A prima spedizione cummerciale principiata nantu à a linea ferroviaria Samsun Sivas Kalın

A linea di trenu sivas samsun hè stata riapertura
A linea di trenu sivas samsun hè stata riapertura

A ferrovia Sivas-Samsun, una di e prime linee ferroviarie di Turchia, hè stata messa in serviziu dopu quasi 5 anni di mudernizazione.

A linea di 12 chilometri trà Sivas è Samsun, situata in i cunfini di a 2015a Regione TCDD, chì hè stata chjusa u 4 di ghjugnu 378 è chì i so standard di infrastruttura è superstruttura sò stati elevati, hè stata riapertura. A rinnuvazione di sta linea hè u prughjettu cù u più altu finanziamentu di cuncessione trà i paesi non-UE.

In parte di i travaglii di rinnuvamentu, sò stati installati ancu i sistemi di signalizazione è di telecomunicazione, 48 ponti storichi sò stati restaurati, è 30 ponti è 54 XNUMX chjappi sò stati ricustruiti.

Un cuntrattu per 85 EURO hè statu firmatu u 15.06.2015 per a mudernizazione di a seccione di a linea trà Kalın è Samsun è a custruzzione di signalazioni, 258.799.876,70 per centu di quale era cupertu da u Fondu di Grant di l'Unione Europea. Cù l'aumentu di l'esplorazione, l'infrastruttura è a superstruttura sò stati cumpletati è i travaglii di signalazione sò stati finiti in u scopu di u prugettu di 350.517.620,10 EURO.

U guvernatore di Sivas, Salih Ayhan, hà visitatu a stazione di Kalın per via di a continuazione di i travaglii di u Trenu d'Alta Velocità (YHT) in a stazione centrale di Sivas è hà imbarcatu in u trenu di merci da quì.

U guvernatore Salih Ayhan, chì hà fattu una dichjarazione à a stampa quì, hà dettu chì u mondu sanu hè in lotta contru una epidemia glubale. Nutendu chì a vita cuntinueghja malgradu l'epidemie, u guvernatore Ayhan hà dettu: "E cundizioni di produzzione funzionanu rapidamente. Avemu da tistimunià unu di l'esempii cuncreti di questu oghje. A sezione Kalın-Samsun di a linea Sivas-Samsun hè stata presa in mantenimentu in 2015. Un studiu assai intensivu hè statu realizatu per 5 anni. Da oghje, i voli cummirciali cumincianu. Sta linea hà grandi beneficii cummirciali è suciale. Hà una funzione assai forte chì hà una cunnessione cù u Mari Neru è hè una linea chì và à l'assi orientali è miridiunali. Stu prughjettu; Hè u prughjettu cù u tassu di cuncessione più altu trà i paesi chì ùn sò micca in l'Unione Europea. 85 per centu di questu hè statu coperto da u fondu di l'UE, u 15 per centu da u nostru Ministeru di i Trasporti è a Direzzione Generale TCDD. Dunque, quandu avemu vistu cusì, u numeru hè veramente un gran numaru. "Quandu guardemu u costu, hè ovvi chì hè un grande prughjettu". disse.

"Aperture impurtanti saranu in 2020"

Sottulineendu chì Sivas hè un puntu impurtante in quantu à a strada di a linea di trenu, u guvernatore Ayhan hà dettu: "Sperendu, aprendu u listessu nantu à u trenu à alta velocità in un futuru vicinu cù una bella cerimonia è una grande eccitazione, Sivas hà forse realizatu A più grande apertura in a so storia in 2020. Hè principiatu u so primu viaghju. Va à cumprà carichi da Turhal. Circa 2019 milione di tunnellate di carica sò stati trasportati da a fase di accettazione temporale in 1. U scopu prevede di trasportà 3 milioni di carichi annu. Questa hè una figura straordinaria in u trasportu di merci. Bona Furtuna. Chì u nostru statu esiste. Salutu i vostri sforzi. Esigemu un serviziu senza accidenti. Sivas hè una di e pruvince più furtunatu in questu sensu. Hè strasurdinariu chì solu un prughjettu puderia costu tantu. Hè l'impurtanza chì u nostru statu attribuisce à u trasportu di merci. Comu sapete, ci saranu studii nantu à YHT in un futuru vicinu. Hè impussibile micca esse affettatu da l'epidemie di coronavirus, ma hè statu affettatu ancu s'ellu hè pocu. Ma u nostru travagliu febbrile cuntinueghja rapidamente. Speremu, faremu a nostra cerimonia per YHT inseme in 2020 ". disse.

U guvernatore Salih Ayhan hà dopu fattu una videochjama cù u Direttore Generale di TCDD, Ali İhsan Uygun, trasmettendu i so ringraziamenti per u sforzu è u travagliu febbrile, è hà iniziatu a spedizione di treni.

In u prugramma; U Capu di a Pulizzia Provinciale Kenan Aydoğan, u Cumandante di a Gendarmeria Provinciale İdris Tataroğlu, u Direttore Diputatu Regiunale TCDD 4th Ali Karabey è altre parti interessate anu participatu ancu.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*