Sancaktepe Prof. Dr. L'Hospital d'Urgenza Feriha Öz hè apertu

sancaktepe prof dr feriha oz ospedale d'emergenza hè statu apertu
sancaktepe prof dr feriha oz ospedale d'emergenza hè statu apertu

U presidente Recep Tayyip Erdogan, a custruzzione di u Sancaktepe Prof. Dr. Hà assistitu à l'apertura di Feriha Öz Emergency Hospital. Dopu l'apertura, u presidente Erdoğan è u Ministru di a Salute Fahrettin Koca anu visitatu l'uspidale.

In u so discorsu, inseme à tutti i prufessori è i citadini persi in l'epidemie di coronavirus, u Prof. Dr. Vulendu pietà à Feriha Öz, Erdoğan hà dettu: "Semu una nazione d'adorazione. Ùn ci scurderemu di nimu chì hà servitu u nostru paese è hà fattu sacrifici per questa causa. Per questu, u Prof. Dr. Feriha Öz, Prufessore à l'uspidale custruitu in Yeşilköy. Dr. Avemu chjamatu dopu à Murat Dilmener. Cusì, avemu intagliatu i nomi di i nostri maestri, chì anu dedicatu a so vita à a salute umana è hà datu l'ultimi respiru mentre travagliavanu cun grande sforzu durante u periodu epidemicu, in l'eternità ".

À l'ospedale di a cità custruitu in Okmeydanı, Prof. Dr. A visita di Cemil Taşcıoğlu à l'uspidale restauratu in Hadımköy, u Dr. Hà ricurdatu chì i nomi di İsmail Niyazi Kurtulmuş sò stati dati.

"Urgemu u Turismu di Salute in Salute è l'avemu da ottene"

Indittendu chì u sistema di salute hè colapsatu per via di l'epidemie in parechji paesi di u mondu, Erdoğan hà dettu: "In un tale periodu, a Turchia hè ghjunta à una pusizioni sfarente sia fendu u megliu usu di e so opportunità esistenti sia producendu novi opportunità. cum'è quì. Avemu finitu stu spitali, chì hà una infrastruttura di cure intensive quandu a so piena capacità hè necessaria, in un cortu periodu di dui mesi. Inoltre, a pista hè quì. U listessu hè veru di Murat Dilmener. Quandu ogni paziente internaziunale vole vene quì, scenderà in questa pista è vene à l'uspidale subitu à poca distanza da quì. U trattamentu hè finitu, andarà à u locu chì hà bisognu à andà cù u so aviò di novu. Ch'ella sia naziunale o internaziunale, hè pronta per tutti. Vulemu u turismu di salute in salute è l'avemu da ottene ".

Dichjarà chì aspettanu chì u numeru di pazienti stranieri, chì si avvicinava à 750 mila l'annu passatu, aumenterà in modu esponenziale in l'anni à vene, Erdoğan hà dettu: "Credu chì u valore di l'opportunità di u nostru paese in l'assistenza sanitaria hè assai megliu capitu durante u prucessu epidemicu. Perchè avà, e dumande sò ghjunte da più di 190 paesi, ma avemu mandatu ogni tipu di prudutti di salute à questu puntu à più di 90 paesi.

"L'impurtanza di u Sistema d'Assicuranza Salute Generale di Turchia hè ricunnisciuta"

Esprimendu chì l'impurtanza di stabilisce u sistema di Assicuranza Salute Generale più cumpletu è costu-efficace di u mondu in Turchia era megliu capitu durante l'epidemie, Erdoğan hà enfatizatu chì un tali sistema ùn esiste micca in alcunu altri paesi.

"Avemu più servizii da fà à u nostru paese"

prof. Dr. Enfatizendu chì ùn ci hè micca bisognu di una emergenza cù l'Hospital d'Urgenza Feriha Öz, Erdoğan hà dettu: "U fattu chì una nazione chì vulia esse sepolta in a storia solu un seculu fà cù l'etichetta di "malatu" hè seguita da l'invidia oghje hè. l'espressione più simplice di stu fattu. Spergu chì avemu più servizii da fà per u nostru paese. Righjunghjimu definitivamente l'obiettivi di Turchia per u 2023 ", disse.

Parlendu à a ceremonia di apertura, u Ministru Fahrettin Koca hà dettu chì l'uspidale, chì hè statu apertu, rinfurzà l'infrastruttura sanitaria cù una nova comprensione, è purterà una nova alternativa è una nova visione in l'assistenza sanitaria.

Ricordendu chì a pandemia di Kovid-19 hà insignatu assai à u mondu sanu, Koca hà dettu: "Hè dimustratu più chè mai quantu sò stati adattati l'investimenti in salute è perchè l'investimentu in a salute deve esse in u centru di u sviluppu".

Sottulineendu chì un sistema di salute forte, una infrastruttura sviluppata è un esercitu di salute cumpetente chì ùn esita micca à sacrificà sò u putere più impurtante chì mantene a società viva in tali tempi, Koca hà dettu chì i risultati di l'evoluzioni in questu campu sò stati vistu inseme. in l'ultimi anni 18, in quantu à l'epidemie cum'è à i disastri naturali, in particulare i terrimoti, hà dettu ancu chì anu pruvatu a preparazione per i disastri.

"Questi Lochi diventeranu petre angulari impurtanti di u publicu in u turismu di salute"

U Ministru Koca hà dettu: "Questi ospedali ùn sò micca stati pensati cum'è lochi chì aprenu e so porte solu in casu di terremoti, disastri è epidemie, è poi si spegnenu". Avemu guadagnatu una capacità impurtante per i pazienti in cure intensive è palliative. I pazienti in dialisi riceveranu serviziu da quì. Sti lochi seranu petre impurtanti di u publicu in u turismu di salute. Fà cuntributi significativi à u crescente turismu di salute, chì rende l'infrastruttura sanitaria di Istanbul pronta per epidemie, terremoti è ogni tipu di disastri.

Indittendu chì hè statu finitu in un tempu record, 45 ghjorni, Koca hà dettu: "L'uspidale hè custituitu da 2 blocchi in 8 sezioni. U spaziu tutale hè 125 mila metri quatratu. Ci hè un parcheghju per 500 vitture. Hà 75 letti, 432 di i quali sò unità di cure intensive, in una zona chjusa di 1008 mila metri quadrati. Ci hè un laboratoriu adattatu è strutture di imaging. Tutti i letti di i pazienti ponu esse cunvertiti in terapia intensiva quandu hè necessariu. L'uspidale, chì hà 16 sale operatorie cumpletu, hà ancu guasi 100 unità di dialisi per risponde à i bisogni di i pazienti renali cronichi.

"Prof. Dr. Vogliu chì a nostra maestra Feriha Öz mantene viva a so memoria "

"Prof. Dr. Vogliu chì questu ospedale d'urgenza, chì serà chjamatu dopu à u nostru maestru Feriha Öz, mantene viva a so memoria è cuntribuisce à a continuazione di i so sforzi ", hà dettu u Ministru Koca, è hà dettu: "Ùn aghju micca dubbitu chì i mo amici medichi, tutti i travagliadori sanitarie è i prufessori purteranu a bandiera di u serviziu cù una comprensione degna di u nome di u nostru maestru. À i mo ghjovani culleghi, micca solu l'edifizii muderni, i dispusitivi di punta, ma ancu a cultura, a scienza è a saviezza chì avemu ricevutu da i nostri maestri; Credu chì avemu lasciatu l'amore di e persone è a cuscenza di serve a ghjente ".

À a cerimonia, u defuntu Prof. Dr. U figliolu di Feriha Öz Prof. Dr. Ferhan Öz hà ancu fattu un discorsu.

Dopu l'apertura, u presidente Recep Tayyip Erdoğan, u Ministru di a Salute Dr. Fahrettin Koca è u so accumpagnante Prof. Dr. Feriha Öz hà fattu esami à l'Hospital d'Urgenza.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*