L'aria condizionata ùn serà micca operata in l'autobus ESHOT è İZULAŞ per a Salute

L'aria condizionata ùn serà micca operata in autobus per a salute in Izmir.
L'aria condizionata ùn serà micca operata in autobus per a salute in Izmir.

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà pigliatu una decisione impurtante in linea cù a raccomandazione di u Cumitatu Scientificu di u Ministeru di a Salute. L'aria condizionata ùn serà micca attivata in l'autobus per un certu tempu per prevene l'epidemie di coronavirus, chì u tassu di infezzione hè diminuitu, da torna più forte.

Malgradu i passi per rilassà e misure di coronavirus, a Municipalità Metropolitana di Izmir hà decisu di ùn operà micca l'aria condizionata in l'autobus ESHOT è İZULAŞ per un certu tempu, secondu a raccomandazione di u Cumitatu Scientificu di u Ministeru di a Salute. Sindaco Metropolitanu Tunç SoyerEllu disse chì tutti i veiculi avianu mantenimentu di l'aria condizionata è eranu pronti per l'usu, ma ùn seranu micca aperti per via di u risicu di l'epidemie. Dichjarà chì ellu sà quantu hè difficiule di viaghjà senza aria condizionata in tempu caldu, ma chì sta misura deve esse implementata per a salute publica, u sindaco Soyer hà indirizzatu à a ghjente di Izmir cusì:

Soyer: L'epidemie ùn hè micca finita

"In cunfurmità cù e decisioni di u Cumitatu Scientificu di u Ministeru di a Salute, l'obbligazione di aduprà maschere è d'osservà a distanza suciale in i spazii publichi cuntinueghja. I nostri citadini di menu di 20 anni è di più di 65 anni sò sempre pruibiti di esce. Quessi sò i più grandi indicatori chì l'epidemie ùn hè ancu finita. Dunque, a mo più grande dumanda da i mo concittadini hè di ùn perde a so guardia. Ùn andemu micca s'ellu ùn ci vole micca; Continuemu à stà in casa. Se sta rispunsabilità cuntinueghja, sò chì i ghjorni sani è boni sò vicinu ... "

Sia u Cunsigliu Scientificu di u Ministeru di Salute è TMMOB avvirtenu

Dopu chì u focu di coronavirus hà migliuratu in Turchia, hè statu decisu di rilassà alcune misure, è i centri commerciali, caffè, ristoranti, è barbieri è parrucchieri sò stati aperti da l'11 di maghju. In quantu à sta decisione, chì hà purtatu cuntruversia, sia u Cunsigliu Scientificu di u Ministeru di a Salute sia l'Unione di Camere di Architetti è Ingegneri Turchi (TMMOB) avvirtenu chì u risicu di contaminazione pò aumentà di novu, soprattuttu per via di l'operazione di l'aria condizionata. in ambienti chjusi.

L'esperti indicanu chì hè cunnisciutu chì u virus pò esse trasmessu per via di gocce è chì i sistemi di ventilazione ponu causà gocce chì cuntenenu u virus per esse purtate à longu distanzi, è enfatizà chì i climatizzatori ùn deve esse usatu per un certu tempu, in particulare in centri commerciali affollati. è i veiculi di trasportu publicu. Hè dichjaratu chì hè impurtante apre e finestri in spazii chjusi se pussibule è permette l'aria fresca da l'esternu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*