Essa una donna nantu à una ferrovia dominata da l'omi

essendu una donna nantu à a ferrovia dominata da l'omi
essendu una donna nantu à a ferrovia dominata da l'omi

Aghju scontru l'Industria Ferroviaria cù DTD (Associazione di Trasportu Ferroviaria) in 2006. Prima di sta data, eru una persona chì hà travagliatu in un settore diversu, amava i treni da una distanza, è avia viaghjatu solu intercity in trenu una volta durante i mo anni di u liceu. Ùn aghju mai pensatu à a prima volta ch’aghju amatu è innamuratu di a ferrovia, induve a mo strada attraversò u destinu. Ma cum'è aghju cuminciatu à amparà è capisce a ferrovia, aghju cridutu di core chì stu sughjettu era assai necessariu è assai utile per u nostru paese è u nostru populu. È aghju realizatu cun dispiacere chì a ferrovia ùn hè micca cunnisciuta è scunnisciuta in u nostru paese. I nostri industriali, logistici è università sò distanti da a ferrovia, ma in l'ultimi anni, a nova cuscenza hà cuminciatu à cresce. Sfortunatamente, u nostru prublema più fundamentale hè l'incapacità di a carica di ghjunghje à a ferrovia in u nostru paese. Di sicuru, ci sò parechje ragioni diffirenti per questu.

Aghju fattu parte di sta furmazione dapoi i primi ghjorni di l'Associazione di Trasportu Ferroviariu è aghju servitu cum'è Vice Direttore Generale per l'ultimi deci anni. DTD hè una urganizazione creata per sviluppà u trasportu ferroviariu in linea cù i bisogni di a nostra età è di u nostru paese, è per aumentà a parte di e ferrovie in u trasportu tutale di u paese. I membri DTD sò l'impurtanti cumpagnie di Turchia chì realizanu u trasportu ferroviariu in e rete naziunale è internaziunale cù i so vagoni o vagoni TCDD, anu facilità di produzzione di vagoni, operanu un portu, è impegnanu in l'industria di mantenimentu è riparazione di vagoni. Dopu à a Legge N ° 6461 nantu à a Liberalizazione di u Trasportu Ferroviariu Turcu, TCDD Taşımacılık A.Ş. hà ancu pigliatu u so postu trà i membri DTD.

Di sicuru, participà à a prima è l'unica Organizazione Non Governativa in u campu di u trasportu ferroviariu, in quale si trovanu imprese impurtanti di Turchia, hà cuntribuitu à a mo carriera è sperienza prufessiunale. Avemu parlatu di prublemi di l'industria intornu à a stessa tavola cù l'esperti assai preziosi è sperimentati di l'industria. Participendu à parechje riunioni, gruppi di travagliu, fiere è prughjetti cù i pruprietarii, i gestori è l'esperti di cumpagnie in diversi campi chì sò membri di a nostra associu, è ancu vicinu à u Ministeru di i Trasporti è di l'Infrastrutture, altri ministeri pertinenti, TCDD è altre istituzioni pubbliche è ONG in u nostru settore logisticu. Esse implicatu in u studiu m'hà datu l'uppurtunità di valutà è capisce i prublemi da diverse perspettivi.

Rapprisintendu DTD, aghju participatu ancu à tutte e legislazioni, attelli prufessiunali è tecnichi, seminarii è furmazioni, è attività di u Pianu Maestru di Logistica Turchia urganizata da istituzioni cum'è TR Ministeriu di Trasporti è Infrastrutture, TCDD, TOBB, TİM etc.

5 STUDENTI IN 6 ANNI

In più di participà à i furmazioni prufessiunali datu da DTD à u settore cum'è educatore, aghju participatu à a preparazione è à i studii di curriculum per l'apertura di u Dipartimentu di Gestione di Sistemi Ferroviari in l'Università di Beykoz, in u scopu di e nostre cullaburazioni cù l'università. Sò attualmente un membru di u Cunsigliu Consultivu di u Settore di l'Università di Beykoz è aghju cuntribuitu à a furmazione di i mo futuri culleghi cum'è docente per cinque anni. In questi cinque anni, mi dispiace di dì ch'e aghju avutu solu sei studianti.

Per participà à l'avvenimenti è e classi tenuti da i Dipartimenti di Logistica di diverse università, pruvate à spiegà a ferrovia cum'è a mo lingua gira in ogni piattaforma chì sò.

Comu sapete, u settore logisticu hè un settore dominatu da l'omi, soprattuttu quandu si tratta di ferrovie, u numeru di donne in u settore hè abbastanza bassu. In e riunioni tematiche di a ferrovia chì assistiu, sò soprattuttu sola cum'è donna. Mentre sta situazione mi intristisce da una banda, mi rende ancu fieru di esse una donna in una tale cumunità per 14 anni.

Oghje, quandu guardemu à e statistiche di u persunale di TCDD per sessu, vedemu chì u persunale femminile hè 5%. Questa tarifa pò esse ligeramente più altu in u settore privatu, ùn sò micca sapè s'ellu ci hè una statistica ufficiale nantu à questu tema.

Recentemente, in u scopu di a Ricerca di u Bancu Mondiale nantu à a Discriminazione di Genere in u Trasportu Ferroviariu, aghju avutu l'uppurtunità di trasmette e mo opinioni è suggerimenti nantu à questu sughjettu à i nostri preziosi accademichi.

E donne ponu avè perspettivi è interpretazioni assai diffirenti nantu à l'avvenimenti è i prublemi cà l'omi. A funzione di catturà alcuni dettagli trascurati face una cuntribuzione significativa à u travagliu tutale. Per questu mutivu, crede chì u toccu di a manu di a donna à a ferrovia svilupperà è imbellisce u settore.

In questa occasione, celebreraghju sinceramente u ghjornu di a donna di tutte e nostre donne, è crede chì inseme purteremu a nostra industria à i ghjorni assai boni.

Nükhet Işıkoğlu - Vice Direttore Generale di DTD

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*