Ghjornu Criticu in u Trasportu Pùblicu cù Nurmalizazione Dumane !

U ghjornu criticu in u trasportu publicu cù a nurmalizazione hè dumani
U ghjornu criticu in u trasportu publicu cù a nurmalizazione hè dumani

In parte di a lotta contru coronavirus, i passi di nurmalizazione sò fatti in certi spazii da dumane. A riflessione primaria di questu hè prevista per esse sperimentata in u trasportu publicu. Perchè tutte e restrizioni à u trasportu publicu cuntinueghjanu u luni 11 di maghju, i prublemi ponu accade ancu se IMM hà datu 100 per centu di capacità. IMM hà fattu alcuni avvirtimenti per assicurà chì l'Istanbuliti sperimentanu questi prublemi à u livellu minimu. L'avvirtimenti di l'IMM includenu evità l'ore di punta quandu si usa u trasportu publicu quant'è pussibule, micca cavalcà senza maschera, è mantene a distanza suciale.

Nuvelle regulazioni seranu fatte in quantu à e restrizioni imposte à e misure di coronavirus (Covid-19) da l'11 di maghju. Siccomu assai imprese seranu operativi di novu da u principiu di u calendariu di nurmalizazione, un aumentu significativu in l'usu di veiculi privati, ma più impurtante, l'usu di u trasportu publicu, hè previstu in Istanbul. A Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM) hà avvistatu l'Istanbulisti, ricurdendu chì e restrizioni straordinarie à u trasportu publicu continuanu. Spartendu i dati chì 8 milione 1 mila passaghji sò stati fatti in u trasportu publicu u venneri 336 di maghju, IMM hà determinatu chì u 20 di marzu, quandu e misure strette sò state implementate è i citadini anu rispettatu l'isolamentu suciale, era u ghjornu chì u trasportu publicu era u più utilizatu. Annunziendu chì operarà à u 100 per centu di a capacità u luni, IMM hà invitatu à tutti à prutege a so salute stà in casa quant'è pussibule per via di u periculu continuu di l'epidemie.

 RECOMMANDATION SIX-ITEM

In a so dichjarazione, IMM hà ricurdatu chì l'epidemie si sparghje rapidamente è facilmente in u trasportu publicu, è hà previstu chì l'usu di u trasportu publicu aumenterà assai più cù e novi libertà chì seranu lanciate u luni 11 di maghju, è hà attiratu l'attenzione à e seguenti rubriche. :

  • "L'epidemie hè sempre in corso, per piacè ùn lasciate micca a casa, salvu micca necessariu.
  • Invece di usà u trasportu publicu, preferite caminari o in bicicletta se pussibule.
  • Sè avete aduprà u trasportu publicu, aduprate u trasportu publicu dopu à 10:00 in a matina è prima di 16:00 in a sera, micca in l'ora di punta.
  • Mantene a vostra distanza fisica di almenu 1-2 metri in stazioni di autobus è stazioni di metro.
  • Hè pruibitu di andà in trasportu publicu senza maschera. Inoltre, fate attenzione à ùn toccu superfici, ringhiere di scale, è maniglie nantu à i veiculi di trasportu publicu.
  • Per piacè gettate e maschere è i guanti chì aduprate in sacchetti di basura. "Ùn toccu micca a faccia cù e mani è lavate e mani dopu avè usatu u trasportu publicu".

 C'È NORMALIZZAZIONE, NON NOVA DECISIONE IN TRASPORTU PUBLICU

In a so dichjarazione, IMM hà spartutu l'opinione di u Cunsigliu Scientificu di l'IMM nantu à sta questione, sottulinendu chì Istanbul hè statu dimustratu cum'è u centru di l'epidemie in Turchia da u Ministru di a Salute Fahrettin Koca. Dichjarà chì u Cunsigliu hè di l'opinione chì a liberalizazione chì principiarà l'11 di maghju hè sempre una apertura anticipata, IMM hà enfatizatu chì mentre i passi di nurmalizazione sò stati fatti, ùn sò micca stati rigulamenti novi riguardu à u trasportu publicu.

INVECE DI 100 PERSONE, 25 PERSONE PUDRÀ CAVALU

A Municipalità Metropolitana d'Istanbul hà dichjaratu chì a causa di e restrizioni attuali di u trasportu publicu, l'autobus è i metro ponu piglià solu a mità di u numeru di posti, è a mità di u numeru di passageri in piedi ponu esse trasportati. Questu significa chì un autobus cù una capacità di 100 persone pò purtà à circa 25 persone, è un metro cù una capacità di 600 persone pò purtà 300 persone.

Dichjarà chì i tempi d'attesa di certi passageri à e tappe puderanu aumentà u luni à u mumentu chì e pratiche anti-pandemie cuntinueghjanu, IMM hà dumandatu à tutti à aspittà pacienza finu à l'arrivu di u veiculu novu è viotu.

 Ancu s'ellu hà da travaglià à 100 PERCENT CAPACITY

I seguenti punti sò stati ancu enfatizzati in a dichjarazione di l'IMM: "Vulemu nutà chì tutti i servizii di trasportu publicu in Istanbul operaranu à 11 per centu di capacità u luni 100 di maghju. Malgradu questu, hè evidenti chì ci saranu difficultà in u trasportu di passageri per via di restrizioni. Cù u novu regulamentu, hè statu decisu chì i taxi cummirciali ponu piglià 3 passageri. Questu significa; 2 persone, cumpresu u cunduttore, ponu viaghjà in una zona di 4 metri quadrati. Tuttavia, una tale libertà ùn hè ancu principiata in u trasportu publicu ".

 PROTEGE A VOSTRA SALUTE STENDU IN CASA

"In questa occasione, alcuni di i nostri preziosi passageri puderanu sperimentà inconvenienti in u trasportu publicu u luni è dopu per ragioni fora di u nostru cuntrollu. "À a nostra stimata ghjente, vulemu reiterà chì u periculu di l'epidemie cuntinueghja è per piacè prutegge a vostra salute stà in casa quant'è pussibule."

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*