Perdita globale di 314 miliardi di dollari in l'aviazione

perdita globale in aviazione miliardi di dollari
perdita globale in aviazione miliardi di dollari

KPMG Turkey hà valutatu l'effetti di u focu di coronavirus nantu à l'industria logistica. KPMG Turkey Transport Sector Leader Yavuz Öner, chì hà dichjaratu chì u trasportu di passageri era chjusu per via di a cessazione di u trafficu aereu, terrestre è marittimu in u mondu, hà dettu chì e cumpagnie aeree anu avutu a più grande perdita di rivenuti. Öner hà dettu, "IATA predice a perdita globale di cumpagnie aeree per via di Covid-19 cum'è 314 miliardi di dollari".

Ricerchendu l'impattu di Covid-19 nantu à l'industria logistica, KPMG Turkey hà fattu una valutazione annantu à u periodu post-epidemicu. Yavuz Öner, KPMG Turkey Transport Industry Leader, hà dettu: "Una di e ragioni principali per chì u focu di Covid-19 hà purtatu à un colapsu macroeconomicu glubale hè stata a disrupzione di a reta di a catena di supply globale. A cessazione di l'attività in Cina, chì hè cunsiderata a fabbrica di materia prima di u mondu, hà affettatu i capillari di quasi ogni ecunumia, partendu da u voluminu di u cummerciu mundiale.

Rimarchendu chì e cumpagnie aeree sò state più colpite da a sospensjoni di u trafficu di passageri per terra, aria è mare in parechji paesi di u mondu, Öner hà dettu:

"U quasi zero di i voli hà colpitu l'industria. A perdita di rivenuti hè troppu grande per e cumpagnie per sopravvive senza sustegnu di u guvernu. L'Associazione Internaziunale di Trasportu Aereu (IATA) stima chì a perdita di cumpagnie aeree per via di a pandemia di Covid-19 hè di 314 miliardi di dollari à scala globale. Sicondu a Ricerca IATA d'aprile 2020, u 86 per centu di i rapprisentanti di l'industria ùn prevede micca una ricuperazione prima di 6 mesi. Inoltre, a prolongazione di stu prucessu significa chì u pesu nantu à e cumpagnie aeree diventa ancu più pesante. Questu hè u mutivu principale per quessa chì e compagnie aeree americane esprimenu dumande SOS per u sustegnu di u guvernu ".

suggerisce; "I dati DHMI d'aprile mostranu una diminuzione di u 4 per centu in i voli è una diminuzione di u 32 per centu in i passageri in i primi 41 mesi in Turchia. Ricordendu chì l'usu di l'Aeroportu Sabiha Gökçen in Turchia hè statu temporaneamente sospesu cum'è parte di a lotta contru l'epidemie è chì solu THY hè stata autorizata per un numeru limitatu di voli domestici, hà dettu: "Questa situazione significa un prucessu assai difficiule per altre cumpagnie aeree. ."

annu duru in mare

Sicondu a valutazione di KPMG Turchia, l'impattu di Covid-19 hà lasciatu u trasportu marittimu affruntatu à una carica simile. L'Indice Balticu Seccu, un indicatore assai impurtante di u cummerciu mundiale, hà registratu u so livellu più bassu in quattru anni in marzu di questu annu, postu chì COVID-19 hà rallentatu a dumanda di trasportu di carichi secchi. D'aprile, ancu s'ellu l'indici hà dimustratu una certa ricuperazione cù a ripresa di alcune cumpagnie, ùn pudia micca ottene una ricuperazione significativa. Öner hà dettu: "L'agenza di qualificazione di creditu internaziunale Moody's hà cambiatu a prospettiva per l'industria di u trasportu glubale in i prossimi 19-12 mesi da stabile à negativu per via di Covid-18. Parallelamente à l'indebolimentu di l'attività di produzzione è di cummerciu, a dumanda di trasportu di containeru è di carichi secchi, chì hè diminuitu significativamente, riducerà i profitti di e cumpagnie di navigazione glubale in 2020 prima di l'interessi, a deprezzazione è l'impositu ", disse.

era post covid

Öner hà cummentatu nantu à e conseguenze di a quarantena glubale cum'è seguente: "Oghje, u nome di u ghjocu per e cumpagnie chì operanu in i settori di a fabricazione è di i servizii hè cambiatu in "prutezzione di a catena di supply". Tutti, da e cumpagnie di vendita à i pruduttori di l'automobile chì si rivolgenu à a vendita in linea, riviseghjanu e so catene di supply per prevene interruzioni operative. L'imprese chì sanu quale ligame in a catena di fornitura hè rottu o in periculu minimizzanu rapidamente i danni chì affruntàranu per via di questu, è quelli chì ùn piglianu micca precauzioni affrontanu costi enormi.

Dopu chì u virus hè cuntrullatu è a vita torna à a normale, continueremu parechje pratiche chì avemu amparatu è adattatu in questu prucessu. Indipendentemente da i beni o servizii chì ricevemu, u puntu principale di a nostra satisfaczione serà l'efficienza in a supply chain. Per quessa, i prublemi chì u settore hè in lotta oghje sò i lochi induve l'investimenti più impurtanti per l'avvene deve esse fattu. Ùn importa micca quantu cambia u cumpurtamentu di a fabricazione è l'acquistu di i cunsumatori, a logistica daretu serà chjave per u futuru di e cumpagnie ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*