İmamoğlu hà avutu u primu Iftar di massa di l'annu cù l'impiegati di a custruzzione di Metro

imamoglu hà tenutu u primu iftar di massa di l'annu cù i travagliadori di custruzzione di metro
imamoglu hà tenutu u primu iftar di massa di l'annu cù i travagliadori di custruzzione di metro

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluA causa di u prucessu di pandemia, quist'annu, ùn pudia micca fà l'iftars tradizionalmente tenuti in casa di i citadini. İmamoğlu, chì hà tenutu u primu iftar di massa di l'annu cù i travagliadori di a custruzzione di a Linea di Metro Ümraniye-Ataşehir-Göztepe, hà dettu: "In Ramadan, di solitu aghju apertu digiuni veloci in casa dapoi 11 anni, sia durante u mo mandatu puliticu sia u mo mandatu di sindaco. Ancu quist'annu, aghju avutu a furtuna, 11 anni dopu, aghju apertu solu iftar à a mo casa. Ùn possu andà in casa. Oghje, per a prima volta, averaghju iftar fora di a mo casa cun voi, i nostri amichi di travagliu. Vi auguru tutti salute è benessiri. Spergu chì averemu a ricumpensa di stu travagliu è sforzu inseme. Cume parlemu bè oghje, l'ultimu ghjornu, diceremu "Bona furtuna" in modu sanu è l'offremu à u serviziu di i Istanbuliti tutti inseme ". U prugramma iftar hè statu tenutu mantenendu a distanza suciale è seguitendu e regule d'igiene.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluhà fattu u primu iftar di massa di l'annu cù i travagliadori di custruzzione di metro. İmamoğlu, chì hà scontru cù i travagliadori di u metro è i travagliadori in u Cantiere Centrale di Custruzzione di Metro Ümraniye-Ataşehir-Göztepe, era accumpagnatu da u Capu di Dipartimentu di u Sistema Ferroviariu İBB Pelin Alpkökin, u Manager di Prughjetti di u Sistema Ferroviariu Serap Timur è u Manager di u Sistema Ferroviariu Anatolianu Fahrettin Öner. Fendu un brevi discorsu prima di l'iftar, chì si tena in u cantiere cintrali, in seguitu à e regule di distanza suciale, İmamoğlu hà dettu:

"VIVImu IN UN PERIODU CHE SERA UNA LEZIONE PER TUTTI NOI"

"Che Allah l'accetta. Vivemu in un altru mese di Ramadan. Più precisamente, u mondu campa in un periodu diversu. Passemu veramente un periodu chì serà una lezione per tutti noi. Avemu bisognu di amparà grandi lezioni. A ghjente perde a vita sia in u nostru paese, in a nostra cità, è in tuttu u mondu. Dunque, simu in un periodu induve rispetteremu e regule senza fine è esse assai attenti à u stessu tempu. Durante u Ramadan, di solitu, aghju serve iftar in casa per 11 anni, sia durante u mo mandatu puliticu sia durante u mo mandatu di sindaco. Ancu quist'annu, aghju avutu a furtuna, 11 anni dopu, aghju apertu solu iftar à a mo casa. Ùn possu andà in casa. Oghje, per a prima volta, aghju avutu un iftar fora di a mo casa, inseme cù voi, i nostri amichi di travagliu, i pruprietarii di a nostra preziosa cumpagnia è l'amichi chì gestiscenu l'affari. Sò tantu felice. Vi pregu tutti salute è benessiri. Spergu chì averemu a ricumpensa di stu travagliu è sforzu inseme. Cum'è avemu parlatu bè oghje, l'ultimu ghjornu dicemu "Buona furtuna" in modu sanu è l'offremu à u serviziu di i Istanbuliti tutti inseme. Spergu chì u Ramadan è l'imminente Eid ci accoglieranu cum'è una festa. Lasciami sprime a mo speranza chì noi, cum'è u mondu, superemu stu prublema di virus inseme, u più prestu pussibule. Diu benedica di novu. Bon appetitu."

I travagliadori di a custruzzione di u Metro anu pigliatu una foto cù İmamoğlu seguendu e regule di distanza suciale dopu l'iftar.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*