A restrizione di curfew hè diventata opportunità in Kayseri

u curfew in kayseri hè statu trasfurmatu in una opportunità
u curfew in kayseri hè statu trasfurmatu in una opportunità

A municipalità metropolitana di Kayseri, apprufittannu di a restrizione di curfew, realiza travaglii di asfaltamentu in e strade cù densità di veiculi in i ghjorni normali. Visità e squadre chì travaglianu in Sivas Street, u sindaco metropolitanu Dr. Memduh Büyükkılıç hà dettu chì anu da cuntinuà à rinnuvà e strade sguassate in u centru di a cità durante stu prucessu.

E squadre di a Municipalità Metropolitana di Kayseri anu cuntinuatu i so travaglii stradali, asfaltati è infrastrutturali durante i curfews, cumprese l'arrivati ​​è e partenze in u passaghju sotterraneo di a municipalità metropolitana di Sivas Street è u passaghju di Fuzuli.

Dopu à i studii personalmente, u Sindaco di a Municipalità Metropolitana, Dr. Memduh Büyükkılıç hà iniziatu u so discorsu celebrendu u 1u di Maghju u ghjornu di u travagliu è di a sulidarità è hà vulsutu ch'ellu cunduce à un travagliu sanu è pacificu per tutti. U presidente Memduh Büyükkılıç, chì hà dichjaratu chì anu apprufittatu di e strade viote per esse viotu per via di u curfew, hà dettu: "Eseguimu travaglii di asfaltatura in e nostre strade più usate in u centru di a cità. A nostra squadra scientifica cuntinueghja à travaglià intensamente ".

E squadre di a Municipalità Metropolitana continuanu à fucalizza nantu à u rinnuvamentu di e strade, l'asfaltamentu è i travaglii di infrastruttura in i ghjorni chì ci hè un curfew.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*