U più altu calatu in a spesa di carte di creditu hè in Istanbul

A più alta calata di e spese di carte di creditu hè in Istanbul
A più alta calata di e spese di carte di creditu hè in Istanbul

In Istanbul, induve u 30 per centu di e spese di carte di creditu in Turchia anu fattu, ci hè statu un aumentu di 59 per centu in i prestiti incollectible in u primu trimestre cumparatu cù l'annu passatu. Mentre chì ci era un aumentu di 74,7 per centu in i dipositi d'oru cumparatu cù l'annu precedente, i prestiti di u cunsumadore anu ancu aumentatu da 37,5 per centu. Mentre chì u settore chì hà utilizatu a maiò parte di i prestiti era a custruzzione, u settore turisticu hè u primu postu in i prestiti non-performanti.

L'Uffiziu di Statistiche d'Istanbul di a Municipalità Metropolitana di Istanbul hà publicatu u Bulletin di l'Ecunumia di i Mercati Finanziari di Maghju 2020, chì valuta i mercati finanziari in Istanbul. Sicondu i dati publicati da IIOIn media, u 30 per centu di e spese di carte di creditu in Turchia sò fatti in Istanbul. Trà tutte e pruvince, a più alta diminuzione di e spese di carte di creditu trà marzu 2020 è dicembre 2019 hè stata sperimentata in Istanbul cun 16,5 per centu. A diminuzione di e spese di carte di creditu in Istanbul hà causatu una diminuzione di e spese totali di carte di creditu in Turchia in u stessu periodu.

I Prestiti Non-Performing anu aumentatu di 59 per centu in un annu

In Istanbul, in u primu trimestre di u 2020, l'usu di u prestitu era di 2019 per centu cumparatu cù u listessu periodu in 14,8; I prestiti chì ùn pudianu micca esse cullucati è cascati in seguitu anu aumentatu da 59 per centu. Mentre a quantità di depositu di risparmiu per capita in Istanbul era di 42 mila 516 TL, u prestitu di cash per capita era 73 mila 517 TL.

U Settore Utilizendu u Creditu più Altu: Custruzzione

In quantu à i prestiti settoriali, u settore di a custruzzione era u settore cù a più alta quantità di prestiti in u primu trimestre di u 2020, cum'è in u listessu periodu di l'annu precedente. L'aumentu proporzionale più altu hè accadutu in i settori di metalli è metalli trasformati è tessili è prudutti tessili. L'usu di creditu hè diminuitu in i settori di l'alimentariu, di e bevande è di u tabacco è di l'agricultura è di a pesca in paragunà à u listessu periodu di l'annu precedente.

15,5 Per centu di i Crediti Aduprati in u Settore Turisticu Persu in Follow-up

L'aumentu più altu di i prestiti non-collected and non-performing paragunatu à u primu trimestre di l'annu precedente hè statu vistu in i settori turisimu, custruzzione è marittimi. Ci hè stata una diminuzione di i prestiti improductivi in ​​i campi di l'alimentariu, di e bevande è di u tabacco, l'agricultura, a pesca è l'istituzioni finanziarie. Mentre chì u 15,5 per centu di i prestiti utilizati in u settore di u turismu ùn anu pussutu esse cullucatu è cascò in seguitu, sta rata era 14,6 per centu in u settore marittimu è 10,1 per centu in u settore di a custruzzione.

A quantità di depositi di risparmiu hè cresciutu di 7 per centu in Istanbul

I dipositi di risparmiu, chì eranu 2019 miliardi TL in dicembre 614, anu superatu 2020 miliardi TL in marzu 659. U rapportu di i prestiti totali di cash à i dipositi di salvezza era 182,2 per centu.

Un Aumentu di 74,7 per centu hè statu osservatu in i dipositi d'oru cumparatu cù l'annu precedente

Da marzu 2020, i dipositi di risparmiu totali anu aumentatu di 25,7 per centu paragunatu à u listessu periodu di l'annu precedente. A parte di i dipositi di valuta straniera in u tutale era di 56,3 per centu. Mentre chì ci era 67,3 tunnellate di dipositi d'oru in dipositi d'oru totali in u stessu periodu di l'annu precedente, u valore tenutu in i banche hè aumentatu à 2020 tunnellate d'oru à a fine di marzu 117,5.

I Prestiti di u Consumatore anu aumentatu di 37,5 per centu cumparatu cù l'annu precedente

Mentre i prestiti di i cunsumatori anu aumentatu di 2020 per centu in u primu trimestre di u 37,5 in Istanbul in paragunà à u listessu periodu di l'annu precedente, l'aumentu di a quantità di u debitu nantu à e carte di creditu individuali hè stata di 4,5 per centu. Ci hè statu un aumentu di 7,7 per centu in i prestiti per l'abitazione è di 14,9 per centu in i prestiti di i veiculi.

U bulletin hè statu preparatu basatu annantu à e dati di l'Agenzia di Regulamentu è di Supervisione Bancaria (BDDK) è l'Associazione Banche di Turchia (TBB). In cunfurmità cù i dati publicati in u sistema di dati di a Banca Centrale di a Republica di Turchia, u prezzu mediu di compra di grammu d'oru hè statu cunsideratu cum'è 2019 TL à a fine di marzu 231 è 2020 TL à a fine di marzu 330.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*