Turchia lancia u prugramma di Certificazione Turistica Salute

Turkey hà iniziatu u so prugramma di certificazione di u turismu sanu
Turkey hà iniziatu u so prugramma di certificazione di u turismu sanu

U Ministeru di a Cultura è u Turismu hà lanciatu u prugramma di Certificazione Turistica Salute, chì serà validu da a stagione estiva 2020.

Preparatu sottu a guida di u Ministeru, cù i cuntributi di i Ministeri di Salute, Trasporti, Affari Interni è Affari Esteri è in cuuperazione cù tutti l'attori di u settore, a "Certificazione Turistica Salute" serà ottenuta per i citadini turchi è i visitatori stranieri chì spenderanu. e so vacanze in Turchia nantu à una larga gamma di tematiche chì varieghja da u trasportu à l'alloghju, da l'impiegati di a facilità à u statu di salute di i passageri.

Certificatu da esse emessu da organismi di certificazione internaziunali; Certificherà chì e cundizioni di salute è igiene d'altu livellu sò soddisfatte in compagnie aeree, aeroporti, altri mezzi di trasportu, alloghju è strutture alimentari è di bevande.

U Ministeru di a Cultura è u Turismu hà lanciatu u prugramma "Certificazione Turismu Salute". U prugramma, chì serà validu da a stagione estiva 2020, includerà una larga gamma di misure chì varieghja da u trasportu à l'alloghju, da l'impiegati di e facilità à u statu di salute di i passageri.

U Ministru di a Cultura è u Turismu Mehmet Nuri Ersoy, in quantu à u prugramma di certificazione chì deve esse furnitu da l'urganisazioni internaziunali, hà dettu: "A Turchia hà passatu u periodu passatu cum'è un esempiu per u mondu cù a so forte infrastruttura di salute è e misure pioniere. Stu prugramma di certificatu chì avemu implementatu mostra chì Turchia ghjucà un rolu di primura in a nova nurmale di u turismu.

Oghje, e misure di quarantena glubale pigliate per via di Covid-19, chì hà causatu sviluppi senza precedente in u mondu, sò gradualmente rilassate; U settore turisticu hà un rolu vitale in u ritornu di e persone à u prucessu normale. A cuscenza di st'impurtanza, è ancu di l'impurtanza data à l'ospiti in a nostra cultura, ci incita à esse preparati prima di qualcunu per passà à un turismu sanu dopu à Covid-19.

U prugramma di certificatu chì avemu preparatu permetterà à i nostri invitati di passà e so vacanze in Turchia in modu sicuru è igienicu cun tranquillità. U prugramma chì avemu iniziatu include misure preventive è protettive per i turisti chì veneranu in vacanze in u nostru paese, chì copre i veiculi di trasportu aerei, marittimi è terrestri chì anu da aduprà, i porti chì sbarcaranu, tutte e facilità induve sperimentanu e so vacanze, l'impiegati chì li serviranu è ancu e so cundizioni di salute. "Incurageremu tutte e nostre strutture di trasportu è alloghju à piglià tutte e precauzioni necessarie per una vacanza sana ottenendu u certificatu". disse.

U prugramma di Certificazione Turistica Salute hè Raccolta sottu 4 Tituli Principali

U prugramma di certificazione iniziatu da Turchia hè raggruppatu in quattru rubriche principali: "Salute è sicurezza di i passageri", "Salute è sicurità di l'impiegati", "Misure pigliate in strutture" è "Misuri pigliate in i veiculi di trasportu".

A sezione di u certificatu intitulatu "Salute è sicurità di i passageri" include e precauzioni è precauzioni chì i passageri devenu piglià da u mumentu chì entranu in Turchia finu à u mumentu di a surtita. I protokolli da implementà includenu micca permette à i passageri senza maschere à l'entrate di u terminal, furnisce maschere gratuite à i passageri, camere termiche à l'ingressu di l'edifici terminali, applicazioni di misurazione di a temperatura di u corpu, tappeti di disinfezione è, se necessariu, creazione di cabine di disinfezione, è per i passageri chì sò cunsiderate inconvenienti per viaghjà.

A sezione di u prugramma intitulata "Salute è sicurezza di l'impiegati" copre e misure per assicurà chì u persunale chì travaglia in trasporti, alloghju è strutture alimentari è di bevande sò in piena salute fisica è mentale. A furmazione di igiene è sanità di u persunale, supportu psicologicu à esse datu à u persunale, furnimentu di l'equipaggiu di igiene / salute necessariu, ispezione di u persunale cù termometri è camere termiche di standard adatti prima di entre in e strutture, è prucessi di travagliu cum'è shift. pianificazione, arrangiamenti di riunioni, screening di l'infezzione di u persunale, etc., secondu e novi esigenze.Procedure cum'è a riurganizazione custituiscenu altre articuli sottu stu titulu.

U titulu di "Misure pigliate in e strutture" in u scopu di u certificatu copre e misure da piglià per prevene a diffusione di l'epidemie è u prucessu di certificazione in quantu à i regolamenti è e misure riguardanti l'attività di l'alloghju è l'alimentari è bevande in questu. periodu. Cù a certificazione, e misure cum'è a distanza, u cuntattu è l'isolamentu necessarii per cuntrullà a pandemia sò ancu implementate è vigilate da tuttu u persunale chì travaglia in e strutture.

L'ultima rubrica, "Misure pigliate in i veiculi di trasportu", include certe misure è regulamenti in i veiculi di trasportu aereu, terrestre è marittimu, cum'è in altre strutture. Questi includenu misure cum'è a furmazione di u persunale chì travaglia in i veiculi di trasportu, i certificati d'immunità di u persunale, a sterilizazione di i veiculi di trasportu è a regulazione di u sistema di trasportu di passageri secondu e norme di distanza sicura.

Infine, u Ministru Ersoy hà dettu: "Avemu cumpletu i protokolli pandemichi è i prucessi di certificazione creati separatamente per l'operazioni aeroportuali, e compagnie aeree domestiche, l'autostrade è e strutture turistiche da u 04 di maghju di u 2020. Pianu di implementà prucessi di certificazione per l'imprese di l'alberghi da maghju. Annunceremu e facilità chì anu ricevutu sta certificazione attraversu tutti i canali, cumpresu u situ web di u nostru Ministeru, da u 1 di ghjugnu 2020.

Cum'è Turchia, agimu cù a cuscenza di a nostra rispunsabilità in tutti questi prucessi per assicurà chì sia i nostri citadini è i nostri invitati chì venenu in u nostru paese compie i so viaghji cun tranquillità. Avemu un pruverbiu chì mostra l'ospitalità turca: "I nostri invitati anu un locu speciale in a nostra vita!". "Avemu sempre agitu cù questu mottu è continueremu stu prucessu sensitivu cù questi motti". In e so parolle, hà enfatizatu a sensibilità dimustrata annantu à questu tema dendu e date in quantu à u prugramma di certificatu è u prucessu di nurmalizazione dopu à Covid-19.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*