I Muri Grigi di a Capitale sò culuriti cù i Tocchi di Pittori

I muri grisgi di a capitale sò culuriti cù u toccu di i pittori.
I muri grisgi di a capitale sò culuriti cù u toccu di i pittori.

A municipalità metropolitana di Ankara colore i passaggi pedonali, i ponti è e superfici di muru viotu in a capitale cù i tocchi magichi di i pittori. Cù u prugettu implementatu da u sindaco metropolitanu Mansur Yavaş, i pittori di a capitale creanu opere artistiche in parechje parte di a cità. U pittore Şenol Karakaya è a so squadra anu decoratu u Passu Sottopassu di u Ponte di Entrata di Elmadağ, u Passu Sottuttu di Cinnah Street Kuloğlu è i Passaggi Sottopassi di u Centru di Accessu di l'Infurmazioni per l'Anziani è i Ghjuventù cù pitture di gatti è tulipani d'Ankara.

A Municipalità Metropolitana di Ankara colore i passaggi pedonali, i ponti è e superfici di muru viotu in u centru di a capitale è i distretti cù tocchi estetici chì sò cumpatibili cù a natura.

Cù u prugettu iniziatu da u Sindaco Metropolitanu Mansur Yavaş è implementatu da u Dipartimentu di Estetica Urbana, passaggi pedonali, ponti è muri di cimentu grisgiu viotu; scontra i disegni di u pittore Şenol Karakaya è a so squadra.

U PRESIDENTE INIZIA U PROGETTU LEENTAMENTE

L'opere artistiche create da u travagliu cumunu di 7 pittori sottu a coordinazione di u pittore Şenol Karakaya sò assai apprezzati da i citadini.

Dichjarà chì volenu rinviviscia i simboli di a capitale raffiguranduli, Şenol Karakaya hà datu l'infurmazioni seguenti nantu à l'opere:

"Sò assai felice di participà à stu prughjettu iniziatu da u nostru sindaco di a municipalità metropolitana, u sgiò Mansur Yavaş, in nuvembre 2019. Vulemu dà à e persone una perspettiva artistica, esse una cità muderna è portà a galeria d'arte in e strade. U nostru presidente vole ancu chì Ankara sia libera da i muri grigi. Per questu scopu, avemu participatu à stu prughjettu. Intruducendu disinni artistici di strada, vulemu dà vitalità à e cità è mette a natura è i so culori inseme cù e persone trà l'edificazioni di petra ".

A pittrice Rabia Karakaya, chì pitture i muri di a Capitale cù u so maritu Şenol Karakaya, hà ancu spartutu i so pinsamenti: "U nostru scopu hè di riunite e persone cù papaveri nantu à i so balconi, finestre è quandu esce in a strada. Aghjunghjendu una festa visuale à a cità. Realizemu stu prughjettu cù u valore chì u nostru presidente Mansur Yavaş dà à l'arti è l'artisti. "Femu u nostru megliu per fà di Ankara una cità culurita culurizendu e strade grigie", disse.

I SIMBOLI DI A CAPITALE SI REVIVU

Pittori chì anu trasfurmatu u Sottopassu di u Ponte di l'Entrata di Elmadağ, u Passu Sottuttu di u Boulevard Kenan Evren, u Passu Sottuttu Pedestrianu di Cinnah Street Kuloğlu è u Sottopassu di u Centru di Accessu di l'Informazione per l'Anziani è i Ghjuventù in una festa visuale cù e so mani magiche; Include ancu simboli di a Capitale cum'è Angora Cat, Ankara Crocus, Ankara White Dove è tulipanu.

Esprimendu a so satisfaczione per a colorazione di i muri, un citadinu di 61 anni chjamatu Kalender Akbal hà dettu: "Un travagliu degnu di Ankara hè statu iniziatu. Seguimu da i so opere chì Mansur President attribuisce impurtanza à l'arti. Vivemu trà mucchi di cimentu è i nostri cori sò alzati da sti culori di a natura. "Vogliu ringrazià quelli chì anu cuntribuitu", hà dettu u Sultan Akbal, chì hà dettu chì dipinge cum'è un hobby è chì i dipinti anu attiratu a so attenzione mentre passava per u passaghju sottu, è hà dettu: "Hà aghjustatu vivacità à l'ambiente, hè assai bellu." Hè ancu un vantaghju chì hè stata custruita specificamente per i passaggi sottu, perchè ùn hè statu nutatu chì ci era un passaghju sottu à traversu a strada. "Vogliu ancu ringrazià u presidente Mansur per u valore chì dà à Ankara è à l'artisti", disse.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*