Cumitatu Scientificu IMM: "Lasciate i Passi di Normalizazione dopu à a Vacanza"

Lasciate chì i passi di nurmalizazione di u cunsigliu di scienza ibb restanu finu à dopu a festa
Lasciate chì i passi di nurmalizazione di u cunsigliu di scienza ibb restanu finu à dopu a festa

U Cunsigliu Consultivu Scientificu IMM COVID-19 si riunì dumenica 3 di maghju. Dopu à a riunione, l'opinioni è i suggerimenti in quantu à a necessità di un curfew graduale per Istanbul, chì copre a Festa di Ramadan è prima, sò stati annunziati. In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì a Turchia hà ghjuntu à u stadiu criticu in quantu à a Pandemia COVID-19, è hè statu dichjaratu chì saria apprupriatu di posponà tutti i passi di nurmalizazione finu à dopu à Bayram, cunsiderendu a pussibilità di i bisogni suciali differiti si trasformanu in un cuntattu incontrollatu è perde u equilibriu furnitu.

U Cunsigliu Consultivu Scientificu COVID-19 di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) si riunì dumenica 3 di Maghju è hà valutatu u prucessu ghjuntu in quantu à a pandemia di COVID-19 in Turchia. Dopu à a riunione, l'opinioni è i suggerimenti sò stati spartuti in quantu à a necessità di un curfew graduale per Istanbul per copre a Festa di Ramadan è prima.

In a dichjarazione, chì hà dichjaratu chì a tappa critica in quantu à a Pandemia di COVID-19 hè stata ghjunta, hè statu dichjaratu chì a tendenza à l'alza di l'epidemie hè diminuita, è hè statu un equilibriu trà i malati è i casi in ricuperazione. E seguenti dichjarazioni sò state incluse in a continuazione di l'annunziu, chì hà dichjaratu chì u periodu principalu difficiule era in u mesi dopu:

I PASSI DI NORMALIZZAZIONI DEVI ESSERE PIGLIATI CON MUCHA CURA

"U plateau ottenutu hè statu ottenutu cum'è u risultatu di u nostru populu chì rispetta largamente e linee di restrizzione chì sò state realizate. Stu statu di benessiri ùn deve purtà un sollievu o un rilassamentu tempurale di precautions.

In u rapportu preparatu da u Cunsigliu di Cunsigliu Scientificu di l'IMM, u periodu di transizione in e restrizioni hè statu definitu in fasi è chì tipu di prucessu di transizione era necessariu hè statu detallatu. Stu rapportu hè ancu prisentatu.

E misure di restrizzioni, chì u nostru populu hà largamente rispettatu, anu risultatu in u postponimentu di parechji piani, bisogni è cuntatti suciali à u futuru. Questa procrastinazione hè una manera di affruntà a difficultà di esse custrittu, un sforzu d'adattà. Hè devi esse nutatu chì i bisogni differiti ponu ancu un risicu seriu di cuntattu. Serà assai impurtante per rinfurzà l'abitudine in questu periodu quandu u nostru populu hè abituatu à a vita di distanza fisica. In questu rispettu, i passi di nurmalizazione deve esse pigliatu assai cun cura, i fatti nantu à l'epidemie è a salute deve esse priurità in tutti i passi, e preoccupazioni per u futuru suciale deve esse in prima linea, è i passi di rilassazione per l'obligazioni ecunomiche deve esse postponatu.

Hè l'opinione di u Cunsigliu di Cunsigliu Scientificu di l'IMM chì saria apprupriatu di posponà tutti i passi di nurmalizazione finu à dopu à e vacanze, cunsiderendu a pussibilità di i bisogni suciali posposti chì si trasformanu in un cuntattu incontrollatu è perde u equilibriu furnitu in l'epidemie.

E RESTRIZIONI APPLICATE DURANTE U PERIODU DI VACANZA ÙN DEVI RITARDARE

In situazioni induve l'incertezza hè alta o u futuru hè imprevisible, hè pussibule esse preoccupatu suciale è di vede cumpurtamenti chì furzà e regule esistenti per affruntà sta incertezza. Ùn deve esse scurdatu chì u ritardu di e restrizioni per esse appiicati durante u periodu di vacanze, u cumpurtamentu di risicu aumenta in casu chì u calendariu hè incertu, a diffusione di falsi infurmazioni, a credenza in l'infurmazioni imprecisi, i criterii di restrizzione deve esse annunziatu in avanza senza alcuna incertezza.

A RESTRIZIONE ATTUALE 11 DAY DEVA ESSERE IMPLEMENTATA

In questu rispettu, un curfew per 16 + 26 ghjorni per copre e date di 2020-7 May 4 deve esse annunziatu rapidamente. Vulemu annunzià l'implementazione di e misure è di i passi descritti quì sottu in u quadru di e misure di restrizzione chì avemu prupostu, à l'istituzioni autorizate è à u publicu.

1. Prima di tuttu, hè necessariu impone un curfew per 23 ghjorni, cumprese a vigilia di Ramadan Bayram, trà 26-2020 May 4.

2. Hè ricumandemu chì un curfew supplementu sia impostu, eccettu per e linee di cummerciale obbligatorie, cù intervalli di tempu definiti chì permettenu di risponde à i bisogni per 16 ghjorni, cumprese e date di u 22-7 di maghju, prima di e vacanze, è chì sta applicazione sia annunziatu u più prestu pussibule.

3. In quantu à a restrizione chì durà 11 ghjorni in totale:

  • a. L'annunziu di u curfew per 4 ghjorni durante u periodu Eid deve esse fattu soprattuttu prima, è quandu questu annunziu hè ritardatu, i nostri citadini puderanu sperimentà a mobilità in preparazione per a festa,
  • b. Unu di i periodi suciali è ecunomichi più attivi in ​​u nostru paese hè e settimane prima di e vacanze religiose. Una attività chì portarà à un cuntattu fisicu aumentatu pò esse estremamente periculosa durante stu periodu. Per quessa, a decisione di restrizzione ùn deve esse limitata à u periodu di vacanze, ma deve ancu copre u periodu precedente,
  • c. Hè apprupriatu à aumentà l'avvirtimenti, à implementà e misure amministrative quandu hè necessariu, à utilizà l'istituzioni è e risorse visuali/scritte, in particulare i media, per minimizzà i cumpurtamenti cum'è shopping o cuntattu suciale, chì ùn sò micca ubligatoriu durante u periodu di vacanze è più versu. abitudini culturali,
  • D. U scopu di u Cunsigliu di Igiene Pruvinciale di Istanbul, datatu 29.04.2020 è numeratu 30, hè validu per u scopu specificatu in u tìtulu di "luci di travagliu, imprese è istituzioni chì saranu aperti" è "persone da esse cuperte da l'eccezzioni" definite in " u listessu testu,

4. In più di u scopu di e persone eccezziunali in a decisione di u Cunsigliu di Igiene Pruvinciale d'Istanbul datata 29.04.2020 N ° 30, duie o trè ore à ghjornu (mercatu, panetteria, Hè cunsigliatu chì a so mubilizazione sia furnita (furnì ch'elli ùn sò micca in i mercati ecc.).

5. Cumincià a pianificazione per tutte queste decisioni di restrizzione u più prestu pussibule assicurerà chì i nostri populi sò più còmode durante a restrizione, ùn sperimenteranu micca difficultà, i so bisogni seranu soddisfatti, è furnisce un vantaghju impurtante in a lotta contru l'epidemie.

6. Vulemu enfatizà dinò chì ogni passu chì aumenterà a mobilità in u periodu pre-eid pò avè cunsequenze gravi è deve esse evitata ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*