L'Arabia Saudita produce SİHA turca da u 2021

Da l'Arabia Saudita, pruducerà a marina turca
Da l'Arabia Saudita, pruducerà a marina turca

In a dichjarazione fatta nantu à u cuntu Twitter di a Direzzione Generale di l'Industria Militare di u Regnu di l'Arabia Saudita (GAMI), hè statu dichjaratu chì i studii per u sviluppu domesticu è a produzzione di sistemi di veiculi aerei senza pilotu sò stati iniziati.

I dettagli riguardanti u calendariu di u prugettu sò stati dati in a dichjarazione. In questu cuntestu; Hè dichjaratu chì a pruduzzione di 2021 veiculi aerei senza pilotu in 6 è 5 veiculi aerei senza pilota in 40 anni hè destinatu. I dettagli nantu à i dettagli tecnichi ùn sò micca spartuti.

Karayel serà pruduttu da Intra Defense Technologies

AEC Vestel à l'échelle
AEC Vestel à l'échelle

À l'Airshow di Dubai in nuvembre 2017, VESTEL Defense hà firmatu un memorandum d'intesa cù l'Advanced Electronics Company (AEC) in l'Arabia Saudita per a fabricazione di i sistemi elettronici di u Karayel UAV. In questu cuntestu, cù u memorandum d'intesa firmatu cù Advanced Electronics Company (AEC), a fabricazione è a riparazione di parti elettroniche di KARAYEL UAV seranu realizate in AEC situata in Arabia Saudita.

A Dubai Airshw tenuta in 2019, Intra Defense Technologies basata in Riyadh hà esibitu u Karayel-Su Armed Unmanned Aerial Vehicle (SİHA) sviluppatu è fabbricatu da Vestel Defense à u so stand per presentà à u mercatu.

Dichjarazione da GAMI; Hè dichjaratu chì u Regnu di l'Arabia Saudita hà datu l'appruvazioni di u prughjettu di Intra Defense Technologies per a produzzione di veiculi aerei senza pilotu sottu licenza. Hè dichjaratu chì anu tutti i diritti di vendita di u Karayel UAV, chì hè presentatu cum'è un "vehiculu aereo senza pilotu pruvucatu" nantu à u situ web di Intra Defense Technologies, è chì u UAV hà cumpletu cù successu millaie di operazioni.

In a nutizia fatta da l'agenza di notizie di l'Arabia Saudita SPA, hè statu dichjaratu chì u prughjettu serà realizatu cù un investimentu di 750 milioni di riyals, o 200 milioni di dollari, è u prughjettu sopra citatu serà messu in opera in u primu trimestre di u 2021.

In marzu di u 2020, l'agenzia MODON di u Regnu di l'Arabia Saudita è l'agenzia di Cità Industriali è Zone Tecnulugiche (MODON) è Intra Defense Technologies anu firmatu un cuntrattu per l'attribuzione di terreni per u sviluppu di sistemi aerei senza pilota.

Vestel Karayel Tactical Unmanned Aerial Vehicle

Vestel Defense, chì hà realizatu attività intensiva nantu à i veiculi aerei senza pilota dapoi u so stabilimentu in u 2003, hà sviluppatu UAV Naziunale EFE, BORA è KARAYEL in e categurie Mini, Midi è Tactical UAV, rispettivamente, cù a cunniscenza è l'esperienza acquisite in i so studii.

U Sistema UAV Tatticu KARAYEL hè u primu è l'unicu Veiculu Aereu Tatticu Unmanned cuncepitu è ​​fabbricatu in cunfurmità cù u Standard NATO "Airworthiness in Civil Airspace" STANAG-4671 per a ricunniscenza è a sorveglianza. U sistema KARAYEL hà una architettura avionica distribuita tripla ridondante unica chì furnisce prutezzione contru ogni tipu di crash incontrolled. Cù sta funzione, VESTEL hà purtatu a sicurezza di l'errore sistematicu, chì hè stata aduprata solu in l'aviazione tripulata in u mondu sanu, à un veìculu aereo senza pilotu per a prima volta cù KARAYEL. Grazie à a rete d'aluminiu nantu à a struttura composita di l'aeronave, hà una funzione di prutezzione di u lampu. In i casi induve i cundizzioni di ghiaccio sò scontru, u "Sistema di Rimozione di Ghiaccio" hè utilizatu, chì a rileva automaticamente è attiva. Cù sta funzione, KARAYEL hè resistente à ogni tipu di cundizioni climatichi è mostra prestazioni superiori in cundizioni climatichi duru. Hà a capacità di detectà è identificà u mira cù u sistema di càmera chì porta per a ricunniscenza aerea è a sorveglianza, è di dirige i sistemi di marcatori è munizioni guidate da laser. U sistema UAV tatticu Karayel, sviluppatu da Vestel Defense per missioni di surviglianza è ricunniscenza, hà passatu assai teste dapoi u 3 è hè diventatu una piattaforma pruvata.

KAAYEL-SU cù Funzioni Migliurate

KAREYEL-SU, u mudellu migliuratu di KARAYEL, u primu è l'unicu Veiculu Aereo Tatticu Senza Pilota cuncepitu è ​​fabbricatu in cunfurmità cù u Standard NATO "Airworthiness in Civil Airspace" STANAG-4671, si distingue per a so capacità di carica aumentata, tempu d'aria è integrazione di munizioni. . KARAYEL-SU, in quale sò integrate munizioni intelligenti MAM-L è MAM-C di ROKETSAN, hà una apertura alare di 13 m è un pesu massimu di decollo di 630 kg. (Fonte: defenseturk)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*