L'autobus EGO Furnirà serviziu gratuitu à i citadini esentati da a prohibizione

L'autobus ego furnisce un serviziu gratuitu à i citadini chì sò esentati da a prohibizione
L'autobus ego furnisce un serviziu gratuitu à i citadini chì sò esentati da a prohibizione

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà finitu i preparativi per a Festa di Ramadan. Mentre i travaglii di pulizia sò stati realizati in i carrughji è i boulevards di a capitale, è ancu in i cimiteri, e squadre di u Dipartimentu di Pulizzia anu intensificatu l'ispezioni alimentari in particulare per e cumpagnie chì pruducenu dolci. Crisis Desk, Başkent 153, ASKİ, Ankara Fire Brigade è squadre di Constabulary travaglianu 7 ore à 24, 23 ghjorni à ghjornu in tuttu u vacanze, cumprese a vigilia. I magazzini di pani di u Populu è i kioschi di Pane Publicu seranu aperti solu u sabbatu 3 di maghju, a vigilia è u 26 ghjornu di vacanze, u 10.00 di maghju, trà 18.00-XNUMX. I squadre di l'Affari Scienti è ASKİ cuntinueghjanu à travaglià in l'infrastruttura è a superstruttura. L'autobus EGO, chì trasportanu i residenti di Ankara gratuitamente in e vacanze naziunali è religiose, serviranu ancu i citadini chì sò esenti da u curfew.

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà finitu tutte e so preparazioni in tutta a cità prima di a Festa di Ramadan, chì serà sottu à l'ombra di u curfew quist'annu per via di l'epidemie di coronavirus.

Başkent 153, Crisis Desk, EGO è Direzzione Generale ASKİ, Dipartimentu di Pulizia di Ankara è Dipartimentu di i Pompieri Metropolitani travaglianu 7/24 per risponde à i bisogni è e dumande di i residenti di Ankara in u modu più veloce durante e vacanze.

EGO BUS FORNISÀ SERVIZU GRATUITU

A Direzzione Generale EGO, chì furnisce u serviziu di trasportu publicu trà certe ore à a vigilia di u 23 di maghju, furnisce un serviziu di autobus gratuitu trà u 24 è u 26 di maghju, escludendu i sistemi ferroviari, in cunfurmità cù a decisione presa da u Cunsigliu Generale di Igiene Generale di u Governatore di Ankara:

– 23 maghju 2020: 07.00-20.00

– 24-26 maghju 2020: 07.00-09.00 à 16.30-20.00

Durante a Festa di Ramadan, quandu a decisione di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di furnisce servizii di trasportu gratuiti in e festività religiose è naziunali serà implementata, i residenti di Ankara chì sò esenti da curfew puderanu prufittà di l'autobus EGO gratuitamente in orari specificati.

L'EQUIPE ZABITA AUMENTU L'ISPEZIONI ALIMENTARI

U Dipartimentu di Pulizia d'Ankara, chì hà purtatu l'ispezioni alimentari di rutina per i citadini per ghjunghje à l'alimentariu sanu, à u livellu superiore prima di e vacanze; cuntinueghja a so ispezioni di l'imprese chì pruducenu è vendenu prudutti di panetteria è dolci.

L'azzioni legali sò pigliate per e carenze osservate in l'audit, in quale hè verificatu se e priorità cum'è u rispettu di a salute, l'igiene, u tassu è l'usu di maschere, guanti, maniche, tappi è grembiuli, chì deve esse cunsideratu in u A lotta contru l'epidemie di coronavirus, a distanza suciale, u numeru di impiegati è clienti sò verificati.

Dichjarà chì a Pulizzia di Ankara verificarà ancu se i posti di travagliu è l'imprese sò chjusi in i ghjorni chì ci hè un curfew, u Capu di u Dipartimentu di Pulizia di a Municipalità Metropolitana Mustafa Koç hà datu l'infurmazioni seguenti:

"In questi ghjorni, quandu ci preparamu à accoglie u benedettu Eid al-Fitr inseme cù i nostri concittadini di Ankara, i nostri squadre, chì sò in muvimentu ghjornu è notte in tutta a cità, cuntinueghjanu e so ispezioni senza interruzzione. Avemu ancu squadre in u centru per risponde immediatamente à e lagnanze chì ghjunghjenu à a linea Başkent 153 ".

CIMITERI PRONTI A VISITÀ

U Dipartimentu di Cimiteri hà ancu preparatu i cimiteri per i visiti purtendu i cimiteri prima di a Festa di Ramadan.

In più di tutti i distretti di a capitale KarşıyakaMentre i travaglii di pulizia dettagliati sò stati svolti in i cimiteri di Ortaköy, Cebeci Asri, Gölbaşı, Bağlum è Sincan Cimşit, hè stata curata per assicurà chì l'aspettu generale di i cimiteri, chì sò stati inundati di visitatori prima di e vacanze per via di u curfew, paressi puliti. , in ordine è ben curatu.

In u scopu di l'opere chì anu ancu cura di l'arbureti in i cimiteri, i rami di l'arbureti secchi sò stati pruned, è l'arbureti eranu ancu da questu. Un travagliu meticuloso di pulizia hè statu ancu realizatu in i cimiteri in u cimiteru, induve i parenti anu permessu di visità u primu ghjornu di a festa.

Koksal Bozan, Capu di u Dipartimentu di Cimiteri, hà dichjaratu chì anu cuminciatu a preparazione per a festa in tutti i cimiteri un mese fà, è hà dettu:

"In cunfurmità cù l'istruzzioni di u nostru sindaco, u sgiò Mansur Yavaş, micca solu i cimiteri cintrali, ma tutti i cimiteri di u distrittu sò stati puliti. I travaglii di pulizia è di mantenimentu sò stati finiti in i nostri 6 cimiteri in u centru. Avemu cuminciatu à misurà a temperatura à e porte d'entrata di i nostri citadini chì venenu à visità, è furnimu ancu maschere à quelli chì ùn anu micca maschere. In linea cù a circular di u Ministeru di l'Interior, u primu ghjornu di a festa, i parenti di i martiri puderanu visità u martiriu. I nostri cimiteri seranu aperti à e visite di i nostri citadini chì ùn anu micca un curfew in i ghjorni chì ci hè un curfew.

BAŞKENT 153 È A TABELLA DI CRISI È L'OFFICE DI INCUMBARI ANKARA FUNCIARANU ANCHE 7/24 IN VACANZE

Başkent 153 fungendu cum'è un ponte di cumunicazione trà a capitale è a Municipalità Metropolitana, servirà 7/24 per risolve e richieste di i citadini u più prestu pussibule durante e vacanze.

U Crisis Desk è a linea di Supportu Psicologicu, chì sò stati stabiliti durante l'epidemie di coronavirus, continueranu à travaglià versu e richieste di i citadini durante e vacanze. I residenti di Ankara puderanu trasmette e so dumande è lagnanze à a Municipalità Metropolitana chjamendu u Crisis Desk à "0312 666 60 00" o chjamendu Başkent 153.

U dipartimentu di u focu di Ankara hà da travaglià ancu 46 ore à 7, 24 ghjorni, in 112 stazioni inseme cù i distretti. I residenti di a capitale puderanu annunzià e pussibuli notificazioni di u focu via u XNUMX Emergency Call Center.

SICUREZZA E SCIENZA OPERE IN DUTY

A Direzzione Generale di ASKİ cuntinuerà à serve a ghjente di a capitale cù u so persunale in turnu 7/24 durante e vacanze.

In casu di necessità urgente, i citadini ponu ghjunghje à ASKİ da u centru di chjama d'emergenza cù u numeru "0312 616 10 00" o via Başkent 153. E squadre ASKİ, chì cuntinueghjanu à furnisce u serviziu mobile nantu à una basa di 24 ore in i servizii di Manutenzione è Riparazione di fallimentu di Card Meter; I citadini disabili, in particulare i citadini di più di 65 anni, eseguiranu e prucedure di carica di u contatore di carte di i travagliadori di salute è di sicurità andendu à i so indirizzi.

L'edificiu di serviziu di a Direzzione Generale ASKİ serà apertu per 4 ghjorni trà 08.00-17.00 per i servizii di rimpiazzamentu, rinnuvamentu è carica di e carte magnetiche di metru di carte. E squadre cuntinueghjanu ancu cù pussibuli travaglii di guasti è mantenimentu è travaglii di infrastruttura senza interruzzione.

In parte di a lotta contru coronavirus, e squadre di u Dipartimentu di l'Affari Scientifici, chì anu aumentatu l'ora extra di l'asfaltu durante u curfew applicatu i fine settimana, continuanu à travaglià ancu durante e vacanze. E squadre di u Dipartimentu di l'Affari di Scienze, chì realizaranu u travagliu di pavimentazione è di mantenimentu di l'asfaltu in u centru è in tutti i distretti, assicuraranu chì e strade di Başkent anu un aspettu mudernu è a sicurezza di guida.

PULIZIA DI VACANZA IN A CAPITALE

E squadre di u Dipartimentu di Estetica Urbana acceleranu i travaglii di pulizia in a cità prima di a Festa di Ramadan.

E squadre, chì anu realizatu operazioni di lavaggio in fermate d'autobus, banche, marciapiedi, piazze è barriere in e strade è i boulevards d'Ankara, è ancu in punti cintrali cum'è Ulus è Kızılay, anu preparatu a cità per a festa. I veiculi di spazzamentu è e squadre mobili continuanu à travaglià 7 ore à 24, XNUMX ghjorni à ghjornu durante e vacanze quandu u curfew serà implementatu per un Ankara scintillante.

APERTURA L'ULTIMU GIORNU DI PANE E VACANZA DI U POPULU

A Fabbrica di Pane Publicu di a Municipalità Metropolitana, chì hè diventata una marca in a capitale, hà determinatu u calendariu di travagliu per a Festa di Ramadan.

Halk Ekmek, chì urganizeghja i ghjorni di travagliu è l'ore per risponde à i bisogni alimentari di i citadini è porta i prudutti di i pruduttori lucali à i so scaffali, hà ancu presentatu u baklava è e variità dolci preparati apposta per a festa à a ghjente di a Capitale.

I magazzini di pani di u Populu è i kioschi di Pane Publicu seranu aperti solu u sabbatu 23 di maghju, a vigilia di a festa, è u marti 3 di maghju, u terzu ghjornu di a festa, trà 26-10.00.

Tutte e precauzioni necessarie sò state pigliate in AŞTİ dopu à i viaghji interurbani cuminciati dopu chì i citadini di 65 anni è più sò stati cuncessi a libertà di andà in u so paese d'origine. Mentre i citadini cù permessi di viaghju ùn sò micca ammessi in AŞTİ senza una maschera, e misure di sicurezza sò ancu aumentate.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*