A Fiera Virtuale cù Cuntribuzione di u Software Naziunale è Naziunale à u Cummerciu Farà una Marca

A fiera virtuale cù cuntribuzione di u software lucale è naziunale farà a so marca nantu à u cummerciu
A fiera virtuale cù cuntribuzione di u software lucale è naziunale farà a so marca nantu à u cummerciu

U Ministru di u Cummerciu Ruhsar Pekcan hà dichjaratu ch'elli principianu e fiere virtuale urganizate per rializà l'urganisazione fiera chì ùn anu pussutu esse tenuta per via di u novu tipu di epidemia di coronavirus (Covid-19), cù a fiera di calzature è selleria "Shoedexpo" u 1 di ghjugnu. -3, è a fiera "Agrivirtual-Virtual" u ghjugnu 22-26. Ellu disse chì urganizeranu a Fiera di Macchine Agricole cù a cuntribuzione di u software domesticu è naziunale.

U Ministeru di u Cummerciu traslada i fieri chì sò stati posposti o annullati durante l'epidemie à l'ambiente virtuale. In questu cuntestu, l'urganizazione di a fiera virtuale, chì hà da principià cù a fiera di calzature è selleria "Shoedexpo" u 1-3 di ghjugnu, cuntinueghja cù a "Fiera di Macchine Agricole Agrivirtuali-Virtuali" tenuta cù i cuntributi di u software domesticu è naziunale in u ghjugnu. 22-26.

In a so dichjarazione, u Ministru Pekcan hà dettu chì a causa di l'epidemie chì hà affettatu u mondu sanu, u muvimentu è l'opportunità di cuntattu di u mondu cummerciale sò stati ristretti à una scala globale, è e fiere sò state postponate o annullate.

Esprimendu chì i metudi di marketing digitale è e plataforme di cummerciale virtuale sò diventati più impurtanti in questu prucessu, Pekcan hà dichjaratu chì, cum'è u Ministeru di u Cummerciu, anu iniziatu attività di fiera virtuale dopu à l'urganisazioni di delegazione cummerciale virtuale, chì cuntinueghjanu à urganizà successu in coordination with exporter. associ, senza esse lasciati fora di sti sviluppi.

Pekcan hà dichjaratu chì tutte l'attività destinate à prumove u cummerciu, cum'è a prumuzione di l'imprese participanti è i so prudutti per mezu di fieri virtuali, seminarii in linea, riunioni bilaterali è pannelli trà sti cumpagnie è cumpratori, seranu spustati à a piattaforma digitale 7/24. .

"Iniziemu e nostre fiere virtuali cù a fiera di calzature è selleria 'Shoedexpo' l'1-3 di ghjugnu. Per presentà e fiere virtuale, unu di i metudi di marketing digitale, à e nostre cumpagnie è per assicurà chì e nostre cumpagnie participanu à queste piattaforme davanti à i so cuncurrenti mundiali, riuniteremu 30 cumpagnie participanti è 250 cumpratori prufessiunali à l'esteru in questa fiera, chì serà urganizata da u Segretariatu Generale di l'Associu di l'Esportatori di l'Egeu sottu a coordinazione di u nostru Ministeru. "I nostri cumpagnii prisentanu e so cullezzione preparate per a staghjoni di u vaghjimu-invernu à u mondu nantu à a piattaforma digitale in a fiera è feranu riunioni di cummerciale bilaterali in linea cù cumpagnie di cumpratori glubale nantu à u web".

Agrivirtual-Fiera Virtuale di Macchine Agricole

Pekcan hà dichjaratu chì a "Fiera Agrivirtual-Virtual di Macchine Agricole" si terrà trà 22-26 June, sottu a coordinazione di u Ministeru, l'urganizazione di l'Associazione Centrale di l'Esportatori Anatoliani è in cuuperazione cù l'Università Selçuk, è hà dettu:

"Cù sta fiera, preparata cù a cuntribuzione di u software lucale è naziunale, i visitori seranu datu l'uppurtunità di visità l'area di a fiera in 3D, è ancu di permette à e cumpagnie di avè videochiamate cù i so visitatori per via di messageria instantània. Inoltre, riuniteremu più di 4 esportatori di machini agriculi cù più di 100 cumpratori mundiali à a fiera, induve i servizii di traduzzione seranu furniti in 300 lingue.

"Avemu cuminciatu à travaglià per sustene e fiere virtuale"

Pekcan hà infurmatu chì "U Ministeru di u Cummerciu hà iniziatu u travagliu per aghjunghje delegazioni cummerciale virtuale è fiere virtuale à i supporti statali per l'esportazioni" è hà dettu: "In questi ghjorni quandu l'epidemie necessita l'isolamentu suciale, supereremu l'ostaculi in u sviluppu di u cummerciu in cooperazione. cù e nostre cumpagnie, sta volta cù e plataforme digitale. "U nostru Ministeru hà da cuntinuà à ghjucà u so rolu di primura in tali studii à piena velocità è caccià ostaculi à i nostri esportatori". hà fattu a so valutazione. (Fonte: trade.gov.tr)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*