L'assistenti di u robot venenu à Mehmetçi!

Mehmetcige robot helpers venenu
Mehmetcige robot helpers venenu

Un Cuntrattu di Prughjettu di Vehicle Terrestre Unmanned Class 2 Livellu Mediu hè statu firmatu trà a Presidenza di l'Industrie di Difesa (SSB) è ASELSAN.

Presidente di a Presidenza di l'Industria di Difesa Prof. Dr. İsmail Demir: "L'assistenti di u robot venenu à Mehmetçi! Dopu à i prototipi di veìculi terrestri senza pilotu di classi ligera è media di 1u livellu, avemu firmatu un cuntrattu cù Aselsan per a classe media di u 2u livellu. Cù u prughjettu in u quale Katmerciler serà u fabricatore di a piattaforma, i veiculi di terra armati senza equipaggiu saranu consegnati à u KKK.

prughjettu; Hè include u sviluppu è a pruduzzione di massa di un veiculu di terra senza equipaggiu cù una mobilità superiore, chì pò esse utilizatu remotamente, chì pò esse cumandatu remotamente, chì pò esse usatu autonomamente, chì ponu ricunniscenza, surviglianza, deteczione di mira, nantu à quale sistemi d'arme è altri necessariu. sistemi ponu esse attaccati.

U locu di Sistemi Unmanned in u campu di a difesa è a sicurità hè crescente ghjornu per ghjornu. In particulare in cundizioni di guerra asimmetrica, i sistemi senza equipaggiu chì ponu operà in terra, mare o in l'aria è ponu piglià e so propria decisione sò necessarii per realizà ricunniscenza-surveglianza-intelligenza, difesa, supportu logisticu è attività simili rapidamente è efficaci è senza perdita di persunale.

ASELSAN serà largamente utilizatu in i campi di battaglia di u futuru;

  • cuntrullabile remotamente,
  • Capacità di decide è implementà per sè stessu
  • Capace di travaglià in tutte e cundizioni, cù diverse dimensioni

Cuntinueghja à travaglià nantu à u sviluppu è a produzzione di Sistemi Unmanned.

Per questu scopu, e plataformi di cuncettu sò state sviluppate per accumulà cunniscenze è sperienza in l'autonomia, l'armamentu di i sistemi senza equipaggiu, a coordinazione di più sistemi senza equipaggiu è l'integrazione in i sistemi di cummandu è di cuntrollu, chì sò blocchi di custruzzione critichi in questu campu. ASELSAN hà introduttu u so primu veiculu terrestre senza pilota, İZCİ, è subitu dopu GEZGİN, à a Fiera Internazionale di Difesa IDEF 14 tenuta 2007 anni fà. Duranti l'anni, ASELSAN hà perfezionatu a so infrastruttura tecnologica in u campu di i sistemi senza equipaggiu è hà sviluppatu partenarii cù i fabricatori di piattaforme domestiche / straniere.

ASELSAN hà aghjustatu prudutti simili naziunali è high-tech à l'inventariu di u TAF chì risponde à i bisogni chì avarà in u campu di i sistemi senza pilota. I veiculi aerei, marittimi è terrestri senza pilotu di u produttu ASELSAN (Bomb Disposal Robots) anu servitu in l'inventariu di e nostre Forze di Sicurezza per parechji anni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*