I parchi naziunali è i parchi naturali riaperturanu u 1 di ghjugnu

i parchi naziunali è i parchi naturali riaperturanu in ghjugnu
i parchi naziunali è i parchi naturali riaperturanu in ghjugnu

Ministru di l'Agricultura è Foreste Dr. Bekir Pakdemirli hà dettu chì 19 parchi naziunali è 44 parchi naturali, chì eranu chjusi à i visitatori per via di u novu tipu di virus corona (Kovid-249), cumincianu à serve di novu da u 1 di ghjugnu 2020.

U Ministru Pakdemirli hà dichjaratu chì e misure necessarie sò state pigliate da a Direzzione Generale di Conservazione di a Natura è di i Parchi Naziunali in quantu à a riapertura di e zone prutette chì eranu chjuse à i visitatori in u scopu di a lotta contru u virus corona.

Dichjarà chì i citadini chì ùn ponu micca esce per un bellu pezzu per via di u virus corona è stanu in casa ponu visità parchi naziunali è parchi naturali da u 1 di ghjugnu, Pakdemirli hà dettu: "Queste spazii prutetti sò un centru di attrazione per i nostri citadini, in particulare quelli. campà in e grande cità. In più di l'aria, l'acqua, e bellezze storiche è naturali, sti spazii furnisceranu ancu opportunità per divertimentu, riposu è tempu di divertimentu. In questu cuntestu, 44 parchi naziunali è 249 parchi naturali seranu riaperti ". disse.

U Ministru Pakdemirli hà dettu chì i preparativi necessarii sò stati fatti per u mantenimentu è a pulizia di e strutture in queste zone in modu chì i citadini ponu visità i parchi naziunali è i parchi naturali in pace senza alcunu scontru.

Pakdemirli, chì vole chì i citadini passanu u tempu solu cù a natura è in pace in questi spazii prutetti, seguitendu a distanza suciale necessaria, hà ancu ricurdatu chì hè necessariu di portà maschere è attente à e regule d'igiene.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*