Supportu d'igiene à i barbieri è i parrucchieri in Başkent

Supportu d'igiene à i barbieri è i parrucchieri in a capitale
Supportu d'igiene à i barbieri è i parrucchieri in a capitale

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, chì cuntinua à sustene i prufessiunali chì anu persu u so travagliu o chjusu i so posti di travagliu per via di l'epidemie di coronavirus, sta volta furnisce un supportu d'igiene per i barbieri è i parrucchieri chì riaperturanu l'11 di maghju. E squadre di a Municipalità Metropolitana disinfettanu i negozi di barbieri è parrucchieri gratuitamente per assicurà chì i clienti sò in un ambiente più sterile.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur, cuntinueghja à sustene i cummercianti di a capitale è tutti i gruppi di età è prufessiunali cù u slogan #seremu successu inseme in u scopu di a lotta di coronavirus.

U sindaco Yavaş, chì cuntinueghja à sustene i barbieri è i parrucchieri chì sò chjusi per via di l'epidemie, hà spartutu nantu à i so cunti suciali: "I mo fratelli barbieri è parrucchieri, chì puderanu apre i so buttreghi da l'11 di maghju, avete avutu un tempu assai difficiule. Continueremu à sustene da avà. "Disinfetteremu i buttreghi di quelli chì a dumandanu è regaleremu set di igiene", disse.

OVER 4 MIL APPLICATIONS U PRIMU DAY

Barbieri è parrucchieri di a Capitale, chì volenu disinfettà i so saloni per prufittà di stu sustegnu di u sindaco Yavaş, anu u ""forme.ankara.bel.trHà cuminciatu à dumandà via l'indirizzu.

Mentre chì più di 4 mila applicazioni sò state ricevute per u prucessu di disinfezione gratuitu u primu ghjornu, i barbieri è i parrucchieri anu mostratu un grande interessu in stu serviziu.

U Capu di u Dipartimentu di l'Affari di Salute di a Municipalità Metropolitana, Seyfettin Aslan, hà ancu dichjaratu chì anu rigalatu un set di igiene custituitu da una maschera, guanti, disinfettante è pulitore di superficia à ogni cummerciante chì hà dumandatu u prucessu di disinfezione, è hà datu e seguenti informazioni nantu à u travagliu:

"I barbieri è i parrucchieri sò chjusi da u 21 di marzu. Riapreranu è cumincianu e so attività da u luni 11 di maghju. Avemu cuminciatu i preparativi da a notte scorsa, sottu e struzzioni di u nostru sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara. Facemu prucessi di disinfezione cù un travagliu intensivu. Cum'è a Municipalità Metropolitana, stemu da i nostri cummercianti cum'è sempre ".

barbieri è parrucchieri sò soddisfatti di stu serviziu

Mentre chì i missaghji di gratitùdine si versanu da u sindaco Yavaş per u so sustegnu à i cummercianti durante a lotta contru l'epidemie di coronavirus, anu indicatu chì a disinfezione di i barbieri è di i parrucchieri è i saloni di i cummercianti hè di grande impurtanza per a salute publica cù e seguenti parolle:

U presidente di u Cumitatu di Barbieri, Parrucchieri è Esteticisti di a Camera di Cummerciu di Ankara, Ömer Sarıoğlu: "Cum'è settore, noi, i parrucchieri, avemu ancu chjusu i nostri saloni. Avemu cuminciatu à avè seri difficultà perchè stu prucessu ci hà pigliatu senza preparazione. Infine, i nostri saloni si apriranu di novu, ma eramu assai felici chì e squadre di a Municipalità Metropolitana anu disinfettatu i nostri saloni gratuitamente per pudè rispettà e regule di igiene. Stu prucessu hè di solitu assai costu. Vogliu ringrazià u nostru presidente Mansur Yavaş per stu serviziu ".

Bülent Erdoğan, presidente di a Camera di Parrucchieri, Saloni di Bellezza è Manicuristi di Ankara: "Vogliu ringrazià assai u nostru presidente Mansur Yavaş per stu serviziu. Comu sempre, u nostru presidente ùn ci hà risparmiatu u so sustegnu. A Municipalità Metropolitana sta effettuando un travagliu di disinfezione per chì i nostri saloni cumincianu à funziunà in modu igienicu. Offremu i nostri ringraziamenti ".

Sezayi Kara, presidente di a Camera di Barbieri, Commercianti è Artigiani di Ankara: "Vogliu ringrazià u nostru presidente. I nostri barbieri eranu ancu assai felici. I nostri saloni anu un ambiente igienicu prima di inizià u serviziu l'11 di maghju. "Vi ringraziemu assai per avè sentitu a nostra municipalità à a nostra parte".

Esprimendu a so satisfaczione cù u serviziu di disinfezione gratuitu di a Municipalità Metropolitana, u parrucchiere Derya Gökçetin hà dettu: "Vogliu ringrazià u nostru sindaco. "Continueremu à furnisce u serviziu fendu attenzione à e regule di igiene", hà dettu u parrucchiere Mustafa Şimşek, aghjustendu: "Aghju applicatu appena aghju vistu l'annunziu fattu da u nostru presidente. E squadre metropolitane sò vultate immediatamente è disinfettatu a mo sala. "Ringraziu veramente à u Signore Mansur Yavaş è i gruppi di travagliu", disse.

Dichjarà chì eranu affettati economicamente è dunque u sustegnu di u sindaco Yavaş era assai significativu, u parrucchiere Recep Gökçetin hà dettu: "Vogliu ringrazià u nostru presidente Mansur Yavaş per u so sustegnu. "Sò assai felice chì ellu hè cun noi in questi tempi difficili", disse. Barber Ahmet Ateş, chì hà benefiziu di u serviziu è hà enfatizatu chì hè prontu à i clienti per vene in u so salone cun tranquillità, hà dettu i so pinsamenti: "Vogliu ringrazià a Municipalità Metropolitana per stu serviziu. E squadre anu disinfettatu a nostra buttrega. Anu ancu datu maschere è guanti cum'è rigali. "Che Diu benedica u nostru presidente", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*