u cumpurtamentu currettu serà spiegatu, e cause di l'accidenti, a manera chì si verificanu è i difetti di i cunduttori / pedoni seranu interpretati, è l'imaghjini seranu furniti cum'è materiale educativu.

I furmazioni seranu pianificati per l'autobus scolastici, i navette educative in autobus è i cunduttori di trasportu publicu, chì sò attivamente implicati in u settore di u trasportu di passageri è di merchenzie.

U Ministeru hà dumandatu à i guvernatori di piglià è di implementà e misure dette meticulosamente è di monitorà l'attività in u scopu di a priorità / a sicurità di i pedoni da i guvernatori è i guvernatori di distrittu, l'ufficiali di l'infurzatori di a lege è altri ufficiali.

U Ministeru hà avvistatu à i guvernatori per attentu à a distanza sociale in a furmazione, l'attività d'informazione è l'ispezioni, per dimustrà a sensibilità necessaria è per ùn causà alcuna disrupzione in a pratica.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*