A diga di Ilısu cuntribuisce 2,8 Lire à l'Ecunumia annu

A presa di Ilisu cuntribuisce TL annu à l'ecunumia
A presa di Ilisu cuntribuisce TL annu à l'ecunumia

A 1a Turbina di a Centrale Ilısu Dam hè stata messa in serviziu cù una cerimonia à a quale u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà assistitu via videoconferenza. Ministru di l'Agricultura è Foreste Dr. Bekir Pakdemirli è u Ministru di l'Energia è e Risorse Naturali Fatih Dönmez anu assistitu ancu à a ceremonia di apertura da Mardin Dargeçit, induve si trova a centrale elettrica.

U presidente Erdoğan, chì hà assistitu à a ceremonia di apertura via videoconferenza, hà desideratu bona furtuna à a pianta è ringraziò tutti quelli chì anu cuntribuitu à tutte e tappe di u prugettu, da u so prughjettu à a so custruzzione.

U presidente Erdoğan hà dichjaratu chì a diga, chì hà affruntatu assai ostaculi in ogni tappa da u prestitu à a custruzzione dapoi a so custruzzione hà iniziatu in u 2008, hè stata purtata in Turchia grazia à a determinazione è hà dettu:

"Credu chì tutti quelli chì vulianu impediscenu a custruzzione di sta presa per anni, da l'urganisazioni terruristiche à l'istituzioni finanziarie à l'esteru, sò stati sfracciati da a magnificenza di u travagliu davanti à noi oghje. Oghje hè un ghjornu di vacanze per a Turchia, a nostra Regione di l'Anatolia Sud-Est, è soprattuttu per e nostre cità chì beneficaranu direttamente di sta facilità. Mi dumandu ciò chì l'uppusizioni principali è l'altri oppositori, in particulare l'avversari estremisti, diceranu di a custruzzione di stu locu. Perchè avà, tuttu hè quì per l'agricultori di a regione, da i più impurtanti impianti di irrigazione per e so terri à l'acqua potabile, tuttu hè quì, ancu e strutture energetiche. Ciò chì si trova davanti à noi hè un esempiu concretu di a nostra pulitica di pruduzzione di l'opere, micca di e parolle, chì avemu implementatu senza cumprumissu dapoi 18 anni. Stu travagliu magnificu hè a megliu risposta chì demu à quelli chì si lamentanu di u so paese à i stranieri, quelli chì tiranu fucili nantu à u so propiu populu, è quelli chì sparghjenu u sangue di u so propiu populu. Credu chì u ventu di a pace, a fratellanza, a prosperità è a tranquillità chì soffiarà da a diga di Ilısu si farà sente in queste terre in onda per seculi.

CONTRIBUIRÀ 2,8 TL ANNUALI À L'ECONOMIA

U presidente Erdoğan hà dichjaratu chì a prima unità di a centrale idroelettrica, chì hà una capacità annuale di produzzione energetica totale di 4,1 miliardi di kilowatt-ora, hè stata messa in serviziu in a prima fase, cù una putenza di 200 megawatt, è hà datu l'infurmazioni seguenti:

"Meteremu Ilısu in piena capacità à a fine di l'annu mettendu una turbina in serviziu ogni mese. U costu di Ilısu hà righjuntu 18 miliardi di lire in totale, cumprese a resettlement, a preservazione di i beni storichi è culturali, a custruzzione è altre spese. Tutti i beni storichi è culturali, in particulare Hasankeyf, chì era più sfruttatu in a custruzzione di a presa, sò stati cunservati cù cura. Una risorsa di 200 milioni di lire hè stata utilizata solu per tali studii. Esperemu chì a cuntribuzione annuale di sta facilità à a nostra ecunumia serà di 2,8 miliardi di lire. "Questu collana raru, chì avemu attaccatu à u fiumu Tigris, chì a so altezza hè di 135 metri è chì u voluminu tutale di almacenamiento d'acqua hè di 10,6 miliardi di metri cubi, hè unu di l'elementi più impurtanti di GAP".

"ILISU È NUMERO UNU IN U MONDU IN TIPI DI RIEMPIMENTO DI ROCCA COPERTA DI CEMENTO"

Nutendu chì u prughjettu hè a 1.200ª diga più grande di Turchia cù una capacità installata tutale di 4 megawatt è a 2ª in quantu à u voluminu di riempimentu, Erdoğan hà dettu: "Ilısu hè u numeru unu in u mondu in u tipu di diga di roccia coperta di cimentu. Per liberazione di l'acqua cullucata quì à a diga di Cizre, chì custruiremu prestu, puderemu pruduce 1,1 miliardi di kilowatt-ora d'energia è irrigà 765 mila decares di terra. En irriguendu tutti issi terreni, i terri bramanti d'acqua anu purtatu gioia in u core di i paisani. disse.

"Avemu custruitu 18 DIGA IN L'ULTIMI 585 ANNI"

Dichjarà chì anu purtatu un totale di 18 mila 8 strutture in u paese in l'ultimi 362 anni, Erdogan hà dettu: "A Turchia avia 2002 dighe in 276. Avemu aghjustatu 585 dighe più à questu. Apertureremu 17 dighe di più, è l'apreremu forse à un mese di distanza, forse più brevi, ma prestu, è speremu chì questu veranu serà un periodu di ricchezza, soprattuttu in questu sensu. "In energia, in acqua".

U presidente Erdoğan hà dichjaratu chì a Turchia avia 2002 centrali idroelettriche in u 97, è chì anu aghjustatu 584 altre centrali idroelettriche, è hà dettu: "Sapete ciò chì significa questu? "In l'energia rinnuvevule, Türkiye hè unu di i paesi principali chì anu rivoluzionatu u mondu". disse.

Dichjarà chì a Turchia avia 2002 stagni di irrigazione in u 228 è chì anu aghjustatu 385 stagni più, Erdoğan hà dettu chì Turchia avia 2002 stabilimenti d'acqua potabile in 84, è aghjunghjendu 247 altre strutture, anu purtatu quasi 4,5 miliardi di metri cubi di acqua potabile sana à u paese. .

"Abbiamu APERTURA 18 MILIONI DI DECARES DI TERRA PER L'IRRIGAZIONE"

Dichjarà chì a Turchia hà radduppiatu è fecundatu a so pruduzzione aprendu 18 milioni di decares di terra à l'irrigazione in 18 anni, è chì hè pussibule estenderà a listessa stampa di successu à tutte e zone di serviziu è d'investimentu, Erdoğan hà dettu chì, in più di quelli finiti, Ci sò parechji prughjetti chì sò sempre in custruzzione, à a fine è in a fase di u prugettu, hà dichjaratu chì ci hè statu un investimentu.

Dichjarà chì pensanu à mette 2020 strutture, a custruzzione di quale hè stata finita in 403, in serviziu, Erdogan hà dettu chì a cuntribuzione di questi investimenti à u paese serà 14 miliardi di lire in ingressu agriculu, 28,5 megawatts di putenza installata in energia, 4,5. millioni di decares in prutezzione di inundazioni, 4,5 miliuna di metri cubi in acqua potable, Iddu nutari ca ci sò 4,2 miliuna di ettari in cunsulidazione è chì tutti li sarà ufficialmenti aperti gradualmenti in u prossimu settimane è mesi.

"Avemu ESCLUTU I AGRICULTI DA A RESTRICZIONE CURFEW"

Dichjarà chì anu esclusu i citadini chì sò impegnati in a produzzione vegetale è animale da u curfew, Erdoğan hà dettu: "Per esempiu, nè i cultivatori di rosi in Isparta nè i cullezzione di tè in Artvin, Rize, Trabzon, Ordu è Giresun in a regione di u Mari Neru, nè. quelli chì piantanu i so graneddi in tuttu u nostru paese è i so campi.» Ùn ci sò restrizioni per i nostri pruduttori chì irriganu è pascenu i so animali. Cum'è l'aghju sempre dettu, avemu da preparà per a nova era travagliendu duramente inseme, senza lascià un centimetru di terra incoltivata o ancu u più chjucu potenziale senza sfruttà in u nostru paese. disse.

In cunfurmità cù a direttiva di Erdoğan, chì vole chì a Diga di Ilısu è a Centrale Idroelettrica sia benefica per u paese, a regione è a nazione, u Ministru di l'Agricultura è a Foresta Dr. Bekir Pakdemirli è u Ministru di l'Energia è e Risorse Naturali Fatih Dönmez pressu u buttone, è a tribuna chì generà l'electricità hè stata aperta.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*