BTK Railway Una alternativa impurtante per i trasporti trà Turchia è Russia

U Ministru di u Cummerciu Pekcan hà scontru cù u Ministru di l'Energia Russu Novak
U Ministru di u Cummerciu Pekcan hà scontru cù u Ministru di l'Energia Russu Novak

U Ministru di u Cummerciu Ruhsar Pekcan hà scontru cù u Copresidentu di a Cummissione Ecunomica Mixta Turca-Russa (KEK) è u Ministru di l'Energia di a Federazione Russa Aleksandr Novak. Pekcan hà dichjaratu chì u bilanciu cummerciale bilaterale deve esse assicuratu è l'usu di muniti lucali deve esse aumentatu durante a riunione, chì hè stata tenuta via videoconferenza è assistita da e delegazioni.

Duranti a riunione trà u Ministru Pekcan è Novak, a delegazione turca include u Vice Ministru di u Trasportu Selim Dursun, i funzionari di i ministeri di l'Agricultura è a Foresta, l'Energia è i Risorsi Naturali, è a Banca Centrale. Da u latu russu, in più di u Ministru Novak, u Vice Ministru di l'Energia Anatoli Yanovski, i funzionari di i Ministeri di u Sviluppu Ecunomicu, l'Agricultura, i Trasporti, l'Amministrazione Doganale è a Banca Centrale eranu presenti.

In a riunione, chì hè stata tenuta cù u sistema di videoconferenza, i prublemi ligati à a rilevazione è a suluzione di l'ostaculi davanti à u cummerciu in cunfurmità cù e relazioni d'amicizia stretta trà i dui paesi durante u periodu difficiuli globale per via di u novu tipu. di l'epidemie di coronavirus (Kovid-19) sò state discusse.

Inoltre, e misure per aumentà è facilità u cummerciu, a cooperazione in l'energia, u cummerciu agriculu è u trasportu eranu trà i punti di priorità di l'agenda per ghjunghje à u scopu di u voluminu cummerciale di 100 miliardi di dollari stabilitu da i presidenti di i dui paesi.

À a riunione, hè statu sottumessu chì l'ostaculi à l'aumentu di l'esportazioni di Turchia in Russia deve esse eliminati.

Mentre i prublemi in u campu di l'energia, chì hè una parte inseparabile di e relazioni cummerciale è ecunomiche turco-russi, sò stati valutati, i passi da piglià per attivà a prima parte di u Prughjettu di a Centrale Nucleare di Akkuyu in 2023 sò stati discututi.

A sensibilità mutuale hè stata espressa nantu à i prudutti agriculi, chì hè un articulu impurtante in u cummerciu mutuale di i dui paesi.

Dichjarà chì l'applicazione di quota di tomate, chì hè appiicata da Russia solu à Turchia è causa grandi prublemi è incertezze perchè ùn cuntene alcuna periodicità è ùn hà micca una basa, deve esse abbandunata, Pekcan hà dichjaratu chì l'appiecazione detta hè contru à i dui reguli di u cummerciu internaziunale. è u spiritu di cuuperazione trà i dui paesi.

Pekcan hà dichjaratu chì i prucessi di e cumpagnie turche chì aspettanu l'appruvazioni per esse incluse in a lista di cumpagnie permesse di esportà prudutti d'animali in Russia deve esse cumpletu senza ritardu.

U trasportu internaziunale hè ancu coperto

À a riunione, induve u trasportu internaziunale è a logistica, chì sò trà i settori più affettati da l'epidemie di Kovid-19, sò stati ancu evaluati, Pekcan hà attiratu l'attenzione à u fattu chì l'impurtanza di e quote di strada hè aumentata tremendamente è chì u cummerciu cù i paesi di a regione hè diventata insostenibile cù un numeru limitatu di quotes in e cundizioni straordinarie attuali.

U Ministru Pekcan hà enfatizatu chì e quote stradali bilaterali è di transitu cù a Russia duveranu esse aumentate, è chì a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars pò esse una alternativa impurtante per i trasporti trà Turchia è Russia in e cundizioni attuali, è chì u prublema portu per i Turchi. U trasportu in u trasportu marittimu hè una parte di u prublema, hà signalatu l'impurtanza di eliminà u più prestu pussibule è di implementà servizii Ro-Ro regularmente.

"U cummerciu cù e valute lucali deve esse aumentatu"

Per d 'altra banda, Pekcan hà nutatu à a riunione chì u equilibriu in u cummerciu bilaterale deve esse mantinutu è l'usu di muniti lucali deve esse aumentatu.

À a riunione, a 19a Reunione Termine di a Cummissione Ecunomica Conjunta Turca-Russa (KEK), chì u travagliu hè statu postponatu per via di Kovid-17, hè stata in St. Petersburg, è sicondu u cursu di l'epidemie, hè statu accunsentutu per esse realizatu da u metudu di videoconferenza.

Hè statu accunsentutu chì e riunioni di i gruppi di travagliu di u Cummerciu, Investimenti è Cooperazione Regiunale, Energia è Trasporti in u corpu di KEK seranu compie in ghjugnu, è chì l'altri gruppi di travagliu compie u so travagliu d'Aostu è sviluppà pruposte di suluzione concrete è travagliu. i calendari da esse presentati à i co-presidenti di a KEK.

U cummerciu esteru trà Turchia è Russia

L'esportazioni di Turchia à a Russia ammontavanu à 2019 miliardi di dollari in 4,1, mentre chì e so impurtazioni da stu paese ammontanu à 23,1 miliardi di dollari.

In u periodu di quattru mesi di questu annu, l'espurtazioni di Turchia in Russia anu aumentatu da 4 per centu è righjunghji 7,5 miliardi di dollari. In u stessu periodu, l'impurtazioni da a Russia anu diminuitu da 1,3 per centu è sò stati registrati cum'è 13,8 miliardi di dollari.

L'imprese di cuntratti turchi anu realizatu 79,7 mila 2 prughjetti in Russia cù un valore tutale di 28 miliardi di dollari. Mentre l'investimenti diretti di l'imprese russi in Turchia sò circa 6,2 miliardi di dollari, l'investimenti diretti di e cumpagnie turche in stu paese anu superatu 1 miliardi di dollari.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*