Stazione Ferroviaria di Hejaz Sehlül-Matran

hijaz railway sehlul matran railway station
hijaz railway sehlul matran railway station

Sta stazione hè stata custruita in u 1909 (Hijri 1327) in l'annu 46, vale à dì a listessa data di a stazione precedente. U disignu di sta stazione, chì si trova à 22 km da a stazione di Mashhad, ci ricorda a stazione di Abu Taka. Sembra chì u disignu di stu tipu di stazione, chì hè custituitu da dui piani è rettangulari, ùn hè micca usatu assai per ragioni chì ùn sapemu micca. L'entrata di l'edificiu si trova à mezu à u primu latu. Mentre i finestri di u primu pianu sò inusualmente largu, per ragioni di sicurezza i finestri di u pianu di terra sò chjuchi, stretti è alti.

Ancu i stili è i tipi di stazioni varienu, cum'è in parechji di elli, l'edificiu di a stazione hè custituitu da dui piani. Tuttavia, tutte e stazioni anu un cortile internu è ci sò stanze simili chì si affaccianu à questu cortile.

E stanze à u pianu superiore sò menu in numeru è si trovanu in u spinu di l'edificiu. Una scala di petra cunnetta u pianu di terra è u pianu superiore. Inoltre, scale di ferru sò stati posti nantu à i mura interni di l'edifiziu per ghjunghje à u tettu di fronte più veloce. Tuttavia, pare chì a scala quì hè ancu stata distrutta cumplettamente. Hè statu determinatu chì e stanze sò state recentemente stuccate cù cimentu, i buchi sò stati aperti in i pavimenti di e camere di u pianu di a terra, è i scritti sò stati scritti nantu à i mura di l'edifiziu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*