Ministru Varank: "Tutte i Fabbriche di l'Automobilistiche Funcionanu"

tutti i ministri varank fabbriche di l'automobile sò travagliendu
tutti i ministri varank fabbriche di l'automobile sò travagliendu

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia, Mustafa Varank, hà dichjaratu chì a ricuperazione hà iniziatu in u settore reale è chì i signali pusitivi venenu, è hà dettu: "Siate sicuru, faremu a nostra industria più resistente à ogni tipu di scossa è a mantenemu viva in ogni situazione. ." usatu a frasa.

U Ministru Varank hà assistitu à u prugramma DEİK Talks urganizatu da u Cunsigliu di Relazioni Economiche Estere (DEİK) cù una videoconferenza.

I FABRICINI AUTOMOTIVE TRAVAILU

Esprimendu chì u cunsumu di l'electricità in l'OIZ hà cuminciatu à aumentà da u principiu di maghju, Varank hà dettu: "Tutte e fabbriche principali di l'automobile travaglianu. Ci hè ancu ricuperazione in tessili. L'industria alimentaria, chimica, farmaceutica è di imballaggio hà guadagnatu forza cù l'epidemie. Incontru regularmente cù i rapprisentanti di l'industria è i dirigenti OIZ. Cum'è u Ministeru, ci focalizemu nantu à i passi chì portanu stu potenziale à a vita. Facemu a nostra industria più resistente à ogni tipu di scossa è a mantene a fluttu in ogni situazione ". disse.

SCREENING COVID-19 IN OIZ

Nutendu chì un'altra pulitica critica di u prucessu di nurmalizazione era e teste Covid-19 chì anu iniziatu in OIZ, Varank hà dettu: "Avemu principiatu prestu teste di screening in Istanbul, Bursa, Tekirdağ, Manisa è Gaziantep. Vulemu mette stu sistema in usu in tutti l'OIZ à a fine di maghju ". disse.

MONITORING INSTANTANE

Spieghendu chì seguitanu regularmente l'indicatori principali di crescita, Varank hà dettu: "Monitoremu a produzzione industriale, i tassi d'utilizazione di a capacità, l'ordine di fabricazione è e dati di cunsumu d'electricità in l'industria quasi istantaneamente. A nostra massima priorità hè di assicurà una ripresa durabile in u fronte di a produzzione ". disse.

MACHINE CALL RESULTING

In riferimentu à u Programma di Movimentu di l'Industria Orientata à a Tecnulugia, Varank hà dettu: "Avemu cuncepitu un mecanismu di supportu end-to-end. Supportemu u cumpratore è u venditore à u stessu tempu. Cuncluderemu a chjama chì avemu apertu in l'industria di a machina prestu. In i mesi chì venenu, u nostru prugramma serà attivu ancu per altri settori priurità. Aspittemu di dumandà à e chjama chì faremu cù i vostri partenarii lucali o stranieri ". disse.

DIPLOMACIA ECONOMIA ATTIVA

Nutendu chì a Turchia puderia esse unu di i pochi centri di furnimentu regiunale in u mondu in u novu periodu, Varank hà dichjaratu chì formanu a strada di strada inseme cù i stakeholders è seguitanu una diplomazia ecunomica attiva.

Ùn avemu micca firmatu i roti

Parlendu à a cunferenza, u presidente di DEİK, Nail Olpak, hà dettu: "Ùn avemu micca firmatu i roti di l'ecunumia cù u sustegnu di u nostru statu, u nostru mondu cummerciale, u nostru mondu finanziariu, i nostri impiegati. Sapemu chì i vincitori di a nova era seranu quelli chì ponu gestisce u prucessu dendu a fiducia à i so interlocutori senza rompe a catena di supply è supply. disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*