I soldi ùn passanu micca in i taxi cummerciale! Ùn serà micca pussibule di cullà in i taxi senza una maschera!

Nisun soldi serà accettatu in i taxi cummirciali
Nisun soldi serà accettatu in i taxi cummirciali

U Ministeru di l'Interior hà mandatu una circular di misure d'igiene di taxi cummerciale cù 81. Sicondu a circular, i taxi seranu disinfettati ogni settimana, è i clienti ùn puderanu micca cullà nantu à i taxi senza una maschera. I cunduttori di taxi cummirciali agiranu in cunfurmità cù e regule di igiene persunale. No più di 3 clienti seranu accettati à i taxi à u stessu tempu.

A circular mandata à l'81 cù a firma di u Ministru di l'Interior Sületman Soylu hè a seguente: "Hè di vitale impurtanza di rispettà e regule di distanza suciale è di igiene persunale per gestisce u risicu di l'epidemie di Coronavirus (Covid-19). chì hà affettatu u mondu sanu, in termini di salute publica. U nostru statu, cù tutte e so istituzioni, piglia parechje misure per impedisce a diffusione di sta epidemia è minaccia a vita di i nostri citadini, è in questu cuntestu, determina e regule da seguità è li sparte cù i nostri citadini.

In questu cuntestu, e misure da piglià in i veiculi di trasportu publicu sò state determinate cù a nostra Circular of Interest è mandate à i Governatori. Duranti l'attività di i taxi cummirciali, alcuni risichi sò in termini di distanza suciale è misure d'igiene persunale, per via di a ristrettezza di u spaziu internu è l'usu di sti spazii da parechje persone durante u ghjornu.

In u risultatu di e valutazioni fatte cù i Ministeri pertinenti per eliminà questi risichi, e seguenti misure devenu esse pigliate durante u prucessu di pandemia.

1- I posti di taxi cummirciali è i veiculi utilizati cum'è taxi cummerciale seranu puliti / disinfettati almenu una volta à settimana à intervalli regulari. Un documentu chì mostra a data chì u veiculu hè statu disinfettatu è emessu da l'istituzione autorizata, l'urganizazione o e camere chì facenu a disinfezione di u veiculu, da esse presentatu quandu hè necessariu, deve esse guardatu in u veiculu.

2- I cunduttori di taxi cummirciali agiranu in cunfurmità cù e regule di igiene persunale è definitivamente aduprà maschere in u veiculu.

3- In i taxi cummirciali, i materiali / prudutti disinfettanti adattati per l'usu persunale o a colonia di 80 gradi seranu dispunibili per l'usu di ogni cliente chì si mette in u veiculu durante u ghjornu.

4- Nimu più di trè clienti seranu accettati à i taxi cummirciali à u stessu tempu.

5- I clienti ùn puderanu micca cullà nantu à i taxi cummirciali senza una maschera.

6- Dopu chì ogni serviziu di u cliente hè furnitu, in una zona/stop chì rispetta e regule di trafficu, i lochi induve i clienti ponu entra in cuntattu fisicu (maniglia di porta, buttone d'apertura di finestra, sedi, etc.) seranu sguassati / disinfettati è l'internu di u veiculu serà ventilatu.

7- L'infurmazioni necessarii è a guida seranu furnite da e camere prufessiunali è l'operatori per chì a tarifa di taxi pò esse pagata cù metudi di pagamentu senza cuntattu chì ùn necessitanu micca cuntattu fisicu (carta di creditu, applicazioni mobili, etc.).

Per piglià prontamente e decisioni necessarie da i Governatori / Governatori Distrettuali in quantu à e misure sopra citate in cunfurmità cù l'Articuli 27 è 72 di a Legge di Salute Pública, per prevene ogni interruzzione in a pratica è per evità di pruvucà lagnanza, unità di applicazione di a lege, unità lucali. l'amministrazioni, e camere prufessiunali è i funzionari di unità / istituzioni pertinenti duveranu cooperà cù i necessarii per a coordinazione è u cuntrollu efficace di u prublema da a polizia di trafficu;

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*