Hejaz Railway Tabuk Train Station

a stazione di treni di Tabuk
a stazione di treni di Tabuk

A stazione di Tabuk hè stata custruita in u 1906 (1324 Hijri). 31. Sta stazione hè una di e stazioni più impurtanti è più grande di a linea Hejaz Railway. L'interessu in sta stazione hè duvuta à l'impurtanza di sta cità. A stazione ferroviaria di Tabuk hè a seconda stazione più grande dopu à a fruntiera giordana.

Numerosi edifici in a stazione mostranu l'impurtanza di stu locu. Ci sò tredeci edifizii utilizati per diversi scopi. À a testa di sti edifici si trova l'edificiu principale di a stazione, chì hè custituitu di dui piani è hà tetti inclinati in i dui sensi, cù un doppiu cisterna d'acqua è un pannellu di ventu per tirare l'acqua. Ci hè un altru edifiziu di una sola storia cù un porticu di quattru arcu in fronte, u stessu disignu cum'è e cinque stazioni precedenti, è un tettu pianu. À l'orlu di a stazione si trova u bastimentu di mantenimentu è di riparazione di u trenu cù un tettu à duie vie, cù duie porte larghe custruite per u passaghju di i treni chì necessitanu mantenimentu, è picculi buchi per u fumu di i treni per scappà. Accantu, ci hè un altru picculu edifiziu cù un pianu è un grande stagnu d'acqua circular. Ci hè un altru picculu edifiziu accantu. In a seccion media, ci sò trè edifici custituiti da dui piani. Hè vistu chì questi edifici sò simili à l'altri in quantu à u disignu è i so tetti sò inclinati in duie direzzione. Ci hè ancu uni pochi di magazzini più.

L'entrate à sta stazione, chì hè stata recentemente restaurata, sò pruibiti è circundati da una vallata di ferru. A risturazione di sta stazione hè stata cunsiderata, cum'è alcune stazioni cum'è stazioni Madaen Saleh è Medina El-Münevvere sò state restaurate è cunvertite in musei. Cuntrariu di ciò chì avemu vistu in l'altri cinque stazioni, l'edificazioni quì sò in boni cundizioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*