Izmir Camlik Steam Train Museum

Izmir Camlik museu di treni a vapore
Izmir Camlik museu di treni a vapore

Çamlık Steam Locomotive Museum o Çamlık Railway Museum hè un museu ferroviariu à l'aria aperta situatu in u quartiere Çamlık di u distrittu Selçuk di İzmir. Hè u più grande museu ferroviariu in Turchia è a cullezzione di u museu hè una di e più grandi Collezioni di Locomotive à Vapuri in Europa.

Storia di u Museu di u Trenu à Vapuri Çamlık

U museu hè statu stabilitu nantu à una parte antica di a linea ferroviaria Izmir-Aydin, chì hè a linea ferroviaria più antica in Turchia, vicinu à u quartiere di Çamlık. U museu hè assai vicinu à a famosa cità antica di Efesu, mentre chì a linea ferroviaria da İzmir à Aydın hè stata riorganizzata, parte di a ferrovia è a stazione di Çamlık sò stati chjusi per l'usu. L'area di a stazione chjusa hè stata aduprata per u museu. A preparazione di u museu principia in u 1991 è hè finita in u 1997. A linea ferroviaria originale custruita in u 1866 hè stata aduprata per u museu.

I terreni, l'edificazioni è e cullezzione di locomotive sò pienamente di TCDD, ma Atilla Mısırlıoğlu hà gestitu u museu per 99 anni. Mısırlıoğlu hè u figliolu di un ufficiale di signale chì hà travagliatu in a Stazione di Çamlık.

Cullizzioni di u Museu di u Trenu à Vapuri Çamlık

Ci sò 33 locomotive a vapore esposte in a cullezzione di u museu. 18 d'elli sò situati nantu à a piattaforma rotativa. L'anni di fabricazione di e locomotive varienu da u 1891 à u 1951. A locomotiva più antica hè stata custruita da l'inglese Stephenson. In a cullizzioni, Henschel (8), Maffei (2), Borsig (1), BMAG (2), MBA (1), Krupp (3), Humboldt (1) da Germania; NOHAB (2) da Svezia; ČKD (1) da Cecoslovacchia; Stephenson (2), North British (1), Beyer Peacock (1) da u Regnu Unitu; Lima Locomotive Works (1), ALCO (1), Vulcan Iron Works (1) da i Stati Uniti; è Creusot (1), Batignolles (1), Corpet-Louvet (2) locomotive da Francia. I visitori ponu cullà nantu à e locomotive per fighjà nantu à i platti chì dà infurmazione nantu à i dettagli tecnichi di e locomotive.

U numaru di locomotiva 45501, chì hè una parte di l'Orient Express chì hà causatu l'accidente di u trenu di Yarımburgaz, hè ancu exhibitu in stu museu. L'accidentu hè accadutu in u 1957 in u risultatu di a collisione frontale di dui treni è 95 persone sò morti. Stu accidentu hè quellu cù u più altu numeru di morti trà l'accidenti ferroviari in Turchia.

Ci hè ancu 2 vagoni di passageri, 9 di quali sò in legnu, in u museu. U carru utilizatu da Mustafa Kemal Atatürk (1881-1938) hè exhibitu in u museu è pò esse visitatu da i visitori. Ci hè ancu 7 vagoni di merci in u museu. In più di sta cullizzioni di vagoni, a facilità include una torre d'acqua, turntable, trasportatori è gru aduprate per a ferrovia è e stazioni. Questi add-ons ponu esse cercati da i visitori.

Questa presentazione richiede JavaScript.

2 Comments

  1. Perchè i posti sò sguassati mentre li scrivu?Scrivimu, s'ellu ùn vi piace micca, sguassate.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*