Distanziamentu suciale è cuntrollu di maschere da Drone

Distanziamentu suciale è cuntrollu di maschere da Drone
Distanziamentu suciale è cuntrollu di maschere da Drone

A municipalità metropolitana di Gaziantep hà realizatu un studiu innovativu annantu à l'usu di maschere è e regule di distanza suciale, chì sò trà e più grande misure contr'à u novu tipu di pandemia di Corona Virus (COVID-19). E squadre di a Municipalità Metropolitana avvisanu a folla cù parlanti di droni è avvisanu quelli chì camminanu senza maschere per avè una maschera.

A municipalità metropolitana di Gaziantep cuntinueghja u so travagliu senza rallentà a lotta contru u virus Corona, chì afecta u mondu è a Turchia. In questu cuntestu, a Municipalità Metropolitana avvisarà i citadini facendu annunzii da l'aria cù droni, in e file formate davanti à banche, ATM, PTT, panetterie è centri commerciali, è per rispettà e regule di distanza suciale è l'usu di maschere. , chì sò spessu scurdati in a folla in i carrughji. E squadre di droni furnisceranu l'ispezione visitendu e strade è strade cù droni.

ŞAHİN: U nostru scopu hè di avè una doppia festa

Fendu una dichjarazione annantu à u sughjettu, u sindaco di a municipalità metropolitana, Fatma Şahin, hà dichjaratu chì una bona pratica hè iniziata per a Turchia è hà dettu: "State in casa se pussibule, mantene a vostra distanza è porta a vostra maschera se duvete esce. Dunque, damu stu missaghju cù droni in tutta a cità, in i lochi induve a vita suciale hè forte. Per voi, per i vostri figlioli, per e vostre famiglie, per a cità, per u mondu, dicemu di mette a vostra maschera è mantene a vostra distanza. Hè per quessa chì era un travagliu chì avemu creatu noi stessu cù stu sistema di drone. Avemu cumminatu u software chì avemu sviluppatu cum'è a municipalità metropolitana di Gaziantep cù i droni chì avemu acquistatu, è avà avvisemu i citadini in l'aria in tutta a cità. Ci hè una camera termale nantu à u drone, pudemu vede direttamente è avvistà qualcunu chì ùn porta micca una maschera. Sti missaghji di voce cuntinueghjanu in tutte e strade. Una bona applicazione per Türkiye. "U nostru scopu hè di avè una doppia festa, continueremu à travaglià per u nostru populu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*