U Ministru Karaismailoğlu avia Iftar cù i travagliadori in u situ di custruzzione di u tunnel T26

U ministru Karaismailoglu hà avutu iftar cù i travagliadori ferroviari
U ministru Karaismailoglu hà avutu iftar cù i travagliadori ferroviari

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà avutu iftar cù i travagliadori chì travaglianu in u Cantiere di Custruzzione di Tunnel T26 di u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Istanbul.

Karaismailoğlu, chì hà riunitu cù i travagliadori in u cantiere in u distrittu Bozüyük di Bilecik, hà dettu chì u Ramadan era diversu quist'annu per via di u novu tipu di coronavirus (Kovid-19).

Esprimendu a so satisfaczione per esse inseme cù i travagliadori, Karaismailoğlu hà enfatizatu chì tutte e misure necessarie sò state pigliate per Kovid-19 in u situ di custruzzione è hà cuntinuatu cusì:

"A nostra cunniscenza di a distanza, i nostri abitudini sò cambiati. Avemu pigliatu tutte e nostre precauzioni seguitendu tutti. Avemu cuncepitu i nostri siti di custruzzione in cunseguenza. I nostri travagliadori travaglianu cun grande devozione in questi siti di custruzzione. In listessu modu, avemu più di mille siti di custruzzione in Turchia. U nostru travagliu cuntinueghja cun grande devozione, senza alcuna disrupzione, pigliendu e precauzioni necessarie in tutti.

Karaismailoğlu hà ringraziatu i travagliadori per u so travagliu dedicatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*