IETT per urganizà 3 spedizioni per i prufessiunali di l'assistenza sanitaria in restrizioni di 105 ghjorni

Iett urganizerà spedizioni per i travagliadori sanitari in restrizioni di ogni ghjornu
Iett urganizerà spedizioni per i travagliadori sanitari in restrizioni di ogni ghjornu

In u scopu di e misure pigliate per via di a pandemia di Covid-19, un curfew serà impostu in 30 cità metropolitane è Zonguldak oghje è u weekend. A Municipalità Metropolitana di Istanbul hà pigliatu alcune precauzioni per impedisce à i travagliadori sanitari di avè prublemi per andà in u travagliu. I travagliadori sanitari, chì saranu ritirati da e so case è lasciati in l'uspidale induve travaglianu, saranu lasciati in casa quandu u so turnu hè finitu. IETT urganizerà 105 viaghji per i travagliadori sanitari durante u curfew di trè ghjorni.

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) cuntinueghja a so lotta in quattru fronti contr'à a pandemia di Covid-19. Per a decisione presa da l'autorità, un curfew hè statu dichjaratu oghje è durante u weekend. IMM hà pigliatu una quantità di misure per assicurà chì i travagliadori sanitari chì ùn sò micca in questu scopu ùn anu micca prublemi per ghjunghje in a so casa è in u locu di travagliu.

BÜLBÜL: "Avemu chjamà u nostru 237 HOSPITAL ONE BY ONE"

Ricordendu chì i travagliadori sanitari anu avutu prublemi per ghjunghje à i so posti di travagliu durante u primu curfew, u Manager di l'Aziende di IETT Europe, Mustafa Bülbül, hà dettu chì l'IMM hà pigliatu alcune misure per impediscenu chì questi prublemi si ripresentanu. Spieghendu chì, cum'è IETT, cercanu ospedali chì servenu in Istanbul unu per unu, Bülbül hà cuntinuatu cusì: "Ci hè un totale di 77 ospedali in a nostra cità, 160 di i quali sò publichi è 237 privati. Avemu infurmatu questi ospedali nantu à i nostri voli attuali programati durante u curfew. Fighjenu questi voli è dumandanu voli extra sicondu i so bisogni. Basatu nantu à i feedback chì avemu ricevutu, avemu fattu piani per u numeru di veiculi è cunduttori. Transportemu i nostri prufessiunali di a salute da a casa à u travagliu è da u travagliu à a casa. "Ùn ci facemu micca una tarifa per questu trasportu".

Bülbül hà nutatu chì ci sò 40 attività previste per l'allocazione di l'ospitale à l'oghje, è questu numeru serà 35 u sabbatu è 30 dumenica. Cusì, IETT urganizerà 105 viaghji per i travagliadori sanitari durante u curfew di trè ghjorni.

Mesut Keşkekçi, chì hè incaricatu di l'autobus IETT chì porta i travagliadori sanitari, hà dichjaratu chì e regule d'igiene è di distanza suciale sò cumpletamente seguite in l'autobus è hà dettu: "Servemu 20 persone in totale in un autobus. "Mentre 13 di i travagliadori sanitari sò seduti nantu à u divano, 7 di elli viaghjanu in piedi", disse.

LAVORATORI SANITARI: "CHE DIO VI BENEDISCI MILLE VOLTE"

I travagliadori sanitari chì utilizanu i veiculi di trasportu di IETT anu dettu chì l'applicazione era una applicazione assai bona. L'impiegati anu dettu: "IMM ùn ci hà micca lasciatu nantu à e strade", è aghjunse: "Hà migliuratu a nostra morale. Semu assai felici chì ùn averemu micca prublemi per andà in l'uspidale. Hè una applicazione chì hè più bella di ciò chì pudemu discrive. Anu spressione i so sentimenti dicendu: "Quandu Diu benedica a nostra municipalità per fà questu".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*