Ekrem İmamoğlu Mantene a so prumessa: Atatürk City Forest hè stata messa in serviziu

ekrem imamoglu hà tenutu a so parolla ataturk city forest aperta per u serviziu
ekrem imamoglu hà tenutu a so parolla ataturk city forest aperta per u serviziu

IMM Department of Parks, Gardens and Green Areas, President Ekrem İmamoğluHà fattu a Foresta di Atatürk City in Hacıosman pronta per l'usu puntuale, per quale hà prumessu "Apremu u 12 di maghju" durante a so visita u 2019 d'ottobre 19. Parlendu à l'apertura, chì hè stata cun una participazione parziale per via di u prucessu pandemicu è u curfew, İmamoğlu hà dettu: "Avemu travagliatu cù una limitazione, ma simu ghjunti à un puntu abbastanza bonu. A furesta di a cità di Atatürk, stu locu maravigliu naturali in Hacıosman, hè diventatu avà un locu induve i nostri citadini ponu facilmente vene è fà u so sport di ogni ghjornu.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluU 12 d'ottobre di u 2019, hà visitatu u Hacıosman Grove in Sarıyer è hà dettu: "Avemu u scopu di apre stu bellu tesoru à a ghjente di Istanbul è di creà opportunità sportive per i zitelli, in particulare percorsi per caminari è jogging, preservando pienamente a struttura naturale. Ùn ci hè micca megliu prughjettu di questu. U prughjettu più bellu; natura ", disse. Imamoglu hà datu a bona nutizia chì a zona, chì hè stata rinominata "Ataturk City Forest", serà aperta u 19 di maghju. I travaglii realizati da u Dipartimentu di Parcu, Giardinu è Spazi Verdi IMM sò stati cumpletati è a "Foresta di Ataturk City" hè stata aperta à u serviziu di i Istanbuliti.

ATLETI: "UN REGALU DI FESTA BELLISSIMA"

L'avvenimenti di apertura, chì sò stati realizati cù una participazione parziale per via di u prucessu pandemicu è u curfew, anu cuminciatu cù a trasmissione in diretta Instagram di Spor Istanbul. Circa 20 atleti in u campu anu fattu una corsa simbolica in 30 gruppi cù intervalli di 10 seconde. IMM President, chì hè ghjuntu à u campu dopu a fine di a corsa Ekrem İmamoğluU sindaco di Sarıyer Şükrü Genç è l'alta dirigenza di İBB l'anu accumpagnatu. İmamoğlu, chì hà ricivutu infurmazioni nantu à i travaglii finiti è in corso da Çağatay Seçkin, Capu di u Dipartimentu di Parcu Garden è Green Area, hà parlatu cù l'atleti. sohbet hà fattu. L'atleti anu ringraziatu İmamoğlu dicendu: "Hè statu un rigalu di vacanze assai bellu per noi". A partita di tennis di table di İmamoğlu è Genç hà causatu mumenti culuriti. İmamoğlu hà rispostu: "Ùn mi sentu micca un invitatu", à u scherzu di Genç, "Ùn aghju micca à sente l'invitati". İmamoğlu è a delegazione accumpagnata anu fattu una passeggiata in l'area aperta à u serviziu è fighjulavanu a vista da a terrazza di osservazione.

İMAMOĞLU: "Una zona assai piacevule"

Facendu u discorsu di apertura mentre era in marcia, İmamoğlu hà dettu: "Avemu avutu una preparazione cumpleta per un avvenimentu; ma stu prucessu affetta tuttu. Avemu travagliatu cù limitazioni, ma avemu ghjuntu à un puntu abbastanza bonu. Atatürk City Forest, stu locu maravigliu naturali in Hacıosman, hè diventatu avà un locu induve i nostri citadini ponu facilmente vene è fà u so sport di ogni ghjornu. I nostri amichi anu fattu e so preparazione cum'è i vede, cumpletamente per scopi sportivi, per caminari, senza disturbà u so statu naturali. Eccu i nostri preferenze di u pianu. Hè una zona assai piacevule. Hà 3 stagni. Anu avè diverse rotte. Si parla di un caminu di caminata di 12 chilometri. Una zona di più di 1000 ettari, in u core di a cità. I nostri citadini diceranu: "Perchè avemu statu privatu di un locu cusì?" Da avà, appartene à i nostri citadini. Hè un locu assai piacevule in u core di a cità, induve ci hè una fermata di metro in dui punti, à u nordu è à u sudu, induve u nome di u nostru babbu hà da priservà a so esistenza sia u 19 di maghju sia à a Ghjuventù è u Sport. Oghje, simu onorati di serve stu locu à Istanbulites. Hè una zona verde assai bella chì appartene à a ghjente di Istanbul. Felicitazioni. Spergu chì, in i ghjorni chì simu inseme è passemu questi ghjorni, ci saranu grandi avvenimenti, sporti, mumenti di caminata cù i nostri compatrioti, sohbetSognu chì averemu Dicemu solu chì hè andatu. Bone vacanze. »

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*