Turchia diventerà un centru regiunale in u trasportu

Turchia diventerà un centru regiunale in u trasportu
Turchia diventerà un centru regiunale in u trasportu

In u so discorsu à a ceremonia di cumpletamentu di a torre di u Ponte di Çanakkale 1915, u presidente Erdoğan hà dettu: "Avemu parechji prughjetti stradali, ferroviari, aerei è marittimi chì sò sempre in custruzzione. Quandu sò finiti, Turchia diventerà un centru regiunale in u trasportu oltre à risponde à i so bisogni ".

U presidente Recep Tayyip Erdoğan hà assistitu à a cerimonia per a stallazione di l'ultimu bloccu di e torri d'acciaio di 1915 metri di u Ponte di Çanakkale di u 318 via u metudu di videoconferenza.

U presidente Erdogan, in u so discorsu, hà dettu chì tutti i blocchi di e 4 torres sò stati cumpletati è una tappa impurtante hè stata lasciata in a custruzzione di u ponte.

"A COSTRUZIONE DI UN PONTE À U STRETTU DI ÇANAKKALE hè U SOGNU DI I SECULI"

Rimarchendu chì u ponte hè u puntu di attraversamentu più criticu di a grande reta di autostrada chì circunda u Mari di Marmara da i dui lati, u presidente Erdoğan hà cuntinuatu: "In verità, a custruzzione di un ponte à traversu i Dardanelli hè statu u sognu di seculi. Avemu statu benedettu per fà questu una realità cum'è parechji sogni in u nostru paese. U 2023-meter media span di u ponte hè ancu l'espressione di i nostri scopi 2023. Questu ùn hè micca un scopu pusatu casuale. Stu ponte, chì hà u titulu di "u più longu in u mondu" in u so campu, decorerà u Bosforu cum'è u simbulu di a nostra Vittoria Çanakkale di 1915 per seculi. Credu chì ogni citadinu chì compie u viaghju di u Bosforu, chì dura 1,5 ore in ferry, in 6 minuti in ponte, ricurdarà cun gratitudine quelli chì purtonu stu travagliu in u nostru paese, è i so antenati, chì scrivevanu l'epica in Çanakkale, cù misericordia."

U presidente Erdoğan hà dichjaratu chì u risparmiu di tempu è di carburante da ottene grazia à u ponte serà ancu registratu in i guadagni di u paese.

"L'INFRASTRUTTURA DI TRASPORTU LARGA È RAPIDA È A CONDIZIONE BASICA PER U SVILUPPU DI UN PAESE"

Dichjarà chì l'infrastruttura di trasportu diffusa è rapida hè a cundizione basica per u sviluppu, u sviluppu è a crescita di un paese, u presidente Erdoğan hà cuntinuatu e so parolle cusì: l'avemu cacciatu. Avemu ghjuntu à 18 mila 27 chilometri in lunghizza di l'autostrada è 3 chilometri in e linee di treni d'alta velocità, chì ùn esistevanu prima in u nostru paese. Puru purtendu u trasportu aereu à un livellu chì tutti ponu accede, u nostru scopu per ghjunghje à stu livellu hè sempre statu questu: A linea aerea hè u modu di a ghjente ... Custruendu 100 aeroporti novi, avemu messu 1213 aeroporti in tuttu u paese in u paese. serviziu di a nostra nazione. Avemu parechji prughjetti stradali, ferroviari, aerei è marittimi chì sò sempre in custruzzione. Quandu sò finiti, Turchia diventerà un centru regiunale in u trasportu oltre à risponde à i so bisogni ".

U presidente Erdoğan hà dettu chì u fattu chì un trenu di merci chì partendu da a Cina hà attraversatu u Bosforu via Marmaray è si n'andò in Europa a settimana passata hè un esempiu di stu locu strategicu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*