Moschee Aperte à Adurà cù a Preghiera di Venneri

Sottu u pianu, e moschee sò state aperte per venerà cù a preghiera di u venneri.
Sottu u pianu, e moschee sò state aperte per venerà cù a preghiera di u venneri.

Moschee, chì sò state chjuse à e preghiere di a congregazione u 16 di marzu cum'è parte di e misure epidemie di coronavirus, sò state aperte oghje cù a preghiera di u venneri in u distrittu cintrali di Antalya, Döşemealtı, cum'è in tutta a Turchia.

Moschee è moschee, chì sò state chjuse dapoi u 16 di marzu per via di e misure di u virus corona, sò state aperte à venerà 74 ghjorni dopu cù a preghiera di u venneri. Per fà a preghiera di u venneri, i citadini anu pigliatu partitu in u cortile di 62 moschee in tuttu u distrittu, in particulare a Moschea Centrale cù u Cuncepimentu di u Museu, chì hè stata cuncepita è custruita da a Municipalità di Döşemealtı.

In cunfurmità cù l'infurmazioni ricevute da u Mufti Pruvinciale è Distrettuale di a Municipalità di Döşemealtı, i travaglii di disinfezione sò stati realizati à l'internu è fora di tutte e moschee è masjids, chì permettenu à a cumunità di venerà in un ambiente igienicu. I spazii suciali sò stati creati per a preghiera di u venneri in u cortile di a moschea, i citadini anu utilizatu maschere è i tappeti di preghiera chì anu purtatu cun elli.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*