Stazione Ferroviaria di Hejaz Zat El-Hajj

Stazione di Zat El Hajj
Stazione di Zat El Hajj

Situata à 70 km a ovest di Tabuk, a stazione hè à 13 km da a stazione Harat Ammar. U paese di Zat Al-Hajj si trova in u nordu di Tabuk è si trova à 85 km da a fruntiera Arabia Saudita - Ghjordanu. In i periodi precedenti, questu era un paese animatu : i gruppi di pellegrini passavanu quì, riposu è rispondenu à i so bisogni d'acqua quì perchè era famosu per a so acqua. A so impurtanza cresce ancu di più quandu a Ferrovia Hejaz passò quì à u principiu di u seculu passatu. Per quessa, hè diventata una di e stazioni impurtanti attraversu quale passava a Ferrovia Hejaz. Certi guerri sò stati fatti trà Turchi è Beduini intornu à a stazione mintuvata.

Vicinu à a stazione à u pede di a muntagna Al-Shasa, di fronte à Harat Ammar, ci sò ruine di u trenu chì era usatu à quellu tempu è hè statu distruttu. Certi stòrici informanu chì u nome Zat El-Hajj à sta regione vene da a pianta chjamata El-Hic, cunnisciuta ancu com'è El-Akul, chì cresce quì è hè stata cunfirmata da Sheikh Hamad El-Caser in u so libru "In u Nordu di u Isula Araba". Dopu à l'unificazione di e regioni in Arabia, l'amministrazione doganale è a sicurità di e fruntiere sò state stabilite in u paese di Zat Al-Hajj. In seguitu, u paese hè statu abbandunatu cum'è unità di u guvernu si trasfirìu à u sudu à Bier Bin Hermas è da quì à Harat Ammar.

A stazione, fatta di petra, hè custituita da un solu pianu è hà un tettu pianu. A parte frontale di a stazione hè custituita da un porticu à quattru arcu. Questa sezione si affaccia nantu à a ferrovia. A stazione cuntene ancu i resti di un paru di cisterna d'acqua è un pannellu di ventu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*