Misure Kovid-19 pigliate in u Trasportu di Passeggeri Ferroviari!

precauzioni coronavirus pigliate nantu à i treni
precauzioni coronavirus pigliate nantu à i treni

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà fattu una dichjarazione à i media in Lapseki, induve si n'andò per a ceremonia di mette l'ultimu bloccu nantu à e torre d'acciaio di u Ponte di u Bosforu Çanakkale.

Descrivendu i prughjetti di u so Ministeru per u novu periodu, Karaismailoğlu hà dettu u seguente nantu à a ferrovia: "Avemu cumpletu l'infrastruttura stradale in u paese. L'infrastruttura aerea hè ancu cumpletata. Avemu ancu una carenza di ferrovia. Ci concentreremu nantu à e ferrovie in u periodu à vene. Attualmente avemu una reta di 12 mila chilometri. Quandu aumentemu a reta di treni d'alta velocità di 200 5 chilometri à 500 17 chilometri, serà furmatu un quadru cù una reta di XNUMX mila chilometri. "Allora, metteremu e linee di pisci, soprattuttu in i zoni industriali, è combina u putere ecunomicu cù u trasportu di merci".

"Muvimentu di Naziunalisazione in Signalizazione in Ferrovia d'Alta Velocità è Linee Urbane"

Indittendu chì ci hè una iniziativa di naziunalisazione sia in a linea ferroviaria à alta velocità sia in e linee urbane in signalazione, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì a vita di a nazione cambierà dopu l'epidemie di coronavirus è chì sò pronti per questu cum'è u ministeru è hà dichjaratu chì seguita nantu à u misure pigliate nantu à u trenu:

"Ci saranu posti vacanti in u spinu di i vagoni nantu à i treni per a salute"

"I treni operaranu ancu à 50 per centu di capacità. Ci saranu posti vacanti in u spinu per scopi medichi. U sustegnu finanziariu è psicologicu hè necessariu per i citadini per abituà à a nova era. Sacrificii deve esse fattu per ricunquistà elli. Sicondu a ricerca, ùn pudemu micca ottene i figuri di ghjennaghju per a compagnia aerea ancu in questa stagione l'annu prossimu. Ci sò numeri simili in u trenu. A vita di a nazione avà cambia. Spergu chì serà superatu u più prestu pussibule ".

Dendu infurmazione chì i cantieri di custruzzione sò stati riarrangati durante u prucessu epidemicu, Karaismailoğlu hà dettu: "Sò stati creati ambienti assai sani è isolati. L'investimenti infrastrutturali basi è l'investimenti strategichi cuntinueghjanu. Porta ancu un grande plus à l'ecunumia. "Quandu facemu u pagamentu, scende à a buttrega in l'area induve u travagliu hè fattu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*