Turchia Blu Bayraklı U numeru di spiagge hè aumentatu! Classificatu 3u in u mondu

U numaru di spiagge di bandiera blu in Turchia hè aumentatu.
U numaru di spiagge di bandiera blu in Turchia hè aumentatu.

Turchia hà mantinutu a so prima pusizione in a Bandiera Blu, unu di i premii turistici è ambientali più distinti in u mondu, ancu quist'annu.

Dopu à a Spagna è a Grecia, u più blu di u mondu bayraklı U numaru di spiagge premiate in Turchia, chì hè u so terzu paese, era 3 questu annu.

In u risultatu di e valutazioni 2020 di i premii Bandiera Blu dati da a Fundazione Internaziunale per l'Educazione Ambientale (FEE), cù sede in Copenhagen, a capitale di Danimarca, u numeru di spiagge premiate, chì era 463 l'annu passatu, hà righjuntu 486. 22 marina è 7 yacht in Turchia sò stati premiati a Bandiera Blu quist'annu.

Blu quist'annu Bayraklı U numaru di spiagge hè 206 in Antalya, 105 in Muğla, 35 in Aydın, 52 in İzmir, 31 in Balıkesir, 2 in Istanbul è 13 in Samsun. I figuri di l'annu passatu sò stati cunservati in e pruvince di Çanakkale, Kırklareli, Kocaeli, Düzce, Ordu, Mersin è Van.

U Ministeru di a Cultura è u Turismu hà da scopu di esse u primu in u mondu trà i 2023 paesi membri di a FEE chì applicà a Bandiera Blu internaziunale in u numeru di spiagge in 50.

Stabbilita in u 1993 cum'è u seguitu naziunale di u prugramma Bandiera Blu sottu a guida di u Ministeru, a Fundazione per l'Educazione Ambientale di Turchia (TÜRÇEV) http://www.mavibayrak.org.tr/ Tutti i dettagli riguardanti i premii 2020 ponu esse truvati nant'à u situ web.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*