L'area forestale per esse occupata in Mersin diventa "Foresta Memoriale di i Martiri Idlib"

A zona forestale chì vulia esse occupata in Mersin hè diventata una furesta commemorativa per i martiri di Idlib.
A zona forestale chì vulia esse occupata in Mersin hè diventata una furesta commemorativa per i martiri di Idlib.

Ministru di l'Agricultura è Foreste Dr. Bekir Pakdemirli hà dettu chì più di 10 mila arburi di varii tipi sò stati piantati in a zona forestale chì hè stata distrutta da u tagliu illegale in Mersin in i mesi passati, è questa zona hè stata registrata cum'è "Idlib Martyrs Memorial Forest".

U Ministru Pakdemirli hà dichjaratu chì u 22.12.2019, un casu penale hè statu scrittu contr'à i suspettati chì anu fattu l'abbattimentu illegale di l'arburi per u scopu di l'occupazione è u prufittu in una zona forestale di 74 decare in l'antica locu Mezitli Mahallesi di Mersin, è a materia hè stata riferita à u magistratura.

Dichjarà chì u tribunale hà pigliatu e decisioni di cunfiscazione nantu à a persona chì hà fattu taglii illegale è i so parenti, Pakdemirli hà enfatizatu chì sti decisioni sò impurtanti in quantu à impedisce l'occupazione di e zoni forestali.

PIÙ DI 10 MIL ARBURI DI VARIES TIPI HAN STATI PIANIFICATI

Spieghendu chì a Direzzione Generale di Foresta travaglia nantu à a reforestazione di l'area distrutta, Pakdemirli hà dettu:

"Un totale di 74 decari di terra sò stati pigliati sottu prutezzione facennu a preparazione di a terra machinata, u tagliu di filu, è à marzu, i 146 decares di zona distrutta da l'abbattimentu di l'arburi è e zone adiacenti à questa zona (in l'antica locu di Mezitli) chì Sò stati occupati in l'anni precedenti sò stati ancu eseguiti. Un totale di 10.100 XNUMX saplings sò stati piantati, custituiti da spezie di cipresso neru, acacia, frassino, acero, laurel, salice, eucalyptus, carrube è pera.

Avemu purtatu e zone distrutte in a furesta è hà registratu u nome di stu locu cum'è "Foresta Memoriale di i Martiri Idlib" per commemorare i nostri martiri ".

L'ATTIVITÀ DI PROTEZIONE SONT STRISSATE

U Ministru Pakdemirli hà dichjaratu ch'elli, cum'è l'Organizazione Forestale, anu strettu e so attività di prutezzione per prevene u tagliu di l'arburu illegale è chì ùn permettenu micca alcuna azzione per u prufittu cù u sustegnu di tutti i segmenti di a sucità.

Pakdemirli hà ancu ringraziatu l'amministratori publichi, l'urganisazioni non governamentali è i citadini chì anu dimustratu sensibilità per assicurà a continuità di e fureste, chì sò a guaranzia di l'avvene.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*