Ultimu ghjornu per l'impositu di a pruprietà 1 di ghjugnu

ultimu ghjornu in ghjugnu di l'impositu di pruprietà
ultimu ghjornu in ghjugnu di l'impositu di pruprietà

I pagamenti di a prima rata di l'imposta di pruprietà 2020 finiscinu u luni 1 di ghjugnu 1. U ritmu di crescita cumparatu cù l'annu passatu serà 2020 per centu.

Facendu una dichjarazione annantu à u sughjettu, Mustafa Hakan Özelmacıklı, Direttore Generale di Altın Emlak, hà dettu: "I primi pagamenti di l'imposta nantu à a pruprietà, chì sò recullati da e municipalità per edifizii, terreni è terreni è basati nantu à a ricchezza, sò entrati in l'ultime. ghjorni. U valore di l'impositu di a pruprietà per u 2020 hè aumentatu da 11,29 per centu, chì hè a mità di a tarifa di rivalutazione, per questu annu. Sfurtunatamente, l'aspettattivi di rinviamentu di i pruprietarii chì ùn puderanu micca riceve l'affittu per via di Covit19 ùn si sò micca fatti. Ùn hè micca chjaru se e persone di più di 65 anni anu da pagà o micca. "Se u pagamentu ùn hè micca fattu, ci sarà una penalità di ritardu mensile di 2%", disse.

I tariffi sò alti in e cità metropolitane

Fornendu infurmazioni nantu à i tassi fiscali, Özelmacıklı hà dettu: "I tassi fiscali sò unu per mille per terreni è residenze, dui per mille per altri edifici è trè per mille per terreni. Questi tassi sò applicati cun un incrementu di 100 per centu in i limiti di a municipalità metropolitana è e zone adiacenti. Inoltre, a tarifa di cuntribuzione per a prutezzione di i beni culturali immubiliarii cuntinueghja à esse applicata cum'è 10% di u valore di l'impositu. I tassi di pulizia ambientale per i posti di travagliu è altri edifici usati cuntinueghjanu à esse applicati cù un aumentu di 25% in e cità metropolitane. In l'edificazioni residenziali, l'impositu di pulizia ambientale hè riflessu nantu à e bollette d'acqua secondu u cunsumu d'acqua. "Stu prezzu hè calculatu cum'è 2020 kuruş per metru cubu in cità metropolitane è 15 kuruş in altri lochi per 12", disse.

I pagamenti ponu esse fatti via e-municipalità

Dichjarà chì e cullezzione in linea ponu esse fatte da i siti web di parechje municipalità, u Direttore Generale Altın Emlak hà dettu: "I pagamenti in linea per i tassi ponu esse fatti sia cù u numeru ID TR sia cù u numeru di registrazione. In fatti, l'infurmazioni di u registru, a cullizzioni è l'accumulazione ponu esse dumandate da parechje municipalità via e-government. "In più di i cash desks, i pagamenti ponu esse fatti via chèque postale, carta di creditu da e-municipalità, è trasferimentu bancariu - EFT", disse.

Quale ùn paga micca l'impositu di a pruprietà?

"Quelli chì ùn anu micca ingressu, quelli chì u so redditu hè custituitu solu da a pensione chì ricevenu da l'istituzioni di a sicurità suciale stabilite da a lege, è ancu i veterani, i disabili, i veduvi è l'orfani di martiri, sò esentati da l'imposta di a pruprietà s'ellu anu una sola residenza. in i cunfini di a Turchia chì ùn supera micca una superficie lorda di 200 m² ", disse Özelmacıklı.

L'agenza di stampa Hibya

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*