Circular of Curfew Restriction Exemption from the Internal Affairs of the Ages 65 and Over and Under 20

Circular d'eccezzioni à a restrizione di esce in strada sottu à l'età è sopra
Circular d'eccezzioni à a restrizione di esce in strada sottu à l'età è sopra

U Ministeru di l'Affari Interni hà mandatu una circular à 81 Governatori Pruvinciali nantu à l'Eccezione di Restrizione di Curfew per i Cittadini Età 65 è Over è Under 20.

In a circular, per riduce a mobilità suciale è u cuntattu interpersonale è assicurà l'isolamentu suciale per gestisce u risicu postu da u novu tipu di epidemia di Coronavirus (Covid-19), chì hè estremamente periculosa per a vita umana in u nostru paese in u mondu sanu, in quantu à a salute publica, hè dichjaratu chì in 81 pruvince, e persone di 65 anni è più Hè ricurdatu chì i nostri citadini cù malatie croniche sò temporaneamente limitati à esce. Hè statu ancu ricurdatu chì una decisione hè stata presa è implementata in 81 pruvince per limità temporaneamente u curfew di quelli nati dopu l'01.01.2000.

In a circular, hè statu dichjaratu in u Gabinettu Presidenziale, chì si riunì sottu a presidenza di u presidente Recep Tayyip Erdoğan u luni 04 di maghju, chì a misura di curfew previamente presa per i citadini di 65 anni è più è cù malatie croniche, nantu à a raccomandazione di u Cunsigliu Scientificu, hè statu implementatu per 22 ghjorni da u 44 di marzu.

Hè statu ancu dichjaratu chì a misura di curfew presa per i citadini di 20 anni è sottu hè stata implementata per 04 ghjorni, à partesi da u 31 d'aprile.

In a circular, hè statu dichjaratu chì in u risultatu di e valutazioni fatte in u cabinet presidenziale, una decisione hè stata presa per rassicurà i citadini in questu cuntestu.

Sicondu questu; I citadini di 81 anni è sopra, è quelli cù malatie croniche, chì sò limitati à usciri in 65 pruvince, è i so cumpagni quandu ne necessariu, puderanu esce dumenica 10 di maghju, trà 11.00-15.00, sempre chì sò limitati à distanza a piedi, rispettate a regula di distanza suciale è porta una maschera.

I zitelli di 14 anni è sottu, chì sò limitati à esce u marcuri 13 di maghju; I ghjovani trà l'età di 15-20 anni seranu permessi di esce in modu eccezziunale u venneri 15 di maghju, trà 11.00-15.00, sempre chì sò limitati à a distanza di marchja, rispettendu a regula di distanza suciale è portà una maschera.

U Ministeru di l'Affari Interni hà dumandatu à i guvernatori di piglià e decisioni necessarie in u quadru dichjaratu sopra, in cunfurmità cù l'Articulu 11 / C di a Legge di l'Amministrazione Pruvinciale è l'Articuli 27 è 72 di a Legge Generale di Igiene.

U Ministeru hà dumandatu à i guvernatori chì, in particulare dumenica 10 di maghju, in e 57 pruvince induve u curfew ùn hè micca applicatu, i nostri citadini di 65 anni è più esceranu trà 11.00-15.00 (per riduce u risicu chì pò accade. se i nostri altri citadini è i nostri citadini di 65 anni è più, chì sò in u gruppu di risicu, sò esposti à u gruppu mintuatu). Ellu hà dumandatu chì una informazione / campagna efficace sia realizata cù ogni tipu di canali di cumunicazione per chì i citadini chì vivenu à l'esternu ùn lasciate micca a so casa volontariamente.

Hà dumandatu à i guvernatori di piglià e precauzioni necessarie è di fà ispezioni in e pruvince, cunziddi chì u curfew cuntinueghja per i citadini di 65 anni è più, i citadini cù malatie croniche è i citadini nati dopu à u 01.01.2000, eccettu per a data è l'ora chì ponu andà. fora.

I citadini chì ùn rispettanu micca queste restrizioni saranu sottumessi à l'azzione amministrativa in cunfurmità cù l'articulu 282 di a Legge Generale di Igiene. Sicondu a situazione di a violazione, l'azzione serà presa in cunfurmità cù l'articuli pertinenti di a Legge, è l'azzione ghjudiziaria necessaria serà iniziata in u scopu di l'articulu 195 di u Codice Penale Turcu in quantu à u cumpurtamentu criminale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*