U Team Rover ITU porta un diploma in Turchia cù u veiculu di terra senza pilota chì hà cuncepitu

A squadra di rover itu hà purtatu un diploma in Turchia cù u veiculu di terra senza pilotu chì hà cuncepitu
A squadra di rover itu hà purtatu un diploma in Turchia cù u veiculu di terra senza pilotu chì hà cuncepitu

Cù u veiculu di terra senza pilotu chì hà cuncepitu, u ITU Rover Team hè ghjuntu in 36rd trà 3 squadre in a cumpetizione University Rover Challenge organizata da a Società Mars in i Stati Uniti.

Cuntinuendu à travaglià nantu à i robots di esplorazione planetaria, u Rover Team di l'Università Tecnica di Istanbul (ITU) hà vintu un diploma rapprisintendu u nostru paese à l'Università Rover Challenge cù i so Rover di 4a generazione di novu designu. L'ITU Rover Team hà ricevutu 93 punti da i ghjuridichi cù u veiculu di terra senza pilotu chì anu cuncepitu sottu u sponsorizazione di AXA Sigorta in a cumpetizione, in a quale 36 squadre di parechji paesi si sò candidati è 92,78 squadre anu fattu a finale per via di l'eliminazioni. Cù stu risultatu, a squadra hà spartutu u terzu postu cù l'Università di Tecnulugia di Czestochowa, l'Università BRAC (Polonia) è l'Università di Scienza è Tecnulugia di Missouri (USA).

ITU Rover Team hè diventatu u primu squadra di u nostru paese à qualificà per a participazione à a fase finale di a cumpetizione in 2017. Cuntinuendu stu successu in l'anni dopu, l'ITU Rover Team hè diventatu a prima squadra turca à esse classificata 3rd in a cumpetizione di questu annu.

U cuncorsu hè statu sponsorizatu da a NASA

In a cumpetizione, chì hè stata per a 14a volta di questu annu è patrocinata da a Società di Mars è a NASA, i studienti università cumpetenu per u primu postu cù i rovers chì anu designatu. L'obiettivu di a cumpetizione hè di pruduce un rover chì permette à l'astronauti di rializà u pesu, u campionamentu di a terra, l'usu di una chjave è un cacciavite, è inserisce chips da u pannellu senza abbandunà e so stazioni.

Team Rover ITU

Rapprisintendu Turchia in parechje competizioni prima, u Team Rover ITU hè statu stabilitu in 2016 in u Club di Robotica. In 2017, hè diventatu a prima squadra turca à qualificà per l'Università Rover Challenge, a competizione di rover più prestigiosa in u mondu tenuta in Utah, USA. A squadra, chì hà piazzatu 13u in l'URC cù u so primu veiculu, hà vintu u Premiu Speciale di Scienza, chì hè statu datu per a prima volta in a storia di a cumpetizione, in a listessa cumpetizione cù i so veiculi novi in ​​2018. U ITU Rover Team hà pigliatu u 12u postu in u European Rover Challenge (ERC), chì anu participatu in settembre di u stessu annu.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*