U Sistema di Distribuzione di l'Informazioni Submarine di l'Ultima Classe Reis Submarine hè ghjuntu à a Fase di Test

U sistema di distribuzione di l'infurmazioni sottumarini di u sottumarinu di classa capu hè in a fase di prova
U sistema di distribuzione di l'infurmazioni sottumarini di u sottumarinu di classa capu hè in a fase di prova

U sestu Sistema di Distribuzione di l'Informazioni Submarine (DBDS), sviluppatu da HAVELSAN in u scopu di u Prughjettu di Submarinu di New Type (YTDP), abbandunò a linea di produzzione è intrì in a linea di prova.

U Prughjettu di Submarinu di u Novu Tipu (YTDP), chì hè statu firmatu trà a cumpagnia tedesca TKMS è a Presidenza di l'Industrie di Difesa (SSB) u 22 di ghjugnu 2011, è chì include a custruzzione di sei navi di sottomarinu U 214 Classe cù Sistema di Propulsione Aria Indipendente (AIP). ), à u Cumandamentu di u Cantieru Gölcük, hè stata cumpletata cù successu. U sestu di u Sistema di Distribuzione di l'Informazioni Submarine, urigginariamente cuncepitu per u Prughjettu di Submarinu di New Type da HAVELSAN, una di l'imprese di l'Industria di Difesa Turca chì hà pigliatu travaglii impurtanti in u scopu di u prugettu, hè stata messa nantu à a linea di prova dopu à u cumpletu di u prugettu. attività di pruduzzione.

HAVELSAN, chì realiza a produzzione di sistemi critichi in u scopu di u prugettu, furnisce 7 DBDS in totale. 6 di sti sistemi seranu utilizati in sottumarini per esse pruduciutu, è 1 d'elli seranu utilizati cum'è terrestri.

Prughjettu di Submarinu di novu tipu

In u scopu di u New Type Submarine Project (YTDP), firmatu trà a Presidenza di l'Industrie di Difesa (SSB) è a cumpagnia tedesca TKMS u 22 June 2011; L'attività di custruzzione di 6 Reis Class Submarine Ships in Gölcük Shipyard Command cuntinueghjanu cun successu. TCG Pirireis (S-330), a prima nave sottumarina prodotta in u scopu di u prugettu, hè stata abbassata cù successu in a piscina di Gölcük Shipyard u 22 di dicembre di u 2019 cù una cerimonia à a quale hà assistitu u presidente Recep Tayyip ERDOĞAN. Inoltre, a prima cirimonia di saldatura di TCG Seydi Ali Reis (S-5), u 335u sottumarinu di u prugettu, hè stata in a listessa ceremonia.

I Sottomarini cù Sistema di Propulsione Indipendente Aria (AIP) sò cunnisciuti in u mondu sanu cum'è i sottumarini più strategichi dopu i sottumarini nucleari. Navi sottumarini cù capacità di navigazione à pocu rumore, chì hè critica per a Guerra Anti-Submarine (DSH); Hanu una lunghezza di 68 metri, una altezza di 13 metri, un spustamentu di a superficia di 1.690 tunnellate, una velocità massima di 20kt +, una gamma massima di 1250 miglia nautiche, una prufundità di missione di 260 metri, un equipaggiu di 27 persone è una missione. durata di 84 ghjorni. I Sottomarini di Classe Reis sò armati di 4 tubi di torpedo 8mm, 533 di i quali sò capaci di sparà Sub-Harpoon.

Di i 6 Reis Class Submarines, l'attività di custruzzione è di l'equipaggiu cuntinueghjanu à u Gölcük Shipyard Command; TCG Pirireis (S-330) 2022, TCG Hızır Reis (S-331) 2023, TCG Murat Reis (S-332) 2024, TCG Aydın Reis (S-333) 2025, TCG Seydi Ali Reis (S-334, ) TCG Selman Reis (S-2026) serà consegnatu à u Cumandante di e Forze Navali Turche in 335.

Fonte: Industria di difesa ST

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*