I kit di prova Covid-19 sò esportati in più di 50 paesi

I kit di test covid sò esportati in più di
I kit di test covid sò esportati in più di

U Ministru di l'Industria è Tecnulugia Mustafa Varank hà nutatu chì unu di i pilastri più impurtanti di a lotta contru u novu tipu di coronavirus (Covid-19) hè i kit di teste, è hà dichjaratu chì u kit di teste utilizatu da u Ministeru di a Salute hè statu sviluppatu da una cumpagnia domestica. . Varank hà dettu chì e cumpagnie 13 in cuntattu cù u ministeru anu pruduttu kit di teste è sò stati esportati in più di 50 paesi.

Dichjarà chì volenu un standard in maschere di tela chì i citadini compranu per soldi, Varank hà dettu: "Avemu publicatu standard in quantu à l'efficienza di filtrazione bacteriana, i tassi di respirabilità è u livellu di pulizia microbica, chì determinanu tutti l'articuli ligati à u disignu, u tissu è a prutezzione di a maschera. ." disse.

STANDARD DI MASCHERA DI TESSUTA

U Ministru Varank hà fattu valutazioni nantu à l'agenda in u prugramma "Day Beyond" in TRT Radio-1. Dichjarà chì e maschere sò assai impurtanti per a salute persunale è publica durante u novu tipu di epidemia di coronavirus (Covid-19), Varank hà dichjaratu chì e maschere chirurgiche dispunibuli sò più cumuni in u mercatu.

STANDARDS PUBBLICATI

Spieghendu chì e maschere di tela lavabile eranu ancu in l'agenda durante stu periodu, Varank hà dettu: "Ci era bisognu di creà un standard per chì sta impresa puderia esse realizata in modu sanu, ùn ci era micca cunfusione in a mente di e persone è e maschere di tela puderianu esse realizatu. esse usatu in modu sicuru. Quì, vulemu un standard in maschere di tela chì i citadini cumprà per soldi. Avemu publicatu standard chì determinanu tutti l'articuli ligati à u disignu, u tessulu è a prutezzione di a maschera, in particulare in quantu à l'efficienza di filtrazione bacteriana, i tassi di respirazione è u livellu di pulizia microbica ". usatu e frasi.

SHOW MARK pò esse publicatu

Rimarchendu chì i citadini devenu attentu à questi criteri in i so shopping cù i normi introdutti, Varank hà dichjaratu chì i pruduttori ponu ancu mette un segnu nantu à e maschere chì mostranu chì i normi citati sò in i so prudutti. Rilevando chì a certificazione da l'Istitutu di Standards Turchi (TSE) ùn hè micca obligatoria, Varank hà dichjaratu chì stipulanu chì e maschere di tela devenu esse lavate almenu 5 volte in u scopu di e norme.

40 MILIONI MASCHER PER DAY

Nutendu chì ci sò circa 800 fabricatori di maschere chirurgiche in Turchia, Varank hà dichjaratu chì a capacità installata pò ancu pruduce 40 milioni di maschere per ghjornu. Dichjarà chì i filtri di maschere N95 è N99 utilizati da e persone in u gruppu à risicu altu ùn sò micca impurtati per u mumentu, Varank hà dettu: "Avemu incaricatu l'Istitutu di Materiali TÜBİTAK MAM per a produzzione di stu filtru. À u listessu tempu, avemu cuntattatu i nostri prufessori in l'Università Tecnica di Istanbul (ITU) MEMTEK - Centru Naziunale di Ricerca di Tecnologie di Membrana. Avemu pigliatu una iniziativa è pudemu pruduce i filtri per queste maschere N95 è N99 in e nostre duie istituzioni ". disse.

TEST KITS

Apuntendu chì unu di i pilastri più impurtanti di a lotta contru l'epidemie hè i kit di teste, Varank hà dichjaratu chì ci hè una infrastruttura in Turchia chì produce macchine chì facenu teste microbiologiche. Spieghendu chì e cumpagnie di u settore privatu travaglianu nantu à a produzzione di kit di teste utilizati in questu sensu, Varank hà dichjaratu chì u kit di prova utilizatu da u Ministeru di a Salute hè statu sviluppatu da una cumpagnia domestica. Dichjarà chì ùn ci hè micca un prublema di capacità in questu sensu, Varank hà dettu chì e cumpagnie 13 in cuntattu cù u ministeru anu pruduttu kit di teste è esportatu in più di 50 paesi.

FABRICAZIONE LOCAL DI DISPOSITIVI RESPIRATORI

Varank hà ancu toccu u prucessu di produzzione di u respiratore domesticu, indicà chì ci sò richieste da l'esteru in quantu à u respiratore. Varank hà dettu: "Avemu una grande lista. Riguardu à questi, e nostre cumpagnie, u Ministeru di a Salute è ASELSAN sò attualmente travagliendu è preparanu per l'esportazioni, è averemu risultati in i ghjorni à vene. Siccomu ùn ci hè micca bisognu di respiratori di casa in u nostru paese, avemu alluntanatu a strada per l'esportazioni ". disse.

A prutezzione di a salute di l'impiegatu

Dichjarà chì cù a diminuzione di l'epidemie, l'industrii chì anu cuminciatu à operare di novu è cumincianu a produzzione avaranu grandi funzioni, Varank hà dettu: "Avemu preparatu un studiu chjamatu Guida di Prevenzione è Controlu di Infezioni di Igiene cù TSE. In u prossimu periodu, l'urganisazioni industriali puderanu ottene un documentu da noi nantu à l'igiene, a prevenzione è u cuntrollu di l'infezzione, sempre chì scontranu e cundizioni necessarie. Questa hè una fase chì avemu da implementà in u periodu à vene. Publicaremu sta guida sta settimana. Ogni tipu di prublemi, da vene à u travagliu à partì, relazioni cù i fornitori, l'usu di serviziu, è l'igiene di a caffetteria saranu inclusi in sta guida. hà fattu una dichjarazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*