U Ministru Karaismailoğlu hà iniziatu a Prima Spedizione YHT di a Nova Era

U Ministru Karaismailoğlu hà da inizià a prima spedizione YHT di a nova era
U Ministru Karaismailoğlu hà da inizià a prima spedizione YHT di a nova era

Karaismailoğlu: U nostru trenu scorrerà à mità di capacità. Solu i citadini chì anu ricivutu u codice HES (Hayat Eve Sığar) attraversu a basa di dati di i sistemi d'informazione di u Ministeru di a Salute è chì anu un documentu di viaghju puderanu viaghjà à questu mumentu.

I servizii di u Trenu d'Alta Velocità (YHT), chì sò stati sospesi per via di e misure COVID-19, cuminciaranu cù a spedizione Ankara-Istanbul à 07:00 ghjovi.

U primu trenu hè mandatu da u Ministru di Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu. Facendu dichjarazioni nantu à u sughjettu, Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli anu implementatu misure d'altu livellu in linea cù e raccomandazioni di u Cumitatu Scientificu contr'à l'epidemie da u primu ghjornu di l'epidemie di COVID-19, è hà dettu chì anu pigliatu precauzioni prima di vede u virus. in Turchia in stu cuntestu.

Ricordendu chì i voli cù parechji paesi sò stati fermati nantu à e compagnie aeree, maritime è ferrovie internaziunali, soprattuttu in i primi ghjorni quandu l'epidemie hà cuminciatu à sparghje in u mondu, u ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Dopu chì a malatia hè stata vista in Europa, senza aspittà un casu in u mondu. U nostru paese, i treni d'alta velocità, i treni cunvinziunali, i prucessi di Başkentray è di Disinfezzione sò stati iniziati prima è dopu a spedizione in tutti i veiculi di trasportu publicu, cumpresi i sistemi ferroviari urbani cum'è Marmaray. Nant'à l'autostrade, e cumpagnie di autobus è l'imprese in e fermate induve l'autobus facenu una pausa sò stati urdinati per piglià ogni tipu di precauzioni è eseguisce prucedure di disinfettante. Questi studii ritardanu significativamente l'ingressu di a malatia in Turchia.

Enfatizendu chì e misure pigliate in particulare in l'infrastruttura di trasportu publicu anu riduciutu significativamente a diffusione di u virus, u ministru Karaismailoğlu hà dettu chì a Turchia hà ottenutu un grande successu contr'à l'epidemie di Covid-19, grazia à e misure pigliate da u guvernu in generale. À questu puntu, Karaismailoğlu, chì hà dettu chì u periodu di nurmalizazione hè avà principiatu, hà annunziatu chì cumincianu à riapertura di tutti i modi di trasportu cun prudenza.

Karaismailoğlu hà dettu ciò chì segue nantu à l'operazione di treni d'alta velocità da i treni di passageri chì sò stati fermati fora di Başkentray è Marmaray: "Manderemu u nostru primu trenu d'alta velocità da Ankara à Istanbul à 07.00:XNUMX di a mattina. U nostru trenu currerà à mità di capacità. Solu i nostri citadini chì anu ricevutu u codice HES (Hayat Eve Sığar) attraversu a basa di dati di i sistemi d'informazione di u Ministeru di a Salute è chì anu un documentu di viaghju puderanu viaghjà in questu mumentu.

"16 spedizioni saranu fatte un ghjornu cù e misure determinate da u cumitatu scientificu"

"Dopu à u primu viaghju ghjovi, u Ministru Karaismailoğlu hà annunziatu chì un totale di 15 voli seranu fatti nantu à e linee Ankara-Istanbul, Ankara-Eskişehir, Ankara-Konya, Konya-Istanbul durante u ghjornu", hà dettu u Ministru Karaismailoğlu, "Da u ghjornu. primu ghjornu, finu à una seconda decisione, averemu 16 voli ogni ghjornu. E nostre spedizioni seranu urganizate cù e misure determinate da u Cumitatu Scientificu ", disse.

"Ogni Passageru Serà Seduta In u Sediu di u so Bigliettu, I Passaggeri chì Mostranu Segni di Malattia In E Stazioni è I Punti di Cuntrolu di u Bigliettu ùn saranu definitivamente micca purtati nantu à u Trenu"

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì prima di u 28 di marzu, circa 25 mila passageri sò stati serviti in treni à alta velocità, 44 viaghji ogni ghjornu sò stati fatti in a stagione invernale è 48 ogni ghjornu in a stagione estiva, secondu u cambiamentu di a dumanda. Nutendu chì 16 di sti spedizioni sò trà Ankara-Istanbul, 20 d'elli Ankara-Konya, 6 d'elli trà Ankara-Eskişehir è 6 d'elli trà Konya-Istanbul, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Da ghjovi, Ankara-Istanbul, Ankara- Eskişehir, Ankara. "Ci serà un totale di 16 viaghji nantu à e linee Konya è Konya-Istanbul, una reciproca à a matina è à a sera", disse. Spieghendu chì per via di e misure di sicurezza, ogni passageru sarà pusatu in u sediu chì appartene à u so bigliettu è ùn sarà micca permessu di cambià di lochi, Karaismailoğlu hà dettu chì i passageri chì mostranu segni di malatia in stazioni è punti di cuntrollu di i biglietti ùn saranu definitivamente micca purtati. u trenu.

Dichjarà chì serà ubligatoriu di portà maschere in stazioni, stazioni è treni, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "E regule di distanza suciale saranu rispettate in ogni tappa di u viaghju. A pulizia dettagliata è a disinfezione di i treni à alta velocità seranu ancu realizati prima è dopu ogni viaghju. U nostru scopu hè di purtà i nostri citadini induve volenu in modu sicuru è sanu. Per i nostri citadini; Travagliemu per a salute di i nostri citadini. Travagliemu per riunite i nostri citadini cù i so amati. Sottu a dirigenza di u nostru presidente Recep Tayyip Erdoğan, continueremu u nostru travagliu senza piantà cù l'amore di serviziu ".

"A Turchia, chì hè u primu paese à piglià misure olistiche contr'à l'epidemie, passà ancu questu esame inseme"

Dichjarà chì u riflessu di a Turchia contr'à l'epidemie di coronavirus, e misure pigliate à tempu, a so pusizioni è a forza cù a so lotta naziunale, u Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'ellu hà dimustratu una volta à u mondu sanu, "83 milioni di cori sò diventati unu sottu a guida di u nostru presidente. Cum'è u primu paese à luttà contra l'epidemie glubale è piglià misure olistiche contr'à l'epidemie, ùn avemu micca dubbitu chì averemu successu in questa prova inseme ". usatu e frasi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*