KIPTAS Silivri 3ª tappa Tirage hè stata fatta

Kiptas silivri stage draw hè statu fattu
Kiptas silivri stage draw hè statu fattu

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluIn u so discorsu à a Cerimonia di Disegnu di Lotteria di a 3a Tappa di KİPTAŞ Silivri, hà fattu a seguente chjama à u Direttore Generale Ali Kurt: "Consegnerete alcune di e case chì avemu tiratu in ghjugnu. Annunziatemu u Prughjettu Silivri 4, un cuncettu di prughjettu chì ancu i nostri persone cù u redditu più bassu ponu sognu è cumprà una casa cù u so redditu, tenendu in contu u limitu di u salariu minimu in Turchia, à i nostri concittadini è i so parenti. Tiramu a sorte oghje, trasmettemu a bona nutizia di a festa à e so famiglie. A settimane prossima; Alimentemu u nostru populu, a nostra sucetà, cù a speranza chì "Ancu in queste cundizioni, l'uppurtunità ponu esse ottenute". Questa hè a nostra rispunsabilità. Spergu chì daremu sta bona nutizia à u nostru Istanbul a settimana prossima attraversu KIPTAS.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğlu, hà participatu à u KIPTAS Silivri 3rd Stage Draw Ceremony. IMM Sicritariu Generale Yavuz Erkut, IMM President Advisor è SözcüMurat Ongun, u presidente di u Cunsigliu di KİPTAŞ Ertan Yıldız è u direttore generale di KİPTAŞ Ali Kurt sò stati accumpagnati. Kurt hà fattu u discorsu provinciale prima di a ceremonia.

KURT: "A LICENZA È L'APPLICAZIONE ERANTU DIFERENTI DA L'AUTRE"
Hà enfatizatu chì anu fattu un prugressu significativu in pocu tempu è chì u prughjettu di l'alloghju suciale Silivri 3rd Stage hè unu di elli. Spartendu infurmazioni nantu à u prugettu, Kurt hà dettu:

"U nostru prughjettu, chì hè custituitu da 1513 residenze, 7 unità cummirciali, una moschea per 300 persone, una scola primaria è secundaria composta da 1 aule, 26 laboratorii, è un centru di salute, hè statu realizatu in 4 tappe cù 1 diverse imprese contraenti. In Aostu 3, i nostri 3 tappe anu fattu un prugressu intornu à u 2019-2%, mentre chì una di e nostre tappe era assai daretu à u pianu di l'affari cù u 70%. Cum'è una squadra, avemu purtatu sta tappa à u listessu livellu chì e nostre altre tappe cù u mudellu di cummerciale chì avemu sviluppatu in u quadru di a lege. Quandu avemu trattatu u prugettu per a prima volta, avemu capitu chì a licenza è l'implementazione di u prugettu eranu diffirenti l'una di l'altru. I piani di zonificazione sò stati ancu annullati. Avemu principiatu u prucessu di preparazione di i piani di zoning urgente. Dopu avè ottenutu l'appruvazioni di i piani da IMM, avemu ricevutu a mudificazione di licenza di revisione adattata per u nostru prughjettu attuale è cumpiendu e nostre prucedure di servitù di custruzzione à u principiu di l'annu ".

KURT: "PAGAMENTI DIFERITI D'APRILE-MAGIO PER 2 MESI"
Esprimendu chì avianu intenzione di sparà a lotteria in u Centru di Esposizione Eurasia in Yenikapı 2 mesi fà, Kurt hà dettu chì ùn puderanu micca rializà i so desideri per via di a pandemia. Nutendu chì anu fattu arrangiamenti per i beneficiari chì anu avutu difficultà à pagà durante stu prucessu, Kurt hà dettu: "Avemu postponutu i pagamenti d'aprile à maghju per 2 mesi. In u nostru periodu interim in maghju, avemu fattu un accordu per pagà in 4 rates uguali. U nostru scopu in questa applicazione era di alleviare u pesu di i nostri citadini chì paganu l'affittu è a rate. Semu ancu fieri di esse a prima struttura istituzionale per implementà sta pratica in Turchia durante u prucessu epidemicu ", disse.

İMAMOĞLU: "AMU FACIU U PROGETTU"
In u so discorsu, u presidente İBB, İmamoğlu, hà dettu: "In un momentu cusì difficiule è in un ambiente turbulente, tutti i KİPTAŞ, per avè dimustratu meticulosità per preparà un prughjettu chì avia certi prublemi prima, per dì cusì, in una manera chì mantene a so qualità à u u più altu livellu, rendendula, per dì cusì, senza prublemi.Vogliu ringrazià di core à i so impiegati, u Direttore Generale, u Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, à tutti i dirigenti è di sicuru à tutti i travagliadori in u campu. Quandu aghju visitatu u campu, aghju vistu cù i mo ochji chì un ambiente di travagliu adattatu per u prucessu pandemicu hè statu furnitu è ​​chì a qualità di a produzzione cum'è desiderata è desiderata da i titulari di diritti hè stata dimustrata; Sò felice ", hà cuminciatu cù e parolle.

Dichjarà chì hà seguitu u prugettu dapoi u principiu, İmamoğlu hà dettu: "I desideri è e dumande di alcuni di i nostri populi sò ancu nantu à a mo agenda. Hè un puntu preziosu per via di u so locu. Hà una identità chì farà chì Silivri sperimentà un prucessu diversu. Ci hè qualcosa chì disturbarà a ghjente. In libretti o mudelli, ci hè una zona verde accantu, ci hè un prucessu davanti à noi chì ùn hè micca statu fattu, ùn hè mai statu principiatu. Ci hè una zona di recreazione quì, hè u duvere è a rispunsabilità di l'IMM di arricchiscelu cù a forma di un parcu distintu di Istanbul ", disse.

"Avemu A RESPONSABILITÀ D'AGGIU SENTIRI ESTETICI À A CITTA'"
Enfatizendu chì a filosofia principale di KİPTAŞ hè di pruduce l'abitazione suciale, İmamoğlu hà ancu sottolineatu chì aghjunghje un sensu di l'estetica à u sviluppu di a cità hè unu di i so scopi impurtanti. Indittendu chì hè imperativu per l'istituzioni statali avè una tale priorità è rispunsabilità, İmamoğlu hà dettu: "In questu rispettu, KİPTAŞ deve esse capace di dà un esempiu cù u so propiu stile è architettura per u distrittu o a regione induve ogni pruduttu hè pruduttu. Hà una tale missione. In una altra missione, cù u cuncettu di l'abitazione suciale, hà da furnisce un accordu finanziariu, installments, in altri palori, per furnisce un ambiente d'abitazione induve a ghjente pò sognu è rializà i so sogni, per dà a ghjente l'uppurtunità di cumprà una casa. basatu annantu à l'ingudu chì vene in e so case in Turchia. Questi principii sò impurtanti per a filusufìa KIPTAS. Di sicuru, u prucessu di creazione di mudelli esemplarii di trasfurmazioni urbane hè una altra dimensione. Ci hè ubligatoriu d'avè sia a capacità di pruduce un prughjettu finanziariamente equilibratu è a capacità di pruduce prughjetti chì ponu cuntribuisce à a vera trasfurmazioni urbane è rinnuvamentu urbanu di Istanbul ".

"CREAREmu NOVE OPPORTUNITÀ DI LAVORO"
Nutendu chì u mondu sanu entrerà in un periodu di prublemi in quantu à a salute, a vita suciale è l'ecunumia per via di u prucessu pandemicu, İmamoğlu hà enfatizatu chì agiscenu cun un spiritu di mobilizazione in questu sensu. Rimarchendu chì questi ghjorni ponu esse superati stabilendu una atmosfera di sulidarità, riconciliazione è fiducia, İmamoğlu hà cuntinuatu cusì:

"Stu prucessu finirà, a vita cuntinuerà. Ma l'istituzioni cum'è a nostra anu ubligatoriu di nutrisce e speranze di e persone cù l'impieghi ghjusti. A nostra capacità di pruduce u travagliu malgradu sti difficultà; crià impieghi malgradu sti sfide; Malgradu queste difficultà, avemu l'obbligazione di dimustrà a capacità di mantene a cunfortu di i nostri impiegati à u più altu livellu. Malgradu tutte isse difficultà, cuntinuemu a nostra strada per migliurà e cundizioni di i nostri impiegati. Creeremu novi opportunità di travagliu è seremu a speranza di certi settori cù i passi pionieri chì faremu ".

"BUONA VACANZA CONSEGNATA A FAMIGLIE"
Dopu à queste parolle, İmamoğlu hà finitu u so discorsu fendu a seguente chjama à u Direttore Generale di KİPTAŞ Kurt:
"Consegnerete alcune di e case chì avemu disegnatu in ghjugnu. Annunziatemu u Prughjettu Silivri 4, un cuncettu di prughjettu chì ancu i nostri persone cù u redditu più bassu ponu sognu è cumprà una casa cù u so redditu, tenendu in contu u limitu di u salariu minimu in Turchia, à i nostri concittadini è i so parenti. Issi ghjorni, quandu avemu luttatu cù l'ecunumia è a morale, noi; Riiscitemu à dà speranza à i nostri populi, i nostri settori, pruduciendu u mudellu ghjustu, cù u metudu ghjustu, cù u modu ghjustu, producendu un travagliu di qualità è qualificatu. Tiramu a sorte oghje, trasmettemu a bona nutizia di a festa à e so famiglie. Per a simana dopu, alimentamu u nostru populu, a nostra sucetà, cù a speranza chì « l'uppurtunità si ponu uttene ancu in queste cundizioni ». Questa hè a nostra rispunsabilità. Speremu, daremu sta bona nutizia à a nostra Istanbul a settimana prossima attraversu KIPTAS. I nostri amichi si preparanu per questu ".

U tiratu à u lottu hè accadutu in presenza di u 23u Notariu di Bakırköy. İmamoğlu, Erkut, Ongun, Yıldız è Kurt, per sorte, anu determinatu i primi nomi è l'appartamenti chì vincenu in u Silivri 3rd Stage Project.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*