U Prucessu di Test Cuntinueghja in u Primu Aircraft Carrier di Turchia TCG Anadolu

U Prucessu di Test Cuntinueghja in u Primu Aircraft Carrier di Turchia TCG Anadolu
U Prucessu di Test Cuntinueghja in u Primu Aircraft Carrier di Turchia TCG Anadolu

Siccomu pare chì ùn serà micca pussibule di cumprà aerei di caccia F-400B per a TCG ANADOLU (L-35) Amphibious Assault Ship in un futuru vicinu, puderemu solu implementà S-70B Seahawk DSH (Anti Submarine Warfare) elicotteri à bordu. À l'iniziu di l'anni 2000, ci era un prughjettu per cumprà 6 elicotteri di trasportu CH-60 per u Comandante di e Forze Navali, ma ùn hè statu realizatu finu à avà. Inoltre, ci sò CH-11F Chinook Heavy Transport Helicopters compru per u Comandante di e Forze Terrestri è pensate à esse insufficiente (unità 47) in l'inventariu di e Forze Armate Turche.

Cum'è a data di consegna di TCG ANADOLU s'avvicina, ci hè incertezza in quantu à l'aviò per esse utilizatu nantu à questu. L'elicotteri S-70 Blackhawk di Land Forces Command ùn sò micca adattati per un usu longu in u mare - per via di a corrosione - cum'è i nostri elicotteri T-129 ATAK. Avemu ancu bisognu di elicotteri armati nantu à u TCG ANADOLU LHD. U mudellu navali di u T-129 hè à u livellu di u rumore, ùn ci hè ancu una dichjarazione ufficiale. Ci sò 9 elicotteri d'attaccu AH-1W Super Cobra in l'inventariu di u Comandamentu di e Forze Terrestri, chì sò ancu utilizati da u Corps Marine di i Stati Uniti. Questi elicotteri ponu esse aduprati nantu à u LHD, anche temporaneamente, è l'helicopteri fatti per l'usu in e cundizioni di u mare.

Per scopi di furmazione, l'helicopteri T-129, CH-47F è S-70 di e Forze di a Terra deve esse realizatu nantu à u LHD, simile à ciò chì l'helicopteri grechi facenu cù LHD egiziani, chì serà fattu. In questu modu, pudemu implementà temporaneamente elicotteri di e Forze Terrestri nantu à u LHD quandu hè necessariu.

Per esempiu, contr'à a minaccia chì l'Iran hà creatu cù barche armate veloci intornu à u Golfu Persicu è u Strettu d'Ormuz, i Stati Uniti anu realizatu voli di furmazione cù elicotteri AH-90000E Apache è UH-233 nantu à a nave di base flottante USS Lewis B Puller cù un spustamentu. di 64 tunnellate è una lunghezza di 60 metri. A nave di basa hè aduprata per risponde à i bisogni logistichi di a Marina di i Stati Uniti in operazioni d'oltremare. In più di u carburante, munizioni è altre necessità chì porta, a nave pò ancu furnisce u serviziu di pista à l'helicopteri di trasportu pisanti cum'è MV-22 è CH / MH-53 cù a so longa pista.

L'elicotteri d'attaccu cum'è l'AH-64 Apache dispiegatu nantu à a nave ponu esse utilizati per operazioni speciali, è ancu per prevene l'attacchi à i cisterna di petroliu è prutegge i navi durante a guerra Iran-Iraq in l'anni 80.

Duranti a Guerra Iran-Iraq di u 1980-1988, i Stati Uniti anu utilizatu e so forze navali per prutege in particulare i navi di trasportu di petroliu in u Golfu Persicu. Duranti sta missione, u 17 di maghju di u 1987, 2 missili anti-nave Exocet sparati da a classe Oliver Hazard Perry (a nostra classe Gabya) USS Stark, l'aviò Iraqi sò stati culpiti è 37 marinari sò stati ammazzati è 21 marinari feriti.

Trà l'aostu di u 1987 è u ghjugnu di u 1989, u cumandamentu di l'Operazioni Speciali di i Stati Uniti hà realizatu l'Operazione Prime Chance, in cunghjunzione cù l'Operazione Earnest Will cundutta da u Corps Marine, ma in sicretu. In questa operazione, invece di utilizà e basi di i paesi in a regione, sò stati utilizati e plataformi navali chì si movenu ogni pochi ghjorni contr'à i pussibuli attacchi iraniani. Queste piattaforme, affittate per 6 mesi, eranu e barche Hercules è Wimbrown VII aduprate per l'estrazione di l'oliu è cunvertite in basi flottanti.

In uttrovi 1987, squadre SEAL di u Command Operations Special (SOAR), elicotteri cum'è AH / MH-6 Little Bird, OH-58D Kiowa è UH-60, è MARK II / III battelli di patrulla veloci è armati sò stati dispiegati nantu à e piattaforme. chì eranu attivu in uttrovi 10. Ogni barca avia 3 barche, 150 elicotteri, più di XNUMX persone, munizioni è carburante.

In certi fonti, hè statu dichjaratu chì sta operazione era a prima operazione in quale l'elicotteri volanu 30 piedi (9,1 metri) sopra a superficia di u mare è l'occhiali di visione notturna è i sistemi di visione notturna sò stati utilizati in cumbattimentu per a prima volta.

L'Iran era una minaccia per i navi cù missili anti-navi, battelli veloci è mine di mare chì avia versatu in a baia, è l'8 d'Aostu, l'attività di minatura di l'Iran hè stata rilevata.

U 21 di sittembri di u 1987, 2 elicotteri AH-6 è 1 MH-6 sò partiti da a fregata USS Jarret per catturà l'imbarcazione di sbarcu Ajr iraniana, chì hè stata trovata chì posava mine in acque internaziunali. A causa di i fucili da l'helicopteri, u persunale di u bastimentu abbandunò u bastimentu è a squadra SEAL hà sappiutu à bordu è catturà a nave è e mine chì portava. L'Ajr iraniana hè stata affundata à a fine di l'operazione.

A notte di l'8 d'ottobre, 3 AH/MH-6 è 2 battelli di patrulla sò stati mandati contr'à i battelli iraniani dopu à i cisterna di petroliu. Quandu e barche anu apertu u focu annantu à u primu elicotteru chì ghjunghjenu à a zona, 3 barche iraniani sò stati affundati in u cunflittu è 5 marinari iraniani sò stati salvati da e barche chì sò stati culpiti. Mentre l'operazioni cuntinuavanu, l'Iran hà pruvatu à attaccà e basi flottanti cù missili anti-navi Silkworm è aerei F-4, ma senza successu.

Fonte: A. Emre SİFOĞLU/Defence SanayiST

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*