A fabbrica di trattori elettrici domestici è naziunali hè in a fase di creazione

A fabbrica di trattori elettrici domestici è naziunali hè in u prucessu di creazione
A fabbrica di trattori elettrici domestici è naziunali hè in u prucessu di creazione

U Ministru Pakdemirli hà dichjaratu chì parechje persone volenu esse implicate in u settore agriculu cù u novu tipu di prucessu di coronavirus (Kovid-19) è hà dettu: "Avemu ancu sviluppatu prughjetti per quelli chì entreranu in questa attività. I ghjovani interessati à l'agricultura ponu andà in e nostre direzzione pruvinciale è uttene infurmazioni da quì. disse.

Ministru di l'Agricultura è Foreste Dr. Bekir Pakdemirli, "Biblioteca" urganizata da a Presidenza R&D di u Partitu AK SohbetEra un invitatu à u prugramma.

Esprimendu chì pianificanu a catena alimentaria da A à Z cù i studii chì realizanu, Pakdemirli hà dettu chì ci sò inefficienze in questa catena da u tempu à u tempu.

Pakdemirli hà dettu chì mentre entra in u prucessu di Kovid-19, ùn ci hè statu scontru micca prublemi malgradu u periodu di cugliera in certi prudutti agriculi è u periodu di piantazione in altri, è hà dichjaratu chì anu pigliatu passi cum'è supportu di sementi, postpone di u debitu è ​​garanzia di compra in questu prucessu. .

Dichjarà chì seguitanu u campu, i prucessi di u produttu dopu à u campu, è l'impurtazione è l'esportazione bilanci assai vicinu, Pakdemirli hà dettu:

"Parechje persone chì ùn sò micca implicate in l'agricultura per via di a pandemia volenu esse implicate in stu settore. Sviluppemu ancu prughjetti per quelli chì entreranu in questu affari. L'attività agricula hè veramente assai prufittuosa. Quandu si pianta l'amanduli o noci, si paga in 6 anni. Tuttavia, questu hè scunnisciutu. Ognunu hà capitu chì a vita stabilita in cità hè una vita sintetica. Dui bisogni chì ùn ponu esse postponati in casu di una pandemia sò a salute è l'alimentariu. In questu sensu, ricevemu un feedback seriu. I ghjovani interessati à l'agricultura ponu andà in e nostre direzzione pruvinciale è uttene infurmazioni da quì.

Pakdemirli hà rimarcatu chì mentre ùn ci era micca agulla in i mercati stranieri durante u prucessu di pandemia, i scaffali in Turchia ùn sò mai stati vioti è hà dettu: "In questu prucessu, i settori di vendita, alimentazione è trasportu anu ancu travagliatu bè. L'unicu prublema chì e nostre esportazioni anu aumentatu hè l'alimentariu ". hà fattu a so valutazione.

TRATTORE ELETTRICU

Spieghendu chì anu implementatu u Mercatu di l'Agricultura Digitale è l'Accademia Agricola è Forestale, Pakdemirli hà dettu: "U nostru Ministeru porta ancu studii di trattori elettrici. Passa u ghjornu cù 10-20 lire di carica, micca 200-250 lire di diesel. Dopu à u prototipu, a fabbrica hè attualmente in custruzzione. A fabbrica chì deve esse stabilita in a Regione di Marmara principia a produzzione prima di a fine di questu annu. disse.

Dà infurmazione nantu à i sforzi di afforestazione, Pakdemirli hà dettu chì a Turchia hè u 3rd trà i paesi chì aumentanu a so prisenza verde, dopu l'India è a Cina, è hè u capu in u focu. U Ministru Pakdemirli hà ancu ricurdatu chì i UAV seranu utilizati in a lotta contru u focu questu annu.

Pakdemirli hà dichjaratu chì a Turchia ùn hà micca un prublema in a produzzione di sementi in generale, ma importa solu alcune sementi di verdura, è hà utilizatu e seguenti dichjarazioni:

"A pruduzzione di sementi certificati hà righjuntu 1,1 milioni di tunnellate. À a fine di l'annu, serà 1 milione 150 mila tunnellati. L'esportazioni di sementi sò ghjunte à 149 milioni di dollari. Repubbliche Turche, Russia, paesi europei è ancu Israele qualchì volta cumprà sementi da Turchia. Siccomu Turchia hè un paese chì pruduce prudutti senza OGM, avemu bisognu di cummercializà à l'esteru cù più valore aghjuntu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*