Revelata a petizione di dimissioni di u contrammiragliu Cihat Yaycı

A petizione di dimissioni di u contrammiragliu Jihad Yayci apparsu
A petizione di dimissioni di u contrammiragliu Jihad Yayci apparsu

U contrammiragliu Cihat Yaycı, chì hè statu licenziatu da a so pusizioni cum'è Capu di Staff of the Naval Forces Command è datu à u cumandamentu di u General Staff, hà dettu in a so lettera di dimissioni, "In più di esse pigliatu in u cumandamentu per ragioni è ragioni chì Pensu chì mancava supportu (reminiscendu à e cuspirazioni Fetuvarian), u mo onore hè statu assai dannatu quandu mi sò urdinatu di lascià in fretta ".

A decisione in quantu à a nomina di u Rear Admiral Cihat Yaycı à u cumandamentu di u Capu di Staff Generale hè stata publicata in u Gazzetta Ufficiale cù a firma di u presidente Recep Tayyip Erdoğan u venneri. Dopu à a decisione, Yaycı dimissioni oghje. In a dichjarazione fatta da u Ministeru di a Difesa Naziunale, hè statu dichjaratu chì a dimissioni di u Rear Admiral Cihat Yaycı hè stata appruvata.

"U mo onore hè statu assai dannatu"

Yaycı hà utilizatu e seguenti dichjarazioni in a so lettera di dimissioni:

"U 15 di maghju di u 2020, à 16:2020, aghju amparatu chì sò statu numinatu cum'è u Capu di Staff di e Forze Navali, chì aghju fattu fieru cù l'alta appruvazioni di u nostru presidente u 03 di maghju 00, à u cumandamentu di u Chief of General Staff, senza a cunniscenza di u mo cumandante di a Forza.

"Cù u missaghju di notificazione di l'assignazione di u Ministeru di a Difesa Naziunale, hè statu urdinatu di lascià immediatamente a Marina è unisce à u Staff Generale u 18 di maghju di u 2020, chì hè u primu ghjornu di travagliu (principalmente in a festa amministrativa è u curfew).

"In più di esse pigliatu in l'ordine per ragioni chì pensu chì sò priva di ragioni è motivi (ricordendu a cuspirazione di Fetövari), u mo onore hè statu assai dannatu quandu aghju statu urdinatu di lascià in fretta.

"Di sicuru, a mo appuntamentu cum'è suldatu hè un ordine è sò obligatu à ubbidì à l'ordine. In ogni casu, cù l'incaricu per esse cumissionatu, per a prima volta in a mo vita prufessiunale, chì aghju realizatu cun grande amore è eccitazione dapoi 32 anni, sò cunfruntatu cù a pusizione di un ufficiale, un ammiragliu senza un duvere primariu. In fatti, s'e mi fussi statu attribuitu à ogni compitu, ùn l'averia micca discututu per un mumentu è l'avaria realizatu. Ma questu ùn hè micca u casu. Vogliu esse ridutta à a pusizioni di un ammiragliu chì hè statu vilipendiatu è chì a so dignità hè stata violata. Ùn possu micca accettà questu. U mo caratteru è l'orgogliu turcu ùn permettenu micca questu.

"Per 13 anni, aghju purtatu orgogliu u mo uniforme, chì m'hà datu da a nobile Nazione Turca, di quale era sempre fieru di esse un membru pulitu, à l'età di 40 anni, senza macchia è indiscutibile. À u puntu ch'e aghju ghjuntu oghje, hè chjaru chì ùn possu micca praticà a mo professione d'Ammiragliu chì ùn era micca datu un duvere è hè statu licenziatu per via di bugie è calunnie, guasi per trama. Questu hè estremamente umiliante. Forsi un ammiragliu turcu, ùn possu micca imaginà chì un suldatu turcu puderia digerisce questu.

"Inoltre, ùn esse capace di risponde à l'accusazioni calunniose fatte contr'à mè cum'è un Ammiragliu di turnu è à i clienti chì anu espresso stu prublema, mi intristisce assai, a mo famiglia è i mo camaradi d'arme.

"Durante anni cum'è ufficiale navale, aghju battutu e tempeste più feroci in a Patria Blu. Finu a ora, aghju fattu un sforzu per sensibilizà i nostri diritti è interessi marittimi cù a cuscenza di a Patria Blu in a Nazione Turca, è per determinà i nostri spazii di ghjuridizione marittima. Aghju pruvatu à fà chì a Nazione Turca cunnosce e Forze Navali Turche è esse fieru di questu.

"Aghju avutu cura di esse prontu à u più altu livellu è in ogni mumentu per i duveri chì saranu dati à u più altu livellu per prutege i diritti è l'interessi di a Nazione Turca, quandu hè necessariu, à tutti i livelli induve aghju servitu. . Aghju aduttatu u principiu di salvà ogni centesimu di a Nazione Turca in a mo autorità.

"Aghju cuntinuatu a mo lotta contr'à i membri di l'Organizazione Terrurista Fethullahist, chì hà iniziatu assai prima di u tentativu di colpu di colpu chì FETO hà pruvatu à fà u 15 di lugliu 2016, in u quadru di a vulintà di u nostru presidente. Grazie à Diu chì aghju avutu successu in questu sensu, aghju capitu megliu cà l'alegria sperimentata da i traditori oghje.

"In listessu modu, aghju pruvatu à prutege i diritti è l'interessi marittimi di Turchia cù i libri chì aghju scrittu è l'idee basate nantu à i motivi legali chì aghju prisentatu. Capiscu megliu cà l'alegria sperimentata da i nemici di Turchia oghje chì aghju successu ancu in questu.

"Cum'è un pruduttu di a mo cunniscenza è sapè fà, cum'è un Ammiragliu chì hè statu risuscitatu da a Nazione Turca Necip, chì era piacevule à a Turchia è a bandiera, avè preparatu l'infrastruttura teorica di u "Memorandum d'Entendere nantu à a Limitazione di a Jurisdizione Marittima" firmata trà Turchia è Libia u 27 di nuvembre di u 1919 hè per mè una "Medaglia di l'Indipendenza".

"Lascio i libri chì aghju scrittu à i mo cumandanti, à i mo fratelli d'arme, à i marinari è à a Grande Nazione Turca cum'è u mo legatu intellettuale prufessiunale, è mi togliu u mo uniforme chì portu cun orgogliu, datu l'onore di purtalla da u nobile nazione turca.

Vogliu accettà a mo dimissioni dichjarendu chì continueraghju à serve in ogni campu induve ci hè bisognu è opportunità cum'è un civile leale à a Grande Nazione Turca è à a Republica di Turchia, entri in a mo vita civile in u ghjornu felice. di "19 May 2020, a Commemorazione di Atatürk, Ghjuventù è Sport Day".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*